Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
1041/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kiva Tommy-haastattelu viime vuodelta:

Vierailija
1042/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan K lla ei ole omia keikkoja Jokereiden koko kiertueen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä toinen. Moni kommenteissa sanoo Tommyn olevan tässä aivan eri, kuin yleensä.

Vierailija
1044/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelläpä on nauravaiset silmät ja suloinen hymy! 😍

Vierailija
1045/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kumpikin T:n haastattelu näyttävät hänen luonnettaan kivasti! Todella mielenkiintoinen artisti :)

Vierailija
1046/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan K lla ei ole omia keikkoja Jokereiden koko kiertueen aikana.

En halua toivoa liikoja.. mutta olisin innoissani myös Alessandran mahdollisesta jälleennäkemisestä K:n kanssa, jos hän menisi Osloon! Hekin olivat niin söpöt viisuissa, ja tehneet vähän pallottelua toistensa somessa sittemmin. Onko kenelläkään hajua A:n aikatauluista tuon kiertueen ajalla? 

Vierailija
1047/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijävaelluksen laitan listalle. Käykö muuten muille niin, että palstalta on vaikea pysyä poissa? Olen perhana grillijuhlissa ja silti kyttäilen tätä.

Minä ilmoittaudun riippuvaiseksi! 

Hep 🙋🏼

Tovin jo ehdin toivoa päässeeni pahimmasta, kun sen toisen listan meininki meni niin ankeaksi, mutta saakeli menitte sitten perustamaan tämän. Olen visusti jo pesiytynyt tähän paattiin.

Mulla on tosin ikävä niitä nimimerkillisiä. Ruusurouva, Leila, Kukkis, erinäiset gayt... onkohan kukaan teistä täällä? 🥺

Täällä odotellaan sopivaa hetkeä ja sopivaa urosta seinälle laitettavaksi. Olin jo päättänyt lopettaa palstailun, mutta K&T yhteistyö valoi minuun uutta voimaa. Hienoa myös se, että joku löysi Jokereiden haastattelun, jossa Bojan kertoo, että he tekevät yhteistyötä Käärijän kanssa. Palstailusta tuli taas kiinnostavaa. T: viisugay

Vierailija
1048/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei B:tä saa haudata!

No ei todellakaan, varsinkin nyt kun B vahvistaa että K tulossa Nordic tourilla lavalle esiintymään ja then we will Cha Cha Cha. 🔥

Onko B vahvistanut asian jossain? :D

Yes! I come! K on sanansa mittainen mies 😍

Toivottavasti on mukana kaikilla Suomen keikoilla, tasapuolisuuden nimissä. Ja itsehän siis olen menossa ensisijaisesti katsomaan Jokereita, koska tykkään heidänkin musastaan tosi paljon, mutta olisihan tuo yhteisveto nyt melkoinen bonus 🤩

Olis ihana nähdä tunnelmia backstagelta, jos K kiertää Joksujen mukana ja he kuvaavat vlogia myös Nordic tourilla. Ainakin Dean mukana, joten kuvia ainakin luvassa 🤩

Jooo!!! 😭😭😭 K+JO on niin symppiksiä yhdessä! K niiden isompien poikien syleilyssä aina sulattaa sydämen 💚

K tulee olemaan halittuna koko ajan, kaikki haluaa osansa. Mutta B:n kanssa tietenkin eniten 😉

Minä kyllä haluan nähdä K:n halimassa B:n lisäksi Nacen ja Janin kanssa.

Vierailija
1049/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1050/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijävaelluksen laitan listalle. Käykö muuten muille niin, että palstalta on vaikea pysyä poissa? Olen perhana grillijuhlissa ja silti kyttäilen tätä.

Hep 🙋🏼

Tovin jo ehdin toivoa päässeeni pahimmasta, kun sen toisen listan meininki meni niin ankeaksi, mutta saakeli menitte sitten perustamaan tämän. Olen visusti jo pesiytynyt tähän paattiin.

Mulla on tosin ikävä niitä nimimerkillisiä. Ruusurouva, Leila, Kukkis, erinäiset gayt... onkohan kukaan teistä täällä? 🥺

Täällä odotellaan sopivaa hetkeä ja sopivaa urosta seinälle laitettavaksi. Olin jo päättänyt lopettaa palstailun, mutta K&T yhteistyö valoi minuun uutta voimaa. Hienoa myös se, että joku löysi Jokereiden haastattelun, jossa Bojan kertoo, että he tekevät yhteistyötä Käärijän kanssa. Palstailusta tuli taas kiinnostavaa. T: viisugay

Olemme saaneet ensimmäisen nimimerkillisen kunniavieraan/suurlähettilään alkuperäisestä ketjusta, tervetuloa Viisugay! :) <3

Vierailija
1051/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärde vois kyllä tosiaan bändäröidä JOn koko Suomen kiertueen niiden keikkabussissa. Voisin vaikka manifestoida tuota. Mikke hoi, otatko myös kopin?

Vierailija
1052/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko, että olen mäkin nimimerkillä kulkenut edellisessä. En vaan vielä oo viittinyt sitä täällä julistaa.

Vierailija
1053/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko, että olen mäkin nimimerkillä kulkenut edellisessä. En vaan vielä oo viittinyt sitä täällä julistaa.

Rohkeesti vaan jos siltä tuntuu. Vielä ei oo sitä nimimerkkivihaajaa näkynyt.

Vierailija
1054/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hiukan harmittaa se, että ketjuja on kaksi. Käärijä on minun suurin suosikkini ja ah, miten rakastan häntä yhdessä Bojanin mutta myös Tommyn kanssa. Fiilistelen kumpaakin paria ja kummassakin on oma dynamiikkansa sekä taikansa, ei niitä voi verrata. Olen myös Jan boy. Tällä hetkellä vierailen kummassakin ketjussa ja toivon, että toisen ketju ilmapiiri tulee seesteisemmäksi tämän Jokereiden uuden haastattelun myötä. T: viisugay

Vierailija
1055/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhhuh! Nyt on kyllä odoteltavaa K:n ja JO:n syyskuulle! Kummaltakin tulee uusi biisi ja musavideo, sitten JO:n kiertue täällä. Lokakuussa häämöttääkin K:n kiertue erityisvieraineen! Minä pääsen EU-kiertueen keikallekin! Miten voin tehdä mitään tavallisesti omassa elämässäni?

Vierailija
1056/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hep 🙋🏼

Olemme saaneet ensimmäisen nimimerkillisen kunniavieraan/suurlähettilään alkuperäisestä ketjusta, tervetuloa Viisugay! :) <3

Kiitos ja kumarrus. Otan kommenttisi suurena kunnianosoituksena.😂

T: viisugay

Vierailija
1057/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkis?

Vierailija
1058/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hiukan harmittaa se, että ketjuja on kaksi. Käärijä on minun suurin suosikkini ja ah, miten rakastan häntä yhdessä Bojanin mutta myös Tommyn kanssa. Fiilistelen kumpaakin paria ja kummassakin on oma dynamiikkansa sekä taikansa, ei niitä voi verrata. Olen myös Jan boy. Tällä hetkellä vierailen kummassakin ketjussa ja toivon, että toisen ketju ilmapiiri tulee seesteisemmäksi tämän Jokereiden uuden haastattelun myötä. T: viisugay

Niinpä... Toistaiseksi on helpompi pitää nämä kaksi ketjua :( kun siellä oli aivan kauhea ilmapiiri ja vääntö, kun yritimme puhua mv:stä ja stadikan esiintymisestä.. Nyt meillä on taas yhteisiä intressejä

Vierailija
1059/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä... Toistaiseksi on helpompi pitää nämä kaksi ketjua :( kun siellä oli aivan kauhea ilmapiiri ja vääntö, kun yritimme puhua mv:stä ja stadikan esiintymisestä.. Nyt meillä on taas yhteisiä intressejä

Jep. Muutetaan sinne takas sitte kun siellä se ilmapiiri paranee. Ehkä vähän lupaavia merkkejä jo on ilmassa. Tai sitte Jankkarellalla vaan on lounasbuffetti just auki.

Vierailija
1060/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Häärijä mukana tän päivän Meet & Greetissä? Veikkaan, että monet lapsi-fanit tykkää Häärijästä myös 😊

Viimeksi, kun oli meet and greet, niin kävin. Oli Häärijä ja Jukka!! tavattavissa Käärijän lisäksi.

Ei voi olla totta, siis Jukka ollut tavattavissa? Voi hyvänen aika!

- edelliseltä palstalta tänne pesiytynyt Jukka-jankkari

Nyt äkkiä kamat kasaan ja auto kohti Kalajokea!

Voiko joku täältä lainata lasta päiväksi? Se on kuitenkin lapsille.

Mun 6-vuotias tyttö lupasi lähteä, jos ostat hänelle Lol-nukkejen talon.😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi