Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (37576)

Vierailija
19261/37576 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen pilaa sen taulun . Hyi .  

Tämä on käynyt mielessä. Tuntuu kummalta, miten Alonso niin helposti suostui taulun kunnostukseen, kun Julia sentään on lähes tuntematon. 

Vierailija
19262/37576 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa mikä Suomen pressa minulle tulee mieleen Romulon silmälaseista?

JKP?

Oikein. Hyvä! Onnittelut! (sama)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19263/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko La Promesassa sellaista henkilöä, josta et pitänyt ensin, mutta josta opit kuitenkin pitämään tai päinvastoin? Minä en pitänyt aluksi Catalinasta, mutta nyt hän kuuluu suosikkeihini.

Curro oli aluksi todella rasittava keskenkasvuinen mutrusuu. Nyt miehistyttyään oikeinkin jees 👍

Vierailija
19264/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Cruz on vanha Alonsolle? Onhan Alonso paljon vaimoaan vanhempi ja heillä on aikuiser lapset. Nuoria ovat olleet avioituessaan.

Trollin tarkoitus on vain saada aikaan reaktioita ja turhaa juupaseipäs jankkausta. Ja jollei muut tartu syöttiin, niin jankkaa itsensä kanssa.

Vierailija
19265/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää nyt se, kuinka hankalaksi Manun ja Janan avioituminen tehdään. La Promesan käsikirjoittajatiimi on käsittänyt hieman väärin, miten tehdään suosittu sarja. Itse katson jaksot nykyään nopeasti selaamalla. Liika on liikaa kieroilussakin. 

Mikä tuossa sarjassa yleensä sujuu helposti. Joka asiassa tulee vastoinkäymisiä. Tosin Manun ja Janan avioituminen on senkin vuoksi hankalaa, kun kuuluvat eri yhteiskuntaluokkiin. Ja sitten toinen pannaan vie kuolemaan. Ei ole onnea tässä sarjassa ei. 

Tomasin murha on ainoa mikä tapahtui sukkelasti.

Meille tullaan näyttämään Tomasin murha yksityiskohtaisesti, miten ja missä tapahtumat etenivät ja ketkä olivat asialla. 

Onhan se jo nähty, minä ainakaan en seikkaperäisempää asialla vellomista kaipaa...jaa..no ehkä sittenkin

Vierailija
19266/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Cruz on vanha Alonsolle? Onhan Alonso paljon vaimoaan vanhempi ja heillä on aikuiser lapset. Nuoria ovat olleet avioituessaan.

Trollin tarkoitus on vain saada aikaan reaktioita ja turhaa juupaseipäs jankkausta. Ja jollei muut tartu syöttiin, niin jankkaa itsensä kanssa.

Olen oppinut juuri, että tuollainen kommentti on flame tai fleimi. 

Vierailija
19267/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What a density of hotness!

No, onhan niitä, kuten esimerkiksi Manuel ja ... Niin, mainitsinko jo Manuelin?

Aivan, Manuel. Mutta Manuel ei pelasta sarjaa, ellei hänelle suoda onnea. On raskasta katsoa hyvän miehen kärsimystä. 

Vierailija
19268/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun Eugenia mukana. Seurannut nyt Ylen lähettämiä jaksoja.

Vierailija
19269/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sarjasta meni täysin maku Janan kuoleman myötä. En ole toipunut vieläkään. Jatkossa en kyllä tule tämän käsikirjoittajan tekemiä sarjoja enää seuraamaan

Vierailija
19270/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä sarjasta meni täysin maku Janan kuoleman myötä. En ole toipunut vieläkään. Jatkossa en kyllä tule tämän käsikirjoittajan tekemiä sarjoja enää seuraamaan

Cister, red flag todellakin. Tosin jos tämän sarjan katsojaluvut Espanjassa romahtavat, se on tuottajallekin ja koko käsikirjoittajatiimille vahva viesti virheestä. On niin paljon valinnanvaraa ajankäytössä, että ei tarvitse valita katsoa tv-sarjaa, joka tuo ylenmäärin pahaa oloa. 

Olisi kiva nähdä, miten katsojaluvut nyt Espanjassa kehittyvät. 

Itse aion hypätä yli kaikki kovin surulliset jaksot, mutta loppujaksot joskus vuoden kuluttua katson. 

Vierailija
19271/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minua harmittaa vieläkin kun sain ennen aikojaan tiedon  Janan kuolemasta. Oma syy kun en osannut pysyä poissa spoilausten ääreltä. 

Vierailija
19272/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko La Promesan genre enemmänkin trilleri. 

Riittääkö trillerin luonnehdinta? Emmekö ole kovaa vauhtia menossa kauhudraaman suuntaan?

Vierailija
19273/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. En ole pystynyt jatkamaan sarjan seuraamista, koska on tiedossa ikävät tapahtumat 4. kaudelta.

Hyvä sarja pilattu. Tuskin tuo tuosta enää iloksi muuttuu, kun pääosan esittäjä on kuollut.

Vierailija
19274/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko La Promesan genre enemmänkin trilleri. 

Riittääkö trillerin luonnehdinta? Emmekö ole kovaa vauhtia menossa kauhudraaman suuntaan?

Aivan, kauhua tämä taitaa olla. Horror series. 

Esim. Janan kuolema kotonaan raskauden loppupuolella on horroria. Joku ampuu odottavaa naista kodin suojassa. Ja luultavasti tämä ampuja on itsekin nainen, mikä lisää kammottavuutta. 

Vierailija
19275/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cruz on horrorin pää ilmentymä. Koko kartanon väki on riippuvainen rouvan mielialoista ja tarpeiden tyydyttämisestä. Ohjailee kaikkea omaksi edukseen.

Vierailija
19276/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olisin halunnut sarjan loppuvan siihen, että Jana ja Manuel lapsineen olisivat eläneet onnellisina, ei välttämättä La Promesassa. Viimeisenä sävelmänä olisi soinut Janan ja Manuelin cavatina 💛💛.

Vierailija
19277/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ajatella, että La Promesa jatkuu Suomessa ensi vuoden kesään. 

Vierailija
19278/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko jotenkin poikkeava tyyppi, koska pidän Janaa jotenkin värittömänä persoonana. Ei millään pahalla, mutta eiköhän näytelmä pärjää ilman häntä, jos käsikirjoittajat osaisivat keksiä sopivaa jatkoa Manuelin elämälle.

Mummo yli 80 v

Vierailija
19279/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minua harmittaa vieläkin kun sain ennen aikojaan tiedon  Janan kuolemasta. Oma syy kun en osannut pysyä poissa spoilausten ääreltä. 

Kyllä. Jos katsoo asiaa toisesta näkökulmasta, oli mulle hyvä keino irtiottoon. Koukku murtui 👋

Vierailija
19280/37576 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cister, red flag todellakin. Tosin jos tämän sarjan katsojaluvut Espanjassa romahtavat, se on tuottajallekin ja koko käsikirjoittajatiimille vahva viesti virheestä. On niin paljon valinnanvaraa ajankäytössä, että ei tarvitse valita katsoa tv-sarjaa, joka tuo ylenmäärin pahaa oloa. 

Olisi kiva nähdä, miten katsojaluvut nyt Espanjassa kehittyvät. 

Itse aion hypätä yli kaikki kovin surulliset jaksot, mutta loppujaksot joskus vuoden kuluttua katson. 

Tuoreista espanjan katsojaluvuista tietoa, eilen ollut katsojia noin 1 065 000, laskua toissapäiväisestä mutta nousua viime viikon pohjaluvusta (alle 1 milj.). Toistaiseksi katsojaluvut ovat pudonneet noin 20-25%.