Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Miksi K muuten pitää nykyään melkein aina aurinkolaseja sisällä ja haastatteluissa? Pressan kanssa, xbil yhteistyössä, nyt tuolla paitakojulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi K muuten pitää nykyään melkein aina aurinkolaseja sisällä ja haastatteluissa? Pressan kanssa, xbil yhteistyössä, nyt tuolla paitakojulla.
Niinpä... Ehkä yrittää niillä rajata K:n ja J:n rajaa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/devotedlydarkcrown/727369357973422080/obsess-ove…
Vähän sama, mutta mulle tää on enempi Jere&Bojan ja sitte K&Tommy. Molemmille oma paikkansa. :)
Sama juttu, ja kyllä on muuten ollut vapauttavaa seilata miten sattuu.
Viisuklipeissäkin se on mun mielestä selvästi Jere pääosin B:n kanssa ja muutenkin, sen jälkeen on ollu enempi K;n roolissa julkisesti. Tommyn kanssa on nähty pääosin vain promomatskua eli K, stadikan lavalla oli selvästi välillä ihan aitoa yhteyttä loppu poskipusussa jne.
Mulle tämä on jotenkin outo keskustelun aihe. Mistä me oikeasti voidaan tietää, että missä ja kenen kanssa Jere on enemmän Jere ja milloin taas Käärijä? Eiköhän nämä roolit vähän häily ja Käärijän läpi pilkistää aina se Jere?
No siis, sen verran nyt voi tietää, että Jere se on siviilissä. Käärijä esiintyessään, mutta tottakai Jere on siellä kaiken taustalla ja jos tulee joku yllättävä poskipusu spontaanisti, on siihen tosi vaikea reagoida muuta, kuin aidosti.
Se Tn nätti poskipusu tai pikemminkin korvantauspusu oli toki aito, mutta ihan "viaton" ystävysten kesken. Heillähän sujuivat hommat muutenkin hyvin yhdessä sen mitä kuvista ja videoklipeistä olemme nähneet.
Minusta on ihanaa, että miehet voivat tuolla tavoin osoittaa läheisyyttä kavereillaan. Noin sen kuuluisi mennä. Mikä minusta ehkä on harmillista, niin se, että Bojanin ja Jeren ystävyyttä vähän vääristellään. Itse jotenkin koen, että uskaltaako sitä osoittaa lämpimiä tunteita kaveria kohtaan ja pelleillä hänen kanssaan, jos siitä syntyy tuollainen julkinen hässäkkä.
Heidän välinen ystävyytensä ja kemiansa tuntuu olevan jollain tavalla todella aitoa, koska viisuissakin ihmiset tuntuivat huomioivan sen ihan erityisesti. Voit siis olla ystäviä monien ihmisten kanssa, mutta joku Jeren ja B:n ystävyydessä on sellaista, että sokeakin sen huomaa. Enkä tarkoita, että siinä olisi mitään romanttisia tunteita edes mukana.
Varmasti asia on näin. Mietin vaan, että kuinka paljon tässä on mukana meidän omia heijastettuja tunteita? Tämän kevään viisut olivat poikkeuksellista aikaa Suomessa, tuntui että koko Suomi vaipui Käärijän vihreän unelma-kupla vaipan alle. Hetkittäin jopa tunnen pistoksen sydämessäni, kun ajattelenkin tätä poikkeuksellisen ihanaa aikaa. Me rakastuttiin Käärijään ja sen jälkeen Käärijä&Bojan yhdistelmään. Kuinka paljon tässä on mukana sitä meidän rakkautta heihin?
Tässäpä kiteytettynä syy tähän koko kesän kestäneeseen risteilyyn. Me rakastuttiin siihen, mitä heissä nähtiin, on se "todellista" tai ei.
Myös ig utukarsila näyttää tänään olevan K n keikalla, hän on usein ennen laittanut liveä.
Nyt kuulostellaan että saadaanko mitään tiedonjyviä ulkomaanmatkaan, MV:seen, tommyyn jne. Liittyen 💪
Jukan uusi ig story. Kenen kuva siinä valokuvakehyksessä on? Joku lätkäpelaaja?
Moneltako K:n keikka on tänään? Jaksaisiko valvoa, jos tulee liveä...
Vierailija kirjoitti:
Moneltako K:n keikka on tänään? Jaksaisiko valvoa, jos tulee liveä...
23 aloittaa. Myös teamkaarijauk2023 oli luvannut pitää liveä, mutta valittivat vähän huonoa yhteyttä. Eli 3 potentiaalista kanavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Jep tsekkiläinen Jaromir Jagr.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen viestien poistelu kertoo halusta kontrolloida kaikkea sekä tarpeesta saada valtaa.
Ja sairaanloisen vallanhalun taustalla on varmasti isot ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Jaromir Jagr
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/wednesdayday/727376046216921088/lmaooo-im-so-sor…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen viestien poistelu kertoo halusta kontrolloida kaikkea sekä tarpeesta saada valtaa.
Viikonloput on muutenkin mahdottomia tällä palstalla.😂
Eikö nyt sunnuntai-iltana pitäisi jo valmistautua arkeen poistelijoidenkin?
Tänään on kylläkin lauantai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/devotedlydarkcrown/727369357973422080/obsess-ove…
Vähän sama, mutta mulle tää on enempi Jere&Bojan ja sitte K&Tommy. Molemmille oma paikkansa. :)
Sama juttu, ja kyllä on muuten ollut vapauttavaa seilata miten sattuu.
Viisuklipeissäkin se on mun mielestä selvästi Jere pääosin B:n kanssa ja muutenkin, sen jälkeen on ollu enempi K;n roolissa julkisesti. Tommyn kanssa on nähty pääosin vain promomatskua eli K, stadikan lavalla oli selvästi välillä ihan aitoa yhteyttä loppu poskipusussa jne.
Mulle tämä on jotenkin outo keskustelun aihe. Mistä me oikeasti voidaan tietää, että missä ja kenen kanssa Jere on enemmän Jere ja milloin taas Käärijä? Eiköhän nämä roolit vähän häily ja Käärijän läpi pilkistää aina se Jere?
No siis, sen verran nyt voi tietää, että Jere se on siviilissä. Käärijä esiintyessään, mutta tottakai Jere on siellä kaiken taustalla ja jos tulee joku yllättävä poskipusu spontaanisti, on siihen tosi vaikea reagoida muuta, kuin aidosti.
Se Tn nätti poskipusu tai pikemminkin korvantauspusu oli toki aito, mutta ihan "viaton" ystävysten kesken. Heillähän sujuivat hommat muutenkin hyvin yhdessä sen mitä kuvista ja videoklipeistä olemme nähneet.
Minusta on ihanaa, että miehet voivat tuolla tavoin osoittaa läheisyyttä kavereillaan. Noin sen kuuluisi mennä. Mikä minusta ehkä on harmillista, niin se, että Bojanin ja Jeren ystävyyttä vähän vääristellään. Itse jotenkin koen, että uskaltaako sitä osoittaa lämpimiä tunteita kaveria kohtaan ja pelleillä hänen kanssaan, jos siitä syntyy tuollainen julkinen hässäkkä.
Heidän välinen ystävyytensä ja kemiansa tuntuu olevan jollain tavalla todella aitoa, koska viisuissakin ihmiset tuntuivat huomioivan sen ihan erityisesti. Voit siis olla ystäviä monien ihmisten kanssa, mutta joku Jeren ja B:n ystävyydessä on sellaista, että sokeakin sen huomaa. Enkä tarkoita, että siinä olisi mitään romanttisia tunteita edes mukana.
Varmasti asia on näin. Mietin vaan, että kuinka paljon tässä on mukana meidän omia heijastettuja tunteita? Tämän kevään viisut olivat poikkeuksellista aikaa Suomessa, tuntui että koko Suomi vaipui Käärijän vihreän unelma-kupla vaipan alle. Hetkittäin jopa tunnen pistoksen sydämessäni, kun ajattelenkin tätä poikkeuksellisen ihanaa aikaa. Me rakastuttiin Käärijään ja sen jälkeen Käärijä&Bojan yhdistelmään. Kuinka paljon tässä on mukana sitä meidän rakkautta heihin?
Tässäpä kiteytettynä syy tähän koko kesän kestäneeseen risteilyyn. Me rakastuttiin siihen, mitä heissä nähtiin, on se "todellista" tai ei.
Ja osa haluaa pitää siitä edelleen kiinni. Se on sitä ensirakkauden kaipuuta, jota näissä kahdessa nähtiin. Siitä on vaikea luopua. Kaipaan sitä itsekin, myönnetään.
Kirjoita edes oikein kirjoitti:
Käärijä
Kohdista viestisi edes oikein.
K:lla varmaan tajuttoman fiilikset tänään.. n.50 keikkaa takana ja tajuttomia suorituksia saanut aikaan!
Joo-o, tämä on ollut myös aikamoinen laivamatka omaan sisimpääni. Olen löytänyt itsestäni sellaisia tunteita ja puolia, joita en ajatellutkaan sisälläni piilevän. Vieläkin ihmettelen, että miten yhden Vantaalaisen pottatukan ilmestyminen suomen euroviisutaivaalle sai aikaan tällaisen prosessin.
Tykkään emoketjusta ja siellä on parasta aikaa fantastinen tunnelma. Silti tässä ketjussa on jotakin sellaista, mitä kaipaan. Tietynlaista kommunikaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, tämä on ollut myös aikamoinen laivamatka omaan sisimpääni. Olen löytänyt itsestäni sellaisia tunteita ja puolia, joita en ajatellutkaan sisälläni piilevän. Vieläkin ihmettelen, että miten yhden Vantaalaisen pottatukan ilmestyminen suomen euroviisutaivaalle sai aikaan tällaisen prosessin.
Ihana kuulla! Itse en ole juurikaan kuunnellut aktiivisesti musiikkia tai fanittanut artisteja, mutta tämä viisuhomma avasi silmäni K:lle.. ihana jatkaa nyt hänen matkansa seuraamista 💚
Toisessa ryhmässä ollut / oleva henkilö on seurannut Tommya jo pitkään. Hänen tietojensa mukaan siviilissä Tomas Tammemets on naimisissa ja bi. Artistina hän on homo (ja esiintyykö sinkkuna sitä en muista tarkemmin). Noiden tietojen mukaan järjestely sopii molemmille puolisoille.
Sellainenkin tieto oli, että Tllä oli jonkinlaisena julkisuustempauksena naimisiin meno jonkun toisen naisen kanssa Pariisissa. Mutta tiedon mukaan tuo ei ollut virallinen vihkiminen.
Btä olen seurannut Kn kautta, joten olisiko siksi, etten ole kuullut Bn toistuvia vakuutteluja heteroudestaan.