Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
6081/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikilläkin stoori missä autossa ja ihan valoisalla joten ei ne sillä aamu koneella ole menneet niinkuin joku väitti.

Vierailija
6082/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja B ketju LUKITTU! meni sitten taas överiksi osalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gf ja Ewe oisko ajaneet ne autot Hesaan ku crew ja pojat oli vieläkin niin kaasuissa.

Crewlla varmasti kuski, joka on pysynyt selvänä, koska ei varmasti anna kenenkään ulkopuoliselle vastuuta heidän henkilöstön ja kamojen kuljetuksesta ihan vastuuvakuudellisista syistä.

Juu Nico ja Kiki ajoi yölläkin niiden autoja. Ovat varmaan aina keikkareissut selvinpäin.

Vierailija
6084/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä välissä Käärijä on oppinut sujuvasti englanniksi keskustelemaan kun toukokuussa juuri ja juuri osasi kertoa nimensä.. kysynpä vaan.

Onhan hän enkkua joutunut käyttämään paljonkin kevään jälkeen ja B:nkin kanssa oletettavasti puhuu ainakin välillä puhelimessa. Ei se täydellistä ole vieläkään, mutta näkee eilisistä K:n storyistakin, että sujuvasti saa kommunikoitua.

Vierailija
6085/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito siis alkoi uskoa, että Plussan Ihku-raportoija valehtelee ja että on sama tyyppi kuin Leila, RR ja Tarotar (Plussalta) ja alkoi haukkua Leilaa yms. Lisäksi oli kohtuupaljon tyttisjankkausta ja jotain muuta about-kunnianloukkaustasoista kommentointia Kärtsästä ja hänen ihmissuhteistaan.

Olisi karu loppu ihanalle viikolle, jos ketju menisi nyt tällä kertaa kokonaan, toivottavasti ei.

Vierailija
6086/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kukkaruukkuun, onko täällä ketään, joka on menossa Kärpyn Seinäjoen keikalle ensi perjantaina tai lauantaina Kuusamoon?

Joo minä menen. Laitan sitten kauheasti kuvia ja videoita ja instajuttuja teille.

Ootan niin etten kestä. Mun sydän hakkaa hirveesti. Otan mun kostosukat mukaan 💖

Vierailija
6087/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Mulla on Tommy vieläkin tummeloituna täällä. Ukon raato ja sonnat siivottiin talikolla yhdessä. Taidan pitääkin tuon lettipään ihan itselläni. Mukava sitä on rasvailla ja silitellä ja se kehrää kuin kissa. Salkkareita se tykkää katsoa ja lusikassa nukkua. Taidan olla rakastunut.

Ihanaa. Oon niin onnellinen teidän puolesta (mutta mites se Tommyn mysteerimiehenä varannut nauta?).

T. Se joka Tommyn ruumiinkuoppauspalveluja sulle ehdotti 😄

Vierailija
6088/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikevennys, mutta taitaa se olla Boitsu joka sitä JO official accountia pyörittää. Tai ainakin joku siellä on nyt virallisesti Suomi-fani 😂

https://www.tumblr.com/esskuesli/729237720946425856/not-me-scrolling-on…

Vierailija
6089/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kukkaruukkuun, onko täällä ketään, joka on menossa Kärpyn Seinäjoen keikalle ensi perjantaina tai lauantaina Kuusamoon?

Joo minä menen. Laitan sitten kauheasti kuvia ja videoita ja instajuttuja teille.

Ootan niin etten kestä. Mun sydän hakkaa hirveesti. Otan mun kostosukat mukaan 💖

No en oikeasti mene..tietenkään

Vierailija
6090/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä välissä Käärijä on oppinut sujuvasti englanniksi keskustelemaan kun toukokuussa juuri ja juuri osasi kertoa nimensä.. kysynpä vaan.

Onhan hän enkkua joutunut käyttämään paljonkin kevään jälkeen ja B:nkin kanssa oletettavasti puhuu ainakin välillä puhelimessa. Ei se täydellistä ole vieläkään, mutta näkee eilisistä K:n storyistakin, että sujuvasti saa kommunikoitua.

Juu, ihanhan se englannilta kuulosti, kun tyyppien kanssa kommunikoi eikä ollut m uniaan myöten käärijäroolissa eikä loirina. Tota tourin ajan tyyliä enemmän myös siihen matskuun, jota suuntaa kv faneille, kiitos.

Vierailija
6091/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua joskus melkein pelottaa se, miten paljon K saa vihaa ympärilleen näissä ketjuissa ja toisinaan myös twitteristien keskuudessa, vaikka ne on kai tulkinnanvaraisia. En ole törmännyt aiemmin ihan mihinkään tällaiseen yhtään kenenkään kohdalla. K on ihana.

Vierailija
6092/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako tuo pienessä ja sievässä oleva Bojan lentokenttävideossa muuten vähän siltä, että Jereaksentti on ehtinyt tässä muutaman päivän sisään tarttua 😁

Vierailija
6093/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolestuttaa myös Kn saama viha, mutta nyt täytyy sanoa, että huolestuttaa myös Aito! Mesoaa tuolla yöketjussa edelleen siitä raportista ja sen valheellisuudesta. Siis mielestäni tämä on oikeasti huolestuttavaa käytöstä.

Vierailija
6094/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että kaikki (tai ainakin suurin osa) malttaisi ihan rauhassa fiilistellä eikä nostaa hirveää myrskyä asioista, joista on tuhanteen kertaan väännetty. Koko fanituksesta menee jotenkin maku.

Vierailija
6095/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito siis alkoi uskoa, että Plussan Ihku-raportoija valehtelee ja että on sama tyyppi kuin Leila, RR ja Tarotar (Plussalta) ja alkoi haukkua Leilaa yms. Lisäksi oli kohtuupaljon tyttisjankkausta ja jotain muuta about-kunnianloukkaustasoista kommentointia Kärtsästä ja hänen ihmissuhteistaan.

Olisi karu loppu ihanalle viikolle, jos ketju menisi nyt tällä kertaa kokonaan, toivottavasti ei.

Tämä se on hienoa toimintaa että joku poistattaa nämä kunnianloukkauksenakin menevät viesti. Ei pääse asianomaiset niitä lukemaan ja mahdollisesti halutessaan tekemään jotain asialle. Sitten ne vaan kerta toisensa jälkeen pomppavat uudestaan ilmoille ja poistuvat.

Vierailija
6096/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huolestuttaa myös Kn saama viha, mutta nyt täytyy sanoa, että huolestuttaa myös Aito! Mesoaa tuolla yöketjussa edelleen siitä raportista ja sen valheellisuudesta. Siis mielestäni tämä on oikeasti huolestuttavaa käytöstä.

Hän on onneksi JO-fani eikä K-fani vaikka eihän se tarkoita etteikö voisi pakkomielle olla K:honkin. JO on turvassa häneltä Sloveniassa ja toivottavasti mielenkiinto B&K:n shippaamiseen laimenee häneltä kokonaan niin päästään tyypistä eroon.

Vierailija
6097/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ihmeen raportista on kyse?

Vierailija
6098/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on onneksi JO-fani eikä K-fani vaikka eihän se tarkoita etteikö voisi pakkomielle olla K:honkin. JO on turvassa häneltä Sloveniassa ja toivottavasti mielenkiinto B&K:n shippaamiseen laimenee häneltä kokonaan niin päästään tyypistä eroon.

Lähinnä olin huolissani hänen omasta mielenterveydestään. Toki myös siitä, jos hän joskus törmää vaikka Khon kun on huono päivä. 😅

Vierailija
6099/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä ihmeen raportista on kyse?

Yöketjussa. Palstalainen oli samassa baarissa poikien kanssa.

Vierailija
6100/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, seuraavaksi voisi opetella sanojen monikkomuotoja. Mutta selvä hyppäys on menty eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän