Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
982/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä tuo tämän päivän m&g on? Ihana, että K huomioi lapsifanejakin, vaikka tuo tuleva MV saattaa olla suhteellisen ei-sopiva heille :D

Lasten Venetsialaiskarnevaalit on 13-17 mutta tuskin K on siellä kokoaikaa. Yritin mennä kattomaan niiden sivuilta tarkemmin mut ne on vissiin nurin. 😅 Onkohan joku muukin katsomassa että mihin aikaan ja minne pitää mennä. 😂

Kalajoen Venetsialaisissa on muuten iltasella aina aivan mahtava se ilotulitus. Vähän polttelis mieli illalla ajella sinne. Siellä toki on normitilanteessakin aivan järjetön ruuhka kun kaikki tulee sitä ilotulitusta kattomaan niin en tiedä mikä kaaos on illalla jos siihen pannaan päälle vielä Käärijävaelluskin.

Mene ihmeessä, jos vain on mahdollista!

No on sinne täältä 100+km niin kattoo nyt jaksaako tuota lähteä vaan käväsemään. Parina vuonna oon kyllä käyny, siellä on hyvä meininki näin Venetsialaisviikonloppuna aina. Joskus on meillä ollu ihan mökkikin varattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä tuo tämän päivän m&g on? Ihana, että K huomioi lapsifanejakin, vaikka tuo tuleva MV saattaa olla suhteellisen ei-sopiva heille :D

Lasten Venetsialaiskarnevaalit on 13-17 mutta tuskin K on siellä kokoaikaa. Yritin mennä kattomaan niiden sivuilta tarkemmin mut ne on vissiin nurin. 😅 Onkohan joku muukin katsomassa että mihin aikaan ja minne pitää mennä. 😂

Kalajoen Venetsialaisissa on muuten iltasella aina aivan mahtava se ilotulitus. Vähän polttelis mieli illalla ajella sinne. Siellä toki on normitilanteessakin aivan järjetön ruuhka kun kaikki tulee sitä ilotulitusta kattomaan niin en tiedä mikä kaaos on illalla jos siihen pannaan päälle vielä Käärijävaelluskin.

Käärijävaellus kuulostaa kyllä ihan listamatskulta 😄

Joo! Ei ole sama kuin se kynttiläkulkue Tommyn johdolla :D

Vierailija
984/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijävaelluksen laitan listalle. Käykö muuten muille niin, että palstalta on vaikea pysyä poissa? Olen perhana grillijuhlissa ja silti kyttäilen tätä.

Vierailija
985/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
986/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijävaelluksen laitan listalle. Käykö muuten muille niin, että palstalta on vaikea pysyä poissa? Olen perhana grillijuhlissa ja silti kyttäilen tätä.

Minä ilmoittaudun riippuvaiseksi! 

Vierailija
987/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommylla uusi stoori. On se kyllä oikeesti aika ihana. En olis tätäkään päivää uskonut näkeväni.

Siinä on jotain kaunista, herkkää, erilaista ja kesyttämätöntä.

Tosi kiinnostava ihminen. Täysin omaleimainen, villi, hyvällä tavalla provosoiva, ajatuksia herättävä. En voi olla katselematta videoita vaikka jotkut niistä vaikuttivat alussa oudoilta.

Sama täällä! Aivan uusi tuttavuus koko T, mutta kiinnostuin välittömästi kun menin katsomaan sen instaa. Todella oivaltavia, teräviä ja hauskojakin videoita. Katsellut nyt myös muutamia musavideoita ja jestas, olen myyty sille visuaalisuudelle ja koko hänen vinksahtaneelle maailmalleen. Mahtavaa että K päässyt tekemään collabin (vaikka kyllä minustakin näyttää siltä että T ollut vähintään yhtä innoissaan). Kaksi luovaa hullua, joiden energiat menee tosi hyvin yksiin. Maailma tarvitsee juuri tätä, kaiken varman päälle pelaavan taskulämpöisyyden sijaan!

En ole ikinä odottanut minkään mv:n julkaisua kuten nyt ICIP:n. Eihän se voi olla kuin eeppinen! 🔥

Vierailija
988/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, että mikä saa miehen, joka kevään haastattelussa sanonut että on ollut vain naisia ja on naisen kanssa parisuhteessa niin toteuttamaan itseään kerta toisensa jälkeen homoeroottisesti muiden miespuolisten kanssa? Ja ottaisin myös esille, että sanoi Ruotsin yksityiskeikalla ruotsin julkkishomoille, että on open minded, josta he ajattelivat, että Kärtsä sanoo vain näin.

Onko kaikki vain suosion kalastelua, kun tietää, että fanit fiilaa?

Mä en haluaisi uskoa näin. En usko, että kukaan 100 prosenttisesti heteroksi itsensä tunteva noin mielissään hempeilisi muiden miehuleiden kanssa. Mitäköhän Kärtsä haluaa meille sanoa esim. tällä uudella videolla? Kun toteuttaa vain itseään.

Ehkä tässä on kyse jonkinlaisesta rohkeuden ja itsevarmuuden saamisesta. Ei ole joko tai, voi olla vähän kaikkea.

Niinpä. Luulen ettei hän itsekään määrittele tai mieti tarkan raamin mukaisesti, vaan toteuttaa itseään. K on muutenkin fyysinen ja taiteellinen ihminen sekä hyvä luomaan kemioita. En usko, että tämä on miesten kanssa ongelma :)

Vierailija
989/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kans jonku sortin riippuvuus kehittyny tässä kesällä. Just ja just maltan työpäivän ajan olla pois (paitsi toki tauoilla yritän käydä). Ja aina iltaisin hirveä harmitus jos ehdin vasta 23 jälkeen kun ei voi enää kommentoida. 😂

Nyt vielä kun pitää kahta palstaa päivittää niin ei tämä tästä. 😅 Sinne plussalle en ole eksynyt, enkä tahdokaan eksyä kun sitten tulis vielä vähemmän mistään mitään. 😂

Vierailija
990/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommylla uusi stoori. On se kyllä oikeesti aika ihana. En olis tätäkään päivää uskonut näkeväni.

Siinä on jotain kaunista, herkkää, erilaista ja kesyttämätöntä.

Tosi kiinnostava ihminen. Täysin omaleimainen, villi, hyvällä tavalla provosoiva, ajatuksia herättävä. En voi olla katselematta videoita vaikka jotkut niistä vaikuttivat alussa oudoilta.

Sama täällä! Aivan uusi tuttavuus koko T, mutta kiinnostuin välittömästi kun menin katsomaan sen instaa. Todella oivaltavia, teräviä ja hauskojakin videoita. Katsellut nyt myös muutamia musavideoita ja jestas, olen myyty sille visuaalisuudelle ja koko hänen vinksahtaneelle maailmalleen. Mahtavaa että K päässyt tekemään collabin (vaikka kyllä minustakin näyttää siltä että T ollut vähintään yhtä innoissaan). Kaksi luovaa hullua, joiden energiat menee tosi hyvin yksiin. Maailma tarvitsee juuri tätä, kaiken varman päälle pelaavan taskulämpöisyyden sijaan!

En ole ikinä odottanut minkään mv:n julkaisua kuten nyt ICIP:n. Eihän se voi olla kuin eeppinen! 🔥

Sama! Olen niin innoissani! Ja mitä enemmän olen nähnyt tästä mv:stä ja T/K yhteistyöstä ja lavakarismasta, sitä varmempi olen että tämä oli juuri oikea collab K:lle. Vaikka olisin halunnut nähdä JO:n kanssa yhteisbiisi, eivät K:n ja JO:n taiteellinen näkemys sovi niin hyvin yhteen. Sama esim. Kuumaan kanssa Suomessa. Kaikki näistä artisteista ja bändeistä ovat hyviä, mutta K:n pitäisi rajoittaa luovuuttaan, ja vetää joku perus rap feat jonkun pop-biisin keskellä... Se ei olisi niin jännittävää kuin icip 

Vierailija
991/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Häärijä mukana tän päivän Meet & Greetissä? Veikkaan, että monet lapsi-fanit tykkää Häärijästä myös 😊

Viimeksi, kun oli meet and greet, niin kävin. Oli Häärijä ja Jukka!! tavattavissa Käärijän lisäksi.

Ei voi olla totta, siis Jukka ollut tavattavissa? Voi hyvänen aika!

- edelliseltä palstalta tänne pesiytynyt Jukka-jankkari

Vierailija
992/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Häärijä mukana tän päivän Meet & Greetissä? Veikkaan, että monet lapsi-fanit tykkää Häärijästä myös 😊

Viimeksi, kun oli meet and greet, niin kävin. Oli Häärijä ja Jukka!! tavattavissa Käärijän lisäksi.

Nyt äkkiä kamat kasaan ja auto kohti Kalajokea!

Vierailija
993/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tulee 1000 kommenttia täyteen! Hyvä me!

Vierailija
994/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoittaudun riippuvaiseksi! 

Hep 🙋🏼

Tovin jo ehdin toivoa päässeeni pahimmasta, kun sen toisen listan meininki meni niin ankeaksi, mutta saakeli menitte sitten perustamaan tämän. Olen visusti jo pesiytynyt tähän paattiin.

Mulla on tosin ikävä niitä nimimerkillisiä. Ruusurouva, Leila, Kukkis, erinäiset gayt... onkohan kukaan teistä täällä? 🥺

Vierailija
996/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku täältä lainata lasta päiväksi? Se on kuitenkin lapsille.

Vierailija
997/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mielenkiintoinen syväanalyysi ccc/icip -vertailulla! 

https://www.tumblr.com/chezgender/726703864513970176/cha-cha-cha-its-cr…

Vierailija
998/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku täältä lainata lasta päiväksi? Se on kuitenkin lapsille.

Meet vaan jonku lapsilauman perään ja esität että joku niistä on sun jälkeläinen.

Vierailija
999/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1000/20845 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekulointia.

Mietin että 15.9. jos bolero haudataan, niin ehkä Häärijä menee ja kaivaa boleron ja ottaa mukaansa? Menneisyyden haamuna. Käärijälle jäisi siis kuitenkin mahdollisuus yhä käyttää boleroa joskus, vaikkakin harvemmin ja vain jos Häärijä suostuu sen hänelle lainaamaan.

Mietin myös, vaikkakin epätodennäköistä, että Bojan jotenkin liittyy koko tohon kuvioon. En tiedä miten, mutta kun esim JO:n kuvaaja Dean selvästi fanittaa sekä K että T, niin mitäs jos hän on jotenkin mukana tossa koko kuviossa ja on kuvannut jotain matskua Slovenian päässä ja sitä käytetään K ja T videossa?

Tosin, mikä B rooli olisi? Hautaus boleron mukana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän