La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (37584)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sarjasta meni täysin maku Janan kuoleman myötä. En ole toipunut vieläkään. Jatkossa en kyllä tule tämän käsikirjoittajan tekemiä sarjoja enää seuraamaan
Cister, red flag todellakin. Tosin jos tämän sarjan katsojaluvut Espanjassa romahtavat, se on tuottajallekin ja koko käsikirjoittajatiimille vahva viesti virheestä. On niin paljon valinnanvaraa ajankäytössä, että ei tarvitse valita katsoa tv-sarjaa, joka tuo ylenmäärin pahaa oloa.
Olisi kiva nähdä, miten katsojaluvut nyt Espanjassa kehittyvät.
Itse aion hypätä yli kaikki kovin surulliset jaksot, mutta loppujaksot joskus vuoden kuluttua katson.
Tuoreista espanjan katsojaluvuista tietoa, eilen ollut katsojia noin 1 065 000, laskua toissapäiväisestä mutta nousua viime viikon pohjaluvusta (alle 1 milj.). Toist
Voisiko ajatella, että espanjalaiset katsojat toipuvat.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olenko jotenkin poikkeava tyyppi, koska pidän Janaa jotenkin värittömänä persoonana. Ei millään pahalla, mutta eiköhän näytelmä pärjää ilman häntä, jos käsikirjoittajat osaisivat keksiä sopivaa jatkoa Manuelin elämälle.
Mummo yli 80 v
Minä olen tulkinnut Janan pidättyväisen persoonan siitä kun hänellä on se oma agendansa äidin surmaajan löytämisestä. Halusi tehdä sitä niin että vain luotetut ystävät ja Curro tietää. Ja kyllä vaan tyyni käytös sopiikin siihen. Manuelin kanssa sentään tunteet ovat enemmän esillä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olenko jotenkin poikkeava tyyppi, koska pidän Janaa jotenkin värittömänä persoonana. Ei millään pahalla, mutta eiköhän näytelmä pärjää ilman häntä, jos käsikirjoittajat osaisivat keksiä sopivaa jatkoa Manuelin elämälle.
Mummo yli 80 v
Jana oli kuitenkin päähenkilö johon kietoutui koko La Promesa. Mielestäni Curro olisi ollut Janan jälkeen oikea henkilö pääosaan. Toisaalta Xavi on vielä niin nuori niin olisiko ollut liikaa hänelle. Manuelilla taas ei ole oikein "mitään virkaa" kun Jana ja Cruz ovat poissa. Toisaalta ymmärrän Arturon valinnan pääosan esittäjäksi hänen kokeneisuutensa vuoksi sekä halutaan lisää naiskatselijoita. Itseäni häiritsee joskus Arturon ylinäytteleminen tekohymyineen ja epäonnistuneiden tekokyyneleiden puristelu. Hyvä näyttelijä hän on silti mutta vähemmälläkin pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
Cruz on horrorin pää ilmentymä. Koko kartanon väki on riippuvainen rouvan mielialoista ja tarpeiden tyydyttämisestä. Ohjailee kaikkea omaksi edukseen.
Tuleva Leocadia on vielä kamalampi ja vaarallisempi. Janan jälkeen hän 'kiinnostuu' Currosta.
Mitähän espanjankielistä sanaa Cruz käytti, kun hän pyysi palvelusväkeä tuomaan pikkusuolaista?
Olen täysin kyllästynyt Martinaan ja hänen huonoon näyttelemiseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo yli 80 v
Jana oli kuitenkin päähenkilö johon kietoutui koko La Promesa. Mielestäni Curro olisi ollut Janan jälkeen oikea henkilö pääosaan. Toisaalta Xavi on vielä niin nuori niin olisiko ollut liikaa hänelle. Manuelilla taas ei ole oikein "mitään virkaa" kun Jana ja Cruz ovat poissa. Toisaalta ymmärrän Arturon valinnan pääosan esittäjäksi hänen kokeneisuutensa vuoksi sekä halutaan lisää naiskatselijoita. Itseäni häiritsee joskus Arturon ylinäytteleminen tekohymyineen ja epäonnistuneiden tekokyyneleiden puristelu. Hyvä näyttelijä hän on silti mutta vähemmälläkin pärjäisi.
Onko La Promesassa enää päähenkilöä Espanjan aikataulussa.
Mielestäni Arturo näyttelee loistavasti. Mutta mikä on Manun rooli loppusarjassa.
Jana oli sarjan keskushenkilö. Jäljelle jäi tyhjiö. Jana saapui kesken juhlan ja lähti kesken kaiken. Jätti taakseen myllerryksen. Kuka sen selvittäisi.
Cruz on komeampi nainen kuin moni La Promesan miehistä, kuten esimerkiksi Lope tai Santos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sarjasta meni täysin maku Janan kuoleman myötä. En ole toipunut vieläkään. Jatkossa en kyllä tule tämän käsikirjoittajan tekemiä sarjoja enää seuraamaan
Sama. Minua harmittaa vieläkin kun sain ennen aikojaan tiedon Janan kuolemasta. Oma syy kun en osannut pysyä poissa spoilausten ääreltä.
Kyllä. Jos katsoo asiaa toisesta näkökulmasta, oli mulle hyvä keino irtiottoon. Koukku murtui 👋
Sama minulla. Olin koukuttunut Janan ja Manun rakkaustarinaan varmaan liikaa. Nyt koukku on poissa. Se on hyvä. Olen etsinyt Areenasta uusia sarjoja. Eilen katsoin eka jakson sarjasta, jossa lapset vaihtuivat synnytyslaitoksella. Ehkä katson sen.
Minä katsoin yhden jakson tai kaksi? Katson kyllä loppuun. Joku toinenkin sarja, en nyt muista nimeä. Laitoin sen suosikiksi.
Aika jännittävä ja ilkeäkin tuo sarja lasten vaihtumisesta. Toivottavasti ei mitään julmuuksia 😱 Kyllä Areenassa riittää 👍 katsomista.
Vierailija kirjoitti:
Cruz on komeampi nainen kuin moni La Promesan miehistä, kuten esimerkiksi Lope tai Santos.
Vai on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Minua harmittaa vieläkin kun sain ennen aikojaan tiedon Janan kuolemasta. Oma syy kun en osannut pysyä poissa spoilausten ääreltä.
Kyllä. Jos katsoo asiaa toisesta näkökulmasta, oli mulle hyvä keino irtiottoon. Koukku murtui 👋
Sama minulla. Olin koukuttunut Janan ja Manun rakkaustarinaan varmaan liikaa. Nyt koukku on poissa. Se on hyvä. Olen etsinyt Areenasta uusia sarjoja. Eilen katsoin eka jakson sarjasta, jossa lapset vaihtuivat synnytyslaitoksella. Ehkä katson sen.
Sarjan nimi on Vaihtuneet elämät. Siinä onkin vain neljä osaa. Nopeasti katsottu. Siinä yhtä pääosaa esittää James Norton. Pidin hänestä sarjassa Grandchester.
Saakohan Manuel uuden koneen valmiiksi ja vieläkö hän ja Jana lentävät yhdessä.
Espanjan aikataulussa La Promesan päähenkilö on Manuel, Arturo Sancho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James Norton on tehnyt vain hyviä rooleja.
Onneksi Janan ja Manuelin romanssi ei ole iskenyt minuun, mikään ei estä seuraamasta täysillä Promesaa. Areena tosin pursuaa hyvää katsottavaa, eiköhän aika riitä niihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What a density of hotness!
No, onhan niitä, kuten esimerkiksi Manuel ja ... Niin, mainitsinko jo Manuelin?
Aivan, Manuel. Mutta Manuel ei pelasta sarjaa, ellei hänelle suoda onnea. On raskasta katsoa hyvän miehen kärsimystä.
Ei kai se nyt niin raskasta ole etteikö sarjaa voi katsella edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, kun Eugenia mukana. Seurannut nyt Ylen lähettämiä jaksoja.
Niin on, ja kauniiksi on muuttunut. Taas kerran huomaa kuinka hymy ja hyvä olo muuttavat ihmistä. Uskomaton ero siihen masentuneelta näyttävään kyhjöttävään hahmoon mikä oli tullessaan. Curron silmät loistaa kun äiti kertoo rakastavansa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis tosissasi tyrmistynyt. Rohkeasti vaan, tartu tulevaan.
Aion katsoa sarjan loppuun asti. Jotain sairasta ja vaarallista on kartanossa murhien ja tappojen takana, kun Janakin joutui uhriksi. Onhan tähän kaikkeen saatava selvyys ja toivottavasti se selvyys myös saadaan.