Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Eve oli myös Tampereella. Laittoi stoorin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa tossa näkyy lukkosymboli. Tais lukittua pysyvästi
Ainahan siinä näkyy, samoin kuin teksti "ketju on lukittu". Ei jaksa enää edes kovin säikähtää, kun tää on jo nyt varmaan neljäs kerta. Kyllä se sieltä taas aukeaa, kun mode purkaa ilmiannot.
Voiko joku selittää, miksi Aito hermostui niin paljon siitä raportista? Sehän oli kiva.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Sirpan kanssa samassa kohtaa parvella? :D
Vierailija kirjoitti:
Näkyi siinä Marcin ja Juren videolla myös kippistämässä toisella puolella pöytää.
Huomenta. Mulla on Tommy vieläkin tummeloituna täällä. Ukon raato ja sonnat siivottiin talikolla yhdessä. Taidan pitääkin tuon lettipään ihan itselläni. Mukava sitä on rasvailla ja silitellä ja se kehrää kuin kissa. Salkkareita se tykkää katsoa ja lusikassa nukkua. Taidan olla rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää, miksi Aito hermostui niin paljon siitä raportista? Sehän oli kiva.
Mt-ongelmia, mitään muuta selitystä en keksi. Joku pakkomielle todisteista ja valehtelusta, tämä toistuu joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tietää. Sillä ihmisellä ei ole kaikki kunnossa. Toivon oikeasti, että hakisi apua tai jos on jo avun piirissä, ottaisi sen myös vastaan.
Gf ja Ewe oisko ajaneet ne autot Hesaan ku crew ja pojat oli vieläkin niin kaasuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyi siinä Marcin ja Juren videolla myös kippistämässä toisella puolella pöytää.
Vasemmalla ilmeisesti?
Kävin lukemassa kohutun raportin, jäipä hyvä mieli. Tosi kiva kuulla, että K ja B myös keskustelee sujuvasti englanniksi, mutta niin mä vähän olin ajatellutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalla ilmeisesti?
Vasemmalla. Kynnet.
Vierailija kirjoitti:
Gf ja Ewe oisko ajaneet ne autot Hesaan ku crew ja pojat oli vieläkin niin kaasuissa.
Crewlla varmasti kuski, joka on pysynyt selvänä, koska ei varmasti anna kenenkään ulkopuoliselle vastuuta heidän henkilöstön ja kamojen kuljetuksesta ihan vastuuvakuudellisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa kohutun raportin, jäipä hyvä mieli. Tosi kiva kuulla, että K ja B myös keskustelee sujuvasti englanniksi, mutta niin mä vähän olin ajatellutkin.
Että mä nauran.
Khieh khieh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tietää. Sillä ihmisellä ei ole kaikki kunnossa. Toivon oikeasti, että hakisi apua tai jos on jo avun piirissä, ottaisi sen myös vastaan.
Yks tietty ig-stoori räjäytti yöllä Aiturin pankin totaalisesti. Kun just ennen oli pussausta esiintynyt.
Missä välissä Käärijä on oppinut sujuvasti englanniksi keskustelemaan kun toukokuussa juuri ja juuri osasi kertoa nimensä.. kysynpä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mä nauran.
Khieh khieh
Ei se mitään, pojat on vissiin kans nauraneet yöllä ihan kiitettävästi.
Olipa hullut 3 päivää, kesäkuun B:n vierailu vol 2! Ja Kärtsy esimerkillinen tourwifey ekan illan Oulu-paniikin jälkeen :D. Kivat fiilikset jäi ainakin mulle kaikkien etälive ja pöhinöiden seurannasta.
Asiasta kukkaruukkuun, onko täällä ketään, joka on menossa Kärpyn Seinäjoen keikalle ensi perjantaina tai lauantaina Kuusamoon?
Uutta musaakin on Tommylta tulossa ja marraskuussa kiertää Euroopan-keikoilla. Hyviä reelsejä Bossin tilaisuudesta, jossa hän pokkana näyttää kuinka nykysysteemi toimii, kun pitää olla oman itsensä boss.