Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko miehet ja naiset eri asioita?

Vierailija
24.08.2023 |

Kavereiden vaimot tykkäävät pääsääntöisesti romattisista komedioista, kun taas miehet action tai scifi elokuvista.
Kaikki asiat, joita miehet haluavat tehdä, ovat juuri niitä, joista vaimot eivät välitä ollenkaan: biljardi, jääkiekko, autojen laittaminen, bänditouhut ja muut.
Ruokaelämyksetkin tuntuvat menevän usein täysin ristiin vaikka moni tykkääkin "kaikesta", miehille kuitenkin usein mökillä riittäisi pelkkä grillimakkara kaljan kanssa ja ne perunat ja riisti ja salaatit voisi hyvin jättää pois siitä mökkihässäkästä.
Listaa olisi helppo jatkaa vaikka loputtomiin...
Kysymys tässä onkin se, että miksi elämme täysin "vääränlaisen" ihmisen kanssa, kun oikeasti sitä aikaa halutaan viettää kavereiden kanssa, jolloin saa tehdä sitä mitä oikeasti haluaa?
Onko se vain se "pakko saada seksiä" ja toisilla "pakko saada lapsia" ja tämän takia ollaan väkisin yhdessä, että kun nämä ratkaistaan, niin yhtään avioliittoa ei enää solmitako??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirisi kuulostaa joltain Turhapuro-sketsien hahmoilta :)

Vierailija
2/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kalastan, ukko leipoo leivät. t. Mimmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelkästään sukupuolesta kiinni vaan myös sosiaaliluokasta. Pelkkä kalja ja makkara on ehkä työväenluokkaisen miehen mieleen, mutta meillä mies haluaa useammin grillattua/savustettua lohta ja ruokaisan salaatin, jossa mm. mozzarellaa. Nyt ollaan järjestämässä rapujuhlia.

t. akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä

Vierailija
4/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa oikein stereotyyppisiä amismiehiä! Alan ymmärtää naisia kun haluavat korkeakoulutetun miehen. Minua ei kiinnosta yksikään noista aktiviteeteista ja pidän itseäni silti varsin miehekkäänä. Kuolisin tylsyyyteen jos puunaisin jotain autonromua ja biliskin on aika kuivaa tekemistä.

Akateeminen mies

Vierailija
5/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen kyllä ja ei. Asia riippuu yksilöstä ja siitä mikä häntä kiinnostaa. Olen nainen ja pidän sci-fi:stä sekä action elokuvista, tykkään myös moottoreista ja metsästän sekä työni on tutkijatyötä. Olen naimisissa koska viihdyn mieheni kanssa ja meillä on kivaa yhdessä, ei siis seksin tai lasten takia.

Vierailija
6/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi vanhanaikaiselta. Itse olen tööläläisen kulttuurikodin ysärilapsi, enkä muista tuollaista kahtiajakoa edes lapsuudestani. Nykyisessä ystäväpiirissäni sekä miehet että naiset ovat kiinnostuneita kulttuurista, ruoasta, urheilusta, politiikasta ja niin edelleen.

Vierailija
7/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelkästään sukupuolesta kiinni vaan myös sosiaaliluokasta. Pelkkä kalja ja makkara on ehkä työväenluokkaisen miehen mieleen, mutta meillä mies haluaa useammin grillattua/savustettua lohta ja ruokaisan salaatin, jossa mm. mozzarellaa. Nyt ollaan järjestämässä rapujuhlia.

t. akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä

Olen väitellyt ja minulle maistuu niin kalja ja makkara kuin lohi ja salaattikin.

Vierailija
8/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset halut:

*rikkaus

*vakityö

*hieno talo

*hieno auto

*oikeita ystäviä

*rakkautta

*ikuinen elämä ja nuoruus