Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
6061/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emoketjussa karmea meno. Voi harmi, olis luullut että jengi ois iloista kun JO Nordic Tour meni niin hyvin ja K vietti niiden kanssa niin paljon aikaa. Ja Häärijäkin! Aivan mahtavaa matskua laittoivat someen.

Sillä välin Tommy taas suhannut Milanossa muotiviikoilla ja laittoi tosi hienon mallimaisen stoorin (Boss-promo).

Tommy kyllä taipuu moneksi, kun pystyy sekä tekemään Käärijän kanssa mv:n jossa näyttelee jotain psykoa että tyylikkäitä mainoksia joissa on mallina.

Uutta musaakin on Tommylta tulossa ja marraskuussa kiertää Euroopan-keikoilla. Hyviä reelsejä Bossin tilaisuudesta, jossa hän pokkana näyttää kuinka nykysysteemi toimii, kun pitää olla oman itsensä boss.

Vierailija
6062/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve oli myös Tampereella. Laittoi stoorin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6063/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa tossa näkyy lukkosymboli. Tais lukittua pysyvästi

Ainahan siinä näkyy, samoin kuin teksti "ketju on lukittu". Ei jaksa enää edes kovin säikähtää, kun tää on jo nyt varmaan neljäs kerta. Kyllä se sieltä taas aukeaa, kun mode purkaa ilmiannot.

Vierailija
6064/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää, miksi Aito hermostui niin paljon siitä raportista? Sehän oli kiva.

Vierailija
6065/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sirpan kanssa samassa kohtaa parvella? :D

Vierailija
6066/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyi siinä Marcin ja Juren videolla myös kippistämässä toisella puolella pöytää.

Vierailija
6067/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Mulla on Tommy vieläkin tummeloituna täällä. Ukon raato ja sonnat siivottiin talikolla yhdessä. Taidan pitääkin tuon lettipään ihan itselläni. Mukava sitä on rasvailla ja silitellä ja se kehrää kuin kissa. Salkkareita se tykkää katsoa ja lusikassa nukkua. Taidan olla rakastunut.

Vierailija
6068/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää, miksi Aito hermostui niin paljon siitä raportista? Sehän oli kiva.

Mt-ongelmia, mitään muuta selitystä en keksi. Joku pakkomielle todisteista ja valehtelusta, tämä toistuu joka asiassa.

Vierailija
6069/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tietää. Sillä ihmisellä ei ole kaikki kunnossa. Toivon oikeasti, että hakisi apua tai jos on jo avun piirissä, ottaisi sen myös vastaan.

Vierailija
6070/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gf ja Ewe oisko ajaneet ne autot Hesaan ku crew ja pojat oli vieläkin niin kaasuissa.

Vierailija
6071/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyi siinä Marcin ja Juren videolla myös kippistämässä toisella puolella pöytää.

Vasemmalla ilmeisesti?

Vierailija
6072/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa kohutun raportin, jäipä hyvä mieli. Tosi kiva kuulla, että K ja B myös keskustelee sujuvasti englanniksi, mutta niin mä vähän olin ajatellutkin.

Vierailija
6073/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmalla ilmeisesti?

Vasemmalla. Kynnet.

Vierailija
6074/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gf ja Ewe oisko ajaneet ne autot Hesaan ku crew ja pojat oli vieläkin niin kaasuissa.

Crewlla varmasti kuski, joka on pysynyt selvänä, koska ei varmasti anna kenenkään ulkopuoliselle vastuuta heidän henkilöstön ja kamojen kuljetuksesta ihan vastuuvakuudellisista syistä.

Vierailija
6075/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukemassa kohutun raportin, jäipä hyvä mieli. Tosi kiva kuulla, että K ja B myös keskustelee sujuvasti englanniksi, mutta niin mä vähän olin ajatellutkin.

Että mä nauran.

Khieh khieh

Vierailija
6076/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tietää. Sillä ihmisellä ei ole kaikki kunnossa. Toivon oikeasti, että hakisi apua tai jos on jo avun piirissä, ottaisi sen myös vastaan.

Yks tietty ig-stoori räjäytti yöllä Aiturin pankin totaalisesti. Kun just ennen oli pussausta esiintynyt.

Vierailija
6077/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä Käärijä on oppinut sujuvasti englanniksi keskustelemaan kun toukokuussa juuri ja juuri osasi kertoa nimensä.. kysynpä vaan.

Vierailija
6078/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mä nauran.

Khieh khieh

Ei se mitään, pojat on vissiin kans nauraneet yöllä ihan kiitettävästi.

Vierailija
6079/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hullut 3 päivää, kesäkuun B:n vierailu vol 2! Ja Kärtsy esimerkillinen tourwifey ekan illan Oulu-paniikin jälkeen :D. Kivat fiilikset jäi ainakin mulle kaikkien etälive ja pöhinöiden seurannasta. 

Vierailija
6080/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kukkaruukkuun, onko täällä ketään, joka on menossa Kärpyn Seinäjoen keikalle ensi perjantaina tai lauantaina Kuusamoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä