Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija wrote:
En saa lainattua tyota aiempaa, mutta näin muutamia biisejäkin kirjoittaneena runoilijana olen hyvin eri mieltä. :) Detaljit tuovat tekstille syvyyttä ja uskottavuutta ja ovat nimenomaan taitavan kirjoittajan merkki myös biiseissä, kaiken avoimeksi jättäminen taas vähän amatöörimäistä. Siksi monissa rakkauslauluissa mainitaan paikkoja (esim. kaupunkeja) tai usein jopa rakastetun (tyypillisesti fiktiivinen) nimi.
Olet oikeassa tässä, ehkä minun olisi pitänyt tähdentää että juuri se tasapainon löytäminen on tärkeä, ja riippuu biisistä. Liian avoin sanoitus voi olla niin lässyä ettei siitä saa mitään otetta, mutta liian spesifiikit sanoitukset rajaavat kohdeyleisöä. Mutta molemmille on paikkansa, onhan tosi monet menestyneet kappaleet pelkkää sanoo-kaiken-ja-ei-mitään-lyriikkaa, ja monet kulttihitit on niitä joissa artisti tyyliin kuvailee naapurustoaan napureiden nimiä ja koiria myöten.
Joku Tumpussa sanoi että Sirpa mahdollisesti yrittää livettää tänään.
Puoli tuntia enää... missäköhän vaiheessa settilistaa K aikoo vetää huhheijaan...
Hyvin sujuu Käärijältä jo meikkauskin. Jostain syystä storyssä luki "Leikki on lasten työtä". Aiemmassa storyssä hyvä ilme K:lla Ruotsin keikkaan liittyen.
Omg tästä se lähtee!!! Tuo uusi biisi kuulostaa todella hyvältä! Ja tänään kuulemme loput 👀
Vierailija wrote:
Kellään ig-liveä??
thinkoffinland ja sirpapera kuulema ainakin. en voi itse katsoa just nyt niin en voi varmistaa
Jotenkin Portion Boys tulee mieleen tuosta säästä ja määstä 😂
Katsoin eilisen keikan Instagramista.
Huhhahhei ei laulettu. Biisi tulee ulos pian.
Vihdoinkin Käärijä otti kantaa keikoilla tapahtuvaan kiusaamiseen. Kiitos Käärijä.
Vihdoin myös Allu sai huomiota. Yleisö alkoi huutaa Allua kun Uruguaysta tullut fani sanoi tulleensa katsomaan juuri Allua.
Ihanan syttäri yllärin oli fanit järjestäneet Käärijälle. 💚
Toivottavasti Käärijä lentää tänään Ruotsiin eikä Viroon. 🤣
Nyt on K lähtenyt Ruotsiin lentokentältä! 👀👀👀 tästä se lähtee!!
Please laittakaa tänne linkit yms. Uutiset! En seuraa toista ketjua yhtään 😭 esim X:sisä jos on faneilta Tukholmasta jotain jännää, näköhavaintoja yms. 👀
Vierailija wrote:
Please laittakaa tänne linkit yms. Uutiset! En seuraa toista ketjua yhtään 😭 esim X:sisä jos on faneilta Tukholmasta jotain jännää, näköhavaintoja yms. 👀
Sucks to be you, toinen ketju on kyllä huomattavasti aktiivisempi tän suhteen. Itse en ainakaan jaksa kahteen ketjuun linkittää mitään, yksi saa riittää. Toivottavasti joku toinen jaksaa.
😭😭😭 se on liian nopeasti menevä ketju ja ahdistaa minua 😭 pitänee sitten luottaa vain tumppuun
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sucks to be you, toinen ketju on kyllä huomattavasti aktiivisempi tän suhteen. Itse en ainakaan jaksa kahteen ketjuun linkittää mitään, yksi saa riittää. Toivottavasti joku toinen jaksaa.
Mikä on toinen ketju?
Toinen ketju on musta parempi kuin se vanha emolaiva. Trolleja ei vaikuta olevan enää niin paljon messissä kuin ennen. Toki siel on paljon B ja K shippareita ja realismi koetaan ”ankeuttamiseksi” mut helppo skipata. Tommy-mainintoja oli eilen paljon ja joiltain vähän nihkeilyjä sen takia mut jotenkin tuntui että vähemmän kuin vanhassa paatissa.
JO lomalla nyt, niin euro tour saa enemmän huomiota sielläkin.
Vierailija wrote:
Mä yritän muistaa pistää tänne myös uutisia. En itse jaksa seurata tuota toista ketjua JO takia. Kun kyseinen bändi ei kiinnosta.
Lentokentällä kuvassa 10 miestä eli ainakin sen verran lähdössä Euroopan kiertueelle. Tuttu, turvallinen porukka. Toki joku on kuvan ottanut. Tästä se alkaa. Hyvää, uutta kokemusta. Toivotaan heille hyvää kiertuetta. Jos menee hyvin saattaa Käärijä innostua tekemään ensi vuonna uuden kiertueen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä yritän muistaa pistää tänne myös uutisia. En itse jaksa seurata tuota toista ketjua JO takia. Kun kyseinen bändi ei kiinnosta.
Kiitos!!!
Vierailija wrote:
Lainaus: "Mikä on toinen ketju?"
Moderaattorin haaviin jäänyt nyt kolme kertaa mun vastaus, niin selvästi ei haluta linkittää sinne mitään. Mutta etsi vauvan suosituimmista ketjuista, pitäisi erottua erikoisen otsikkonsa takia. K ja B mainittu siinä.
Enilöytänyt muuta kuin K & B fiilistelyketju, joka lukittui 8.10 eikä ole sen jälkeen avattu. Seurasin aiemmin myös sitä ketjua. Siellä tuli kommentteja tuutin täydeltä ja trolli(t) riehuivat päivittäin. Minäkään en ole kiinnostunut JOsta, joten oli paljon ylihypittävää kommenteissa.
Ei toista ketjua tänne, kiitos
Ihanaa, kiitos sinulle!