La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28312)
.... "Tässä Cister kertoi ilmoittaneensa Analle kuusi kuukautta aiemmin Janan kuolevan, jolloin Ana oli alkanut itkeä. Kun he seuraavan kerran tapasivat Ana oli hyväksynyt päätöksen ja pitänyt sitä hyvänä loppuna. Näinhän se menee "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat"."...
Oho, tämä kuulostaa uskottavalta. Mutta miksi Jana kävi odottamaan lasta. Se vain lisäsi järkytystä, mutta muuta merkitystä sillä ei tunnu olevan. Jo se, että päähenkilö kuolee, on jotakin poikkeuksellista. Ei olisi tarvittu syntymättömän lapsen kuolemaa. Tai olisi ollut karkeransuloista, että lapsi olisi ehtinyt syntyä.
Omistettu Petra Arcosille: 'Menneet mun rintaani ahdistaa, en niiltä rauhaa saa, rauhaa saa'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Espanjan aikataulussa alkaisi tapahtua jotakin positiivista, jotta mielenkiinto sarjaa kohtaan syttyisi uudestaan.Tällä hetkellä olen lopettanut sarjan seuraamisen. Janan kohtalo sai lopettamaan sarjan seuraamisen. En ymmärrä, miksi pitkällä raskaana oleva nainen surmattiin julmasti.
Niin on. Jotenkin tuntuu, että La Promesan valtaa synkkyys. Ajatellaanpa vaikka illallispöytää, mistä siellä keskustellaan sitten, kun Cruz on vankilassa, Jana kuollut, Margarita lähtenyt, Curro on lakeija, joka siirtelee tuolia Alonsolle ja muille jne. Absurdi tilanne.
Miksi Curro on lakeijana?
Liittyy siihen, että Curro Alonson avioton poika. Olikohan niin, että kuningas on vaatinut karkottamista kartanosta. Lakeijan pesti on joku Alonson sumplima kompromissi.
Olisipa ollut järkevää päättää kolmeen kauteen. Järkevä ideapankki oli kulutettu loppuun. Cister olisi voinut käynnistää jonkin spin off -sarjan lopuista ideoistaan.
Onkohan Cisterillä lapsia.
Minua huolettaa kovasti tuo Cruzin ennen aikojaan tapahtunut kasvojen kulahtaminen. Ei auta, vaikka hän pukeutuu ja kampauttaa tukkansa tyylikkäästi. Raikkaus on vääjäämättä hänen kohdallaan ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Minua huolettaa kovasti tuo Cruzin ennen aikojaan tapahtunut kasvojen kulahtaminen. Ei auta, vaikka hän pukeutuu ja kampauttaa tukkansa tyylikkäästi. Raikkaus on vääjäämättä hänen kohdallaan ohitse.
Näyttelijä täyttää tänä vuonna 51.
Vierailija kirjoitti:
.... "Tässä Cister kertoi ilmoittaneensa Analle kuusi kuukautta aiemmin Janan kuolevan, jolloin Ana oli alkanut itkeä. Kun he seuraavan kerran tapasivat Ana oli hyväksynyt päätöksen ja pitänyt sitä hyvänä loppuna. Näinhän se menee "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat"."...
Oho, tämä kuulostaa uskottavalta. Mutta miksi Jana kävi odottamaan lasta. Se vain lisäsi järkytystä, mutta muuta merkitystä sillä ei tunnu olevan. Jo se, että päähenkilö kuolee, on jotakin poikkeuksellista. Ei olisi tarvittu syntymättömän lapsen kuolemaa. Tai olisi ollut karkeransuloista, että lapsi olisi ehtinyt syntyä.
Käsikirjoittajat päättää tai idean isä. Cristeriä ei haittaa vaikka päähenkilö kuolee ensimmäisessä jaksossa, niin kävi Tomasille.
Katon just tämän päivän jaksoa. Touhukas Manu tuo kädessään muutamaa puuta: "Tuon puita säiden kylmenemisen varalta." Kyllä ei suurta roihua parilla oksalla saa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö vallan rupsahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö vallan rupsahtanut?
Jo on murheensa kullakin. Kyllä Cruz näyttää ihan normaalilta viisikymppiseltä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat päättää tai idean isä. Cristeriä ei haittaa vaikka päähenkilö kuolee ensimmäisessä jaksossa, niin kävi Tomasille.
Tomas oli päähenkilö olematta sitä. Hänet tarvittiin, jotta saatiin Manuelin elämä loputtomaan myllerrykseen.
Vierailija kirjoitti:
Katon just tämän päivän jaksoa. Touhukas Manu tuo kädessään muutamaa puuta: "Tuon puita säiden kylmenemisen varalta." Kyllä ei suurta roihua parilla oksalla saa aikaiseksi.
Tuo oli tosi huvittava kohta. Eiköhän halkoja ollut varattuna enemmän kulisseihin. Manuelin ei olisi ainakaan kannattanut paisutella kantamustaan. Olisi voinut sanoa, ettei ollut enempää sillä hetkellä tms.
Onko niin, että Cruzia näyttelevän Eva Martinin korvaa vain toinen näyttelijä. Eli Cruz ei siis ainakaan vielä jäisi kiinni rikoksistaan, kun Martin häipyy kuvioista. Itse kaipasi jo sitä, että koko Cruzin hahmo häipyy kuvioista, jos siis joku pannaan hänet korvaamaan. Jos näin on, niin ei maksa vaivaa jatkaa katselua, kun tämä tapahtuu ja kun Jana ammutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli tosi huvittava kohta. Eiköhän halkoja ollut varattuna enemmän kulisseihin. Manuelin ei olisi ainakaan kannattanut paisutella kantamustaan. Olisi voinut sanoa, ettei ollut enempää sillä hetkellä tms.
Pía jutteli Janalle tosi suloisesti Janan ja Manuelin suhteesta. Nähtiin Pían kasvoilla kauniita ilmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Tuo uusi outo hahmo, joka tuli palauttamaan Martinan hukkaamaa korvakorua, kertoo kyllä taas karua kieltään siitä, että lapselliseksi on mennyt juoni sarjassa. Mutta näitä turhia sivujuoniahan sarja on ollut pullollaan. Ei todellakaan yllä miksikään laatusarjaksi. Olisi tosiaan ollut syytä lopettaa Manuelin ja Janan häihin. Tietysti myös Doloreksen murhaaja olisi selvinnyt ja Cruz olisi joutunut vastuuseen teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että Cruzia näyttelevän Eva Martinin korvaa vain toinen näyttelijä. Eli Cruz ei siis ainakaan vielä jäisi kiinni rikoksistaan, kun Martin häipyy kuvioista. Itse kaipasi jo sitä, että koko Cruzin hahmo häipyy kuvioista, jos siis joku pannaan hänet korvaamaan. Jos näin on, niin ei maksa vaivaa jatkaa katselua, kun tämä tapahtuu ja kun Jana ammutaan.
Ei, uusi hahmo on Cruzin lapsuudenystävä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Manuel huomasi virheensä ja meni hakemaan lisää puita, kun Pia heräsi (vaikkei oikeasti nukkunutkaan).
Eivät halunneet vaan vaihtaa näyttelijöitä. Aika yleinen tapa pidemmissä sarjoissa että samaan rooliin uusi henkilö..(esim kaunarit ja myös salkkarit) Ei minua olisi häirinnyt yhtään.