Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Tästä luluxan "vogue" profiilikuvasta tulisi mielestäni aivan ihan mielettömän hieno painatus mustaan t-paitaan.
https://www.instagram.com/p/CyEKOnytmhw/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miken avokin stooreissa ihana hetki kun Miken lapset antaa Jerelle synttäri-piirroksen. <3
Se on liian ihana!!! En kestääää
Taisi olla tatska ja arpikin piirretty.😭
Ihanan vantteralta näyttää siinä 😊
Mikä siinä on, että esim ihanien festarien jälkeen tulee aina masennus? Niinkuin nyt deep mood ihanan kiertueen jälkeen.
Ihmisen aivoissa ois vielä säätämistä kyllä.
Alessandra on ollut radio novalla tänään instastooriensa mukaan.
Vierailija wrote:
Voi kun löytäisi sen K:n.
Eri levy-yhtiö varmaan vaikuttaa myöskin, A on universalilla ja K warnerilla. Ja paljon ohjelmaa näemmä buukattu koko päiväksi.
Voisi kuvitella, että A ehtisi sinne apollon bäkkärille, kun keikka alkaa vasta 00:00... niin tuskin mitään mediajuttuja A:lla olisi kymmenen jälkeen :D
Vierailija wrote:
Voisi kuvitella, että A ehtisi sinne apollon bäkkärille, kun keikka alkaa vasta 00:00... niin tuskin mitään mediajuttuja A:lla olisi kymmenen jälkeen :D
Toivon kans, jos sillä ei ole lentoa takaisin norjaan tänään.
Vierailija wrote:
Mikä siinä on, että esim ihanien festarien jälkeen tulee aina masennus? Niinkuin nyt deep mood ihanan kiertueen jälkeen.
Sama, mutta olen saanut tänään hieman skarpattua! Mietin mitä kaikkea kivaa on tulossa: bts-videoita kiertueelta, varmaan haastiksia K:lta lähiaikoina, uutta musaa (xxxxx?), ja kohta on jo uusi vuosi niin levyäkin voidaan ruvata venaamaan.
Vierailija wrote:
Paluu juhlasta arkeen. Vähän sama kuin töiden alku loman jälkeen.
nyt minulla alkoi virallisesti näivetystauti K-vitamiinin puutteen vuoksi D:
Vierailija wrote:
Miulla kans! Jotenkin aina kestän ekan päivän mutta sitten toka päivä ilman K-kontsaa on äääähh!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miulla kans! Jotenkin aina kestän ekan päivän mutta sitten toka päivä ilman K-kontsaa on äääähh!
Haluan nähdä sen seuraavan A:n tiktokin, jossa hän löytää K:n!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla on helppoa kun en ole missään instagramissa sun muissa.
Vierailija wrote:
Noin se promoaminen pitää tehdä, Käärijää ei haastatellut kukaan eikä missään. Turneesta kirjoitti suomalaiset ip-lehdet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Noin se promoaminen pitää tehdä, Käärijää ei haastatellut kukaan eikä missään. Turneesta kirjoitti suomalaiset ip-lehdet.
Käärijä ei yritä saada sen musiikkia ulkomaiseen radiosoitantaan, eikä sen tarvinnut mennä ulkomaille promoamaan keikkojaan.Se on sanonut useaan kertaan että sen kohdemaa on Suomi ja että jos ulkkarifaneja tulee niin niitä tulee. Eikä sillä ole mitään järkeä lähteä vaikka 2 päiväksi norjaan yrittämään promota itseään kun ne päivät on paljon kallisarvoisempia Suomessa vaikka studiolla tai haastiksessa. Tai huilien.
Alessandra taas tekee musiikkia englanninksi ja pyrkii saamaan sitä radioon myös Norjan ulkopuolella, kuten enkunkielisen musan kuuluukin.
Ihme pakkomielle joillekin että K:n pitäisi änkeä ulkomaille Suomen uran kustannuksella...
Miksi Käärijä sitten teki Euroopan kiertueen? Ja ilmeisesti tappiollisen kaiken kukkuraksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Käärijä ei yritä saada sen musiikkia ulkomaiseen radiosoitantaan, eikä sen tarvinnut mennä ulkomaille promoamaan keikkojaan.Se on sanonut useaan kertaan että sen kohdemaa on Suomi ja että jos ulkkarifaneja tulee niin niitä tulee. Eikä sillä ole mitään järkeä lähteä vaikka 2 päiväksi norjaan yrittämään promota itseään kun ne päivät on paljon kallisarvoisempia Suomessa vaikka studiolla tai haastiksessa. Tai huilien.
Alessandra taas tekee musiikkia englanninksi ja pyrkii saamaan sitä radioon myös Norjan ulkopuolella, kuten enkunkielisen musan kuuluukin.
Ihme p
Ois se voinut edes yhden haastattelun antaa.
Vierailija wrote:
Puutetila vitamiinist..
Vierailija wrote:
Miksi Käärijä sitten teki Euroopan kiertueen? Ja ilmeisesti tappiollisen kaiken kukkuraksi.
Koska oli niin kova kysyntä? Tuskinpa olisi muuten sinne väkisinlähtenyt. Ja silti: loppuunmyyty kiertue, upea vastaanotto joka maassa. Ja ihan ilman mitään etukäteismediapromorundeja. 💪
Joo, huomasin että toisen ketjun meno meni vähän... hmm. Taitaa trolleillakin olla vähän Eurokiertue-morkkis, kuten meillä kaikilla (ja varmaan K:lla ja crew:lla).