Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä odota juuri mitään UMK:lta ja Suomen menetykseltä seuraavaan 15 vuoteen viisuissa :D Tänä vuonna on ehkä vähän kiusallinen tilanne Suomelle, koska mahdollinen edes hyvähkö sijoitus laitetaan varmaan osittain K:n jälkeisen säälin piikkiin xD K oli niin erityinen ilmiö, että en varmaan saata seurata/boikotoin tulevia viisuja... Ellei K jotenkin niihin liitetä väliaikanumerossa yms. En kyllä tiedä haluavatko ruotsalaiset kutsua K:ta sinne vielä esiintymään, kun varmaan L siellä vetää omansa, ja tulisi ehkä liikaa flashbackejä ääntenlaskusta yms. xD
Mä aion ainakin boikotoida viisuja. Pahaa tekee, kun olen ne katsonut uskollisesti todella, todella monta vuotta ja se on yksi mun harrastuksista, mutta jäi niin paha maku suuhun tästä koko Loreen-tilanteesta ja Kärtsän häviöstä, etten vain pysty katsomaan Ruotsin järjestämiä "ai kun me ollaan hyviä viisuissa, katsokaa nyt meidän juhlavuotta"-bileitä. Varmaan kompensoin tätä katsomalla joka artistin esityksen YouTubesta erikseen ja seuraamalla haastatteluita ja kuuntelemalla itse osallistujia Spotifysta, mutta lähetystä en aio pitkään aikaan katsoa. K saisi mun mielestä pyytää jokseenkin hävyttömän summan, jos tuonne esiintymään lähtee. Ruotsilla on siihen varaa, jos edes kehtaavat väliaikanumeroksi pyytää. Todennäköisesti ei löydy edes pokkaa sen vertaa siihen heiltä kuitenkaan.
Niin samat fiilikset! Haluaisin päästä viisuhuumaan taas, mutta odotukset Suomen edustajasta on käytännössä nolla eikä Ruotsin houstaamia kisoja halua katsoa kun alkaa v*tuttaan 🤷
Ainakin kaikki prepartyt ja viisuklipit näkee onneksi youtubesta nykyään. Ehkä seurailen viisuja hieman sillä silmällä, jos siellä nyt jotain mielenkiintoista olisi... Mutta jotenkin K ilmiönä oli niin ainutkertainen asia, että taidan tarvita välivuoden :D Ehkä 2025 voisi taas paneutua kunnolla! ja sitten (toivon mukaan!) viisut eivät ole Ruotsissa :D
Ajatukset pois viisuista. Minkä tv-ohjelman kuvauksissa K teidän arvauksen mukaan oli tällä viikolla? Jodelissa veikattu Suurmestaria, tää ois huippuhauska😂
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset pois viisuista. Minkä tv-ohjelman kuvauksissa K teidän arvauksen mukaan oli tällä viikolla? Jodelissa veikattu Suurmestaria, tää ois huippuhauska😂
Uuuu... millainen ohjelma se on? :D Sopisiko K siihen? K on kyllä sellainen persoona, että tulemme näkemään häntä varmaan tv:ssä tulevina vuosina. Sellainen persoona, että sopii moneen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuu... millainen ohjelma se on? :D Sopisiko K siihen? K on kyllä sellainen persoona, että tulemme näkemään häntä varmaan tv:ssä tulevina vuosina. Sellainen persoona, että sopii moneen!
Siinä vakkarikilpailijat ja yksi vieras tekee kartanolla luovia hassuja usein kompatehtäviä ja suurmestari pisteyttää. Sopis K:lle kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vakkarikilpailijat ja yksi vieras tekee kartanolla luovia hassuja usein kompatehtäviä ja suurmestari pisteyttää. Sopis K:lle kuin nenä päähän.
Olen varmaan nähnyt mainoksen! Kuulostaa kyllä hänelle sopivalta! Mutta tv-ohjelmissa voi mennä kuukausia ennen kuin näemme tuloksen 😭
Ai niin nehän onkin suoria lähetyksiä eli ei sitä!
Mä oon jotenkin taas niin iloinen kun K:lta on saanut nähdä taas välispiikkimatskua ja molemmat keikat oli kuuleman mukaan vedetty tosi hyvin. Siitä ylen haastiksesta tuli pelko että onkohan se nyt ihan masentuneena siellä lavalla, mutta ei ollut. Kyllä mä luulen että se selviää tän syksyn läpi kunhan se saa hieman huilattua välipäivinä. (Eurorundiviikko on tietty hirvittävä)
Vierailija kirjoitti:
Oliko T:llä konsertti tällä viikolla?
https://www.tumblr.com/tuituipupu/729986103425236992/i-saw-this-cutie-p…
Rakas rakas ihmemies! Ja mikä asu!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt haluan nähdä icip:in T mukana entistä enemmän! Ja maalaan täällä niitä pellemeikkejä, koska haluan edelleen uskoa siihen afterpartyyn :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jotenkin taas niin iloinen kun K:lta on saanut nähdä taas välispiikkimatskua ja molemmat keikat oli kuuleman mukaan vedetty tosi hyvin. Siitä ylen haastiksesta tuli pelko että onkohan se nyt ihan masentuneena siellä lavalla, mutta ei ollut. Kyllä mä luulen että se selviää tän syksyn läpi kunhan se saa hieman huilattua välipäivinä. (Eurorundiviikko on tietty hirvittävä)
Niinpä! Näytti todella hyvätuuliselta kyllä :) Nyt varmaan tulee aika hiljaista somessa seuraavaan keikkaan asti. Tai mistä sitä ikinä tietää kun on K:sta kyse :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl luulen että toi on joltain vanhemmalta keikalta. Mistään muualta ei löydy tietoa että olis ollut.
Alle kaksi viikkoa ja Euroopan keikat alkaa. Ruotsissa on eka, voi ei, siellähän se heti ensimmäiseksi saa aikaan jonkun kauhean väärinymmäryksen. Onneksi se saa paeta sieltä suoraan Viroon, jossa Tommy voi auttaa median kanssa jos K sanoo jotain täysin sekavaa sielläkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl luulen että toi on joltain vanhemmalta keikalta. Mistään muualta ei löydy tietoa että olis ollut.
Niinpä.. tuo teksti sai minut ajattelemaan että olisi ollut tuore, mutta voi olla että on vanhempi pätkä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin luulen. Mun mielestä ekat keikat on vasta marraskuussa mutta korjatkaa jos oon väärässä!
Vierailija kirjoitti:
Alle kaksi viikkoa ja Euroopan keikat alkaa. Ruotsissa on eka, voi ei, siellähän se heti ensimmäiseksi saa aikaan jonkun kauhean väärinymmäryksen. Onneksi se saa paeta sieltä suoraan Viroon, jossa Tommy voi auttaa median kanssa jos K sanoo jotain täysin sekavaa sielläkin. :D
Apua! Ainakin on nopeasti pois alta xD mutta olihan Ruotsissakin paljon K-faneja :D Toivottavasti ei sano mitään helposti väärin ymmärrettävää.. ehkä olisi parempi olla mainitsematta L:ää xD Viron keikkaa odotan kyllä innolla! Ja sitten K:n synttärit, Berliinin keikka ja Lontoon keikka ovat korkealla listallani :D
Koskahan K:n seuraava single (toivotaan mv:täkin!) tulee? Voisiko tulla ennen joulua?
Ymmärrän... Vielä tämä "50-vuotta ABBA:sta -juhalvuosi".. No thank you. Eikö sen lähetyksen lyhentämisestäkin ole ollut puhetta? Yrittävätkö he supistaa sitä ja sillä verukkeella sanoa että CCC ei olisi mahtunut :D Jos K ei esiinny siellä, toivon että hän lukee ne Juryn pisteet... paitsi jos Ruotsi saa -niin kuin aina- Suomelta 12 pistettä xD Kylläpäs nyt alkoi taas ärsyttämään miten hyvin Ruotsi aina menestyy peruspopilla enkuksi... Nukahdan!