Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä näyttää juuri siltä, että ei ole hetkeäkään suunniteltu etukäteen.
Joo, ihan spontaanilta eleeltä näyttää. - Mä kuvittelin muuten Tommyn etukäteen ihan erilaiseksi tyypiksi kuin mitä hän on ainakin täällä Suomessa ollut. Ajattelin että hän olisi jotenkin hymytön ja tosi hankala luonteeltaan, mutta hänhän esim. hymyilee paljon ja vaikuttaa tosi sympaattiselta.
Aina ei ilmeisesti ole niin putkeen mennyt ihmisten kanssa toimiminen muotimaailmassa eikä myöskään kaikissa musiikillisissa yhteistöissä. Mutta kuten aiemmin sanoin, tuskin tilanteet yksinään syntyy ja sitten on vaan helpompi syyttää sitä ihmistä, joka reagoi vahvasti. Mutta tosiaan, K n kanssa on kyllä ollut aika erilainen ja tähän on kiinnittäneet huomiotaan myös Tommyn kansainväliset fanit.
Mielenkiinosta kysyn mistä olet huomannut kv fanien kommentteja asiasta? Tämä on kyllä jännä juttu, että muutkin huomanneet kuin vain me palstalaiset. T on ihan eri näköinenkin K seurassa <3 Niin helv etin söpö!
Discordissa, ja sitten esimerkiksi facessa on pari ryhmää. Twitterissä hänestä ei ihan hirveästi puhuta.
Okey, mä menin katsomaan mitä tämä Seksikäs suklaa on miehiään, ja nyt olen ihan varma että tuo tulee olemaan joku itseironinen biisi, ja että tyyi on ihan K:n lajitovereita eikä mikään perus uhmaräppäri. Kuuntelin tyypin "Häätö"-kappaleen ekana ja on ihan Käärijä-vibat sanoissa ja menossa, kuittailee itselleen painostaan, kunnon bilemeininki, jopa vähän euroviisumainen soundikin. Tykkää näkökjään myös näyttää tosi hassulta ja symppikseltä kuvissaan ennemmin kuin kovikselta.
Eli tuo klippi on varmasti tahallaan hämäävä clickbait, ja merkitys tulee olemaan jotain ihan sen vastakkaista, eli tätä miestä itseään varmaan on kutsuttu "bitchboy":ksi ja Euroviisuksi jaukkumamielessä.
Vierailija kirjoitti:
Okey, mä menin katsomaan mitä tämä Seksikäs suklaa on miehiään, ja nyt olen ihan varma että tuo tulee olemaan joku itseironinen biisi, ja että tyyi on ihan K:n lajitovereita eikä mikään perus uhmaräppäri. Kuuntelin tyypin "Häätö"-kappaleen ekana ja on ihan Käärijä-vibat sanoissa ja menossa, kuittailee itselleen painostaan, kunnon bilemeininki, jopa vähän euroviisumainen soundikin. Tykkää näkökjään myös näyttää tosi hassulta ja symppikseltä kuvissaan ennemmin kuin kovikselta.
Eli tuo klippi on varmasti tahallaan hämäävä clickbait, ja merkitys tulee olemaan jotain ihan sen vastakkaista, eli tätä miestä itseään varmaan on kutsuttu "bitchboy":ksi ja Euroviisuksi jaukkumamielessä.
*siis Seksikäs suklaa taitaa olla K:n lajitovereita räppiskenessä, yritin kirjoittaa.
Seksikäs Suklaa on aina ollut mun makuuni, mutta Pyhimyksessä sen sijaan on jotain, mistä en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kans katsomassa, 16 viikkoa sitten postatussa kuvassa hänellä on päällään paita, jossa tekstinä tuo Sä et oo räppäri, sä oot b*tchboy 😄 Täytyy ehkä vähän googlailla että onko tämä joku kyseisen skenen läppä, itse kun olen siitä ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kans katsomassa, 16 viikkoa sitten postatussa kuvassa hänellä on päällään paita, jossa tekstinä tuo Sä et oo räppäri, sä oot b*tchboy 😄 Täytyy ehkä vähän googlailla että onko tämä joku kyseisen skenen läppä, itse kun olen siitä ihan pihalla.
Yleinen läppä ei ainakaan, tai sitten multa on mennyt ohitse. Mutta haluan tämän paidan kanssa. En kuittailuna Klle tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, ainakin selvisi mikä on bitchboy 😅
https://www.yourdictionary.com/bitchboy
Janoan todellista miesrakkautta! Nuo feikkaa ja queerbaittaa!
Vierailija kirjoitti:
No mene etsimään avoimesti homoja idoleita, niitä riittää kyllä. Benkku olisi hyvä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Tommy on itse kyllä niin vahvasti queerpiiriin menevä, että et kyllä mitenkään voi kutsua queerbaitingiksi. Minä en oo saanut ikinä sellaista fiilistä myöskään K sta.
Kuuma Kärtsä 🔥
https://tiinan.otokset.fi/kuvat/Musiikki/Euroviisuristeily+2023/Eurovii…
Ja lisää saman kuvaajan kuvia!
https://tiinan.otokset.fi/kuvat/Musiikki/Euroviisuristeily+2023/Eurovii…
Käykää tukemassa Luken musiikkivideota! Vaikka hänen musiikkityylinsä ei ole omaan makuuni, kyllä tuos visuaalinen puoli on kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Onpartyme insta tilillä viimeisessä postauksessa pari kivaa kuvaa Tommysta festareilla. Varsinkin kuva numero 4, jossa istuu lavalla pöydällä.
Kiva kuva. Samanlaiset housut kun K lla kaappivideolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten mieleen, että Tommy ihanasti pussasi Käärijää ICIP:n esityksen jälkeen. Emme ole koskaan nähneet Böörijän välillä tämmöistä muiskasua.
Se oli kyllä ihana hetki.
Huomenna muuten klubikeikka K:lla, tietääkö kukaan mihin aikaan? Varmaan aika myöhään...
Vierailija kirjoitti:
Huomenna muuten klubikeikka K:lla, tietääkö kukaan mihin aikaan? Varmaan aika myöhään...
KÄÄRIJÄ ESIINTYY Z-ONESSA, VARKAUDESSA!
Zone Varkaus Facebook
Ikäraja: K-18
Aika: Ovet klo 22:00
Showtime 00:30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÄÄRIJÄ ESIINTYY Z-ONESSA, VARKAUDESSA!
Zone Varkaus Facebook
Ikäraja: K-18
Aika: Ovet klo 22:00
Showtime 00:30
Eli vasta lauantaina uutta matsua, selvä
K on ehdolla MUSI&MEDIA industry awardsissa ehdolla vuoden mediailmiöksi :D Taitaa aika helposti lohjeta, vai mitä mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
K on ehdolla MUSI&MEDIA industry awardsissa ehdolla vuoden mediailmiöksi :D Taitaa aika helposti lohjeta, vai mitä mieltä olette?
Mediailmiö on tosiaan oikea sana kuvailla K:n menoa viime puolen vuoden ajan.
Kun tuota enemmän ajattelee niin mietityttää jääköhän lopulta jonkinlaiset traumat tästä kaikesta, niin hillitön meno ollut kuukausitolkulla ja kaikki elämässä muuttunut. Onneksi sillä on tiukka kaveriporukkansa ja veli ym. pitämässä huolta kokoajan. Ajatelkaa jos se ois oikeasti sooloartisti (ei Allua, Jukkaa ym) jonka harteilla ois ihan kaikki, ja sen ympärillä oleva tiimi olisikin jokin levy-yhtiön sanelema porukka.
Klla taitaa olla jokin taika, millä se saa ihmisistä parhaat puolet esiin.