Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ex miehestä tehdä ilmoitus kotirauhan häirinnästä..

Vierailija
24.08.2023 |

Nyt kyse ääniviestien spämmäämisestä.
Meillä on huoltajuuskiista menossa.
Mies alkoholisti ja tämä ääniviesteillä pommittaminen alkoi viimevuoden joulukuussa.
Nyt on ollut hetken hiljaista, mutta kun laitoin yhden viestin koskien lapsia, on sieltä tällä hetkellä tullut 12 ääniviestiä takaisin ja hänet tuntien lisää on tulossa.

Itseä ahdistaa kuulla edes hänen ääntänsä, mutta pakko kuunnella, jos sieltä tulee esim jotain uhkailua tms.
Yhden uhkausviestin kerran toimitinkin poliisille.

Parhaimmillaan yhden yön aikana häneltä on tullut 20 ääniviestiä. Humalaisen solvausta, entisten asioitten muistelua, mun syyttelyä...

Menisikö läpi jos teen rikosilmoituksen? Turhaan en halua tehdä..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estät exän kaikista kanavista ja keskustelette vain asianajajienne välityksellä?

Vierailija
2/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa äänittää kaikki ja sitten teet ilmoituksen. Ilman todisteita ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, yrität riistää lasten tapaamisoikeuksia ja puristaa elatusmaksut maksimiin? Kaikki suomalaisten eronneiden naisten ex-miehethän on näissä tarinoissa poikkeuksetta alkoholisteja tai narsisteja, usein molempia. Mies on aina roisto ja syyllinen eronneen naisen värittämässä tarinassa. Aina.

Vierailija
4/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa sen numero. Jos asutte toisella paikkakunnalla, niin ei sillä ole varaa pölähtää paikalle.

Vierailija
5/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, yrität riistää lasten tapaamisoikeuksia ja puristaa elatusmaksut maksimiin? Kaikki suomalaisten eronneiden naisten ex-miehethän on näissä tarinoissa poikkeuksetta alkoholisteja tai narsisteja, usein molempia. Mies on aina roisto ja syyllinen eronneen naisen värittämässä tarinassa. Aina.

Tai sitten miehen pitäisi olla kunnon mies ja ottaa vastuu elämästä, lapsista ja itsestään, niin ei olisi eksä.

Vierailija
6/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat poliisille ja ne soittaa tai käy sen miehen luona vähän kertomassa mitä yksilönvapaus Suomessa on ja sen lisäksi selvittäävät, että vainoamisesta saa nyky-Suomessa linnatuomion.

Vierailija
7/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tyypillinen vainoon liittyvä teko. Voisit ottaa yhteyttä vaikka turvakotiin. Siellä osataan neuvoa miten kannattaisi toimia ja voisi ehkä (miehesi luonteesta riippuen) kokeilla sellaista, että joku työntekijä puhuisi miehesi kanssa tuollaisesta käyttäytymisestä ja siitä, miltä se tuntuu toisesta osapuolesta. Joillakin jo tuo voi auttaa, ikään kuin herättää. Ei kyllä ikävä kyllä todellakaan kaikilla...

Vierailija
8/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten miehen pitäisi olla kunnon mies ja ottaa vastuu elämästä, lapsista ja itsestään, niin ei olisi eksä.[/quote]

Vierailija
9/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun exästä ei ole muuhun kuin dokaamaan ja volisemaan siitä että taas heivasi tyhmä akka kunnon miehen, pistä järjestykseen. Mulla tuo loppui kun ärähdin exälle että yksikin herja vielä ja oikeudessa ollaan. P*rseili tapaamisten suhteen niin että vedin oikeuteen joka tapauksessa. Hyvä ettei pissinyt housuunsa siellä, uskaltanut katsoa ketään päinkään.

Poliisille vaan ilmoitus häiriköinnistä jos ei muuten lopu. Sano että olet nauhoittanut ja säästänyt kaikki viestit ja yksikin väärä sana vielä ja pistät tuulemaan. Sitä odotellessa lähetä exä lähikapakkaan kitisemään niille joita kiinnostaa.

Vierailija
10/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä jo 24 ääniviestiä laittanut.

Olemme jo kerran olleet käräjillä lasten asioista, mies käyttäytyi siellä huonosti. Hänellä ei ole mitään kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Tuomari ei päässyt silloin antamaan päätöstä, kun exä haluaa pitkittää.

Taidan tehdä ilmoituksen. Olen hänelle joskus viestiä laittanut, että lopettaa sen spämmäämisen.

Lapset eivät halua hänen luo, enkä ihmettele yhtään.

Heidän isänsä ei sitä ymmärrä eikä usko, että lapset ihan itse haluavat olla mun luona.

Olen heille antanut vapauden päättää ja eivät sinne mene. ap

Vierailija
11/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on varaton, mua ei muutenkaan kiinnosta hänen rahansa, vaan lasten henkinen ja fyysinen hyvinvointi. ap

Vierailija
12/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen kirjoitti:

Tai sitten miehen pitäisi olla kunnon mies ja ottaa vastuu elämästä, lapsista ja itsestään, niin ei olisi eksä.

Tai sitten naisen pitäisi harkita ennen kuin imuroi spermat ahnaaseen römpsään joltain vätykseltä, vaikka olisi kuinka jännä ja soittaisi kitaraa.

Vierailija
13/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tein sen ilmotuksen mitä oon pitkään miettinyt, että teenkö vai en.

Olen oikeasti ahdistunut kun joudun kuuntelemaan niitä. Enkä tiedä olenko kaikkia edes kuunnellutkaan..

Mutta saapa nähdä pidetäänkö tätä mitenkään tärkeänä..

Vierailija
14/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amen kirjoitti:

Tai sitten naisen pitäisi harkita ennen kuin imuroi spermat ahnaaseen römpsään joltain vätykseltä, vaikka olisi kuinka jännä ja soittaisi kitaraa.

Ja sinä et saanut naista vaikka kuinka kitaraa rämpytit, vätyksen tunnusmerkistön täytät kyllä. Menehän välillä miesten hommiin, vaikka muniasi kaiveleen,, täällä akkain kanssa intät päivät pitkät, saattanan otus.

Vierailija
15/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 ääniviestiä, tuskin päättyy tähän. Vaikka laitoin viestin että lopeta spämmääminen, niin ääniviestien lähetys jatkuu.

Huoh. Maailman katkerin ja vihaa ja valheita täynnä oleva ihminen.

Itseään korottaa ja kehuu, ja minä olen se huonoin ihminen mitä maa päällään kantaa. En varmaan edes enää ihminen hänen silmissään.

Vaikka mitä väliä. Erottu ollaan 6 v sitten.

Vierailija
16/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tyypillinen vainoon liittyvä teko. Voisit ottaa yhteyttä vaikka turvakotiin. Siellä osataan neuvoa miten kannattaisi toimia ja voisi ehkä (miehesi luonteesta riippuen) kokeilla sellaista, että joku työntekijä puhuisi miehesi kanssa tuollaisesta käyttäytymisestä ja siitä, miltä se tuntuu toisesta osapuolesta. Joillakin jo tuo voi auttaa, ikään kuin herättää. Ei kyllä ikävä kyllä todellakaan kaikilla...

Ota yhteys poliisiin mieluummin suoraan.

Vierailija
17/33 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alkoholistin kanssa voi olla huoltajuuskiistaa? Säilytät viestit ja viet lastenvalvojalle, ei tuo ukko saa niitä lapsia.

Vierailija
18/33 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten alkoholistin kanssa voi olla huoltajuuskiistaa? Säilytät viestit ja viet lastenvalvojalle, ei tuo ukko saa niitä lapsia.

Olosuhdeselvittäjät ovat jo antaneet mielipiteensä lasten asumiseen, heidän tulisi asua minun luona.

Tätähän exä ei sulata, ei halua ymmärtää.

Hän esti tuomaria antamasta päätöstä ja taas pitää odotella.

Haen yksinhuoltajuutta.

Exä ei halua tajuta, että vanhempi lapsistakaan ei itse halua kuunnella isänsä ääniviestejä eikä vastaa aina viesteihin.

Minähän se olen kuulema estämässä viestien kuuntelut ja yhteydenpidon.

Samaa paskaa se lähettelee lapsellekin, joten en ihmettele, että ei halua kuunnella. ap

Vierailija
19/33 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa tuollaiselle on mitään lasten asioita selitellä, nämä eivät näe kuin oman napaansa ja muut ovat vain välikappaleita kiusanteolle ja huomion hakemiselle.

Vierailija
20/33 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet lähestymiskieltoa, et saa vastata viesteihin. Kaikkein eniten inhottaa kun lapset pakotetaan pelkäämään tuonkaltaisia miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä