Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jolle mv suihkukohtauksesta ja kaappikohtauksesta tulee jotenkin koulupoikafiilis?
Joo et, olen miettinyt alusta asti. Poikien liikkatunti-vibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jolle mv suihkukohtauksesta ja kaappikohtauksesta tulee jotenkin koulupoikafiilis?
Joo et, olen miettinyt alusta asti. Poikien liikkatunti-vibat.
No tähän voisi jo käydä se perhanan mopo.
On vissiin n.3 tuntia emopaatin lukituksesta.
Vierailija kirjoitti:
On vissiin n.3 tuntia emopaatin lukituksesta.
Mä en jotenkin osaa huolestua vieläkään. Sunnuntai-ilta, mode ei varmaan jaksa ihan täysiä nyt panostaa. Panikoin sitten huomenna, jos ei paatti aukea.
Kyllä noita Tavastian JO lippuja tupsahtelee myyntiin tasaisin väliajoin.
Tommyn jock strap näytti ihan itse kudotulta. Ollaanko me onnistuttu manifestoimaan Janin yksityishenkilön sukka nyt Tommyn päälle icip musiikkivideoon?
K: hi babe! It's me again!
B: hi! So where are you now?
K: at the airport
B: still? In Thailand?
K: no, no, at Helsinki-Vantaa
B: oh you're home!
K: no, you're my home
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan huomenna omani huutonettiin.
Vierailija kirjoitti:
Liputtomasta tulee tosi harvoin ilmoituksia K-18 -lipuista. Nuo tupsahtelevat on varmaan S-keikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakulla tumpussa oli muuten tämä valaiseva tiedonjyvänen Tommyn keltaisesta "housunpäällisestä" noissa musavideokuvauksissa:
"That’s a jockstrap, actually.
A jockstrap is used in sports and intimacy coordination to:
1. Protect the groin area during high impact sports, or:
2. Ensure that skin-to-skin contact between two acting people during fake smexytimes is a safe experience."
Eli semmoinen kapistus. Ei ole urheilu-aiheista matskua vielä näkynyt.
Koska Tommy on mitä on, tämä voi hyvin olla hänen itsensä tekemä ja jotakin, mitä käyttää vaan asusteena.
Eihän se nyt randomisti jotain vaan ole päällensä laittanut musavideota varten. Mies on muoti-ihmisiä ja ottaa musavideonsa vakavasti, sellaiset ihmiset miettivät tarkalleen mitä haluavat "hahmonsa" asusteilla viestittää, pienintä yksityiskohtaa myöten.
Mehän emme tiedetä, näkyykö tässä kohtauksessa edes heidän alaosiaan.
Sehän se pointti siinä oli:
"2. Ensure that skin-to-skin contact between two acting people during fake smexytimes is a safe experience."
Rajataan kuva niin ettei näytetä muuta kuin paljaat yläkehot itse kuvauksissa.
En usko, että Tommy tarvitsee mitään esiliinaa kuvauksiin, etenkin kun se on ohutta kangasta ja puettu housujen päälle, joten ei edes "suojaa" miltään :D. Se on tarkoituksella valittu ja näkynee musavideossa Tommyn päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liputtomasta tulee tosi harvoin ilmoituksia K-18 -lipuista. Nuo tupsahtelevat on varmaan S-keikalle?
Mä olen facessa nähnyt kyllä molemmille. Toki nopeasti menevät. Aika harva taitaa liputonta lopulta käyttää. Huuto.net ja tori on myös ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tietää saavansa muualta enemmän rahaa, kun liputtoman kautta.
Olisko K huomisella lennolla tulossa kotiin?
Viini-ilta näytti vähän viimeiseltä lomaillalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen facessa nähnyt kyllä molemmille. Toki nopeasti menevät. Aika harva taitaa liputonta lopulta käyttää. Huuto.net ja tori on myös ollut.
Ok.. ei vaan viittis maksaa riistohintoja niin toivoisi että ihmiset laittaisi liputtomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tietää saavansa muualta enemmän rahaa, kun liputtoman kautta.
Juu tiedän, mutta väärin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.. ei vaan viittis maksaa riistohintoja niin toivoisi että ihmiset laittaisi liputtomaan.
Reiluahan tämä olisi, mutta jos saat lipusta yli satkun muualla, niin aika moni hakeutuu sit myymään muita reittejä.
Toisessa ketjussa joku mainitsi huomanneensa K n Skotlannin keikan lipun menneen huuto.netissä hintaan 250e. Ovh 20e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle että missä noita myydään Facessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle että missä noita myydään Facessa?
Kun hakuun kirjoitat myydään lippuja, tulee parikin erilaista isoa ryhmää.
Explain!
Siis millä tavalla koulupoikafiilis?