La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28163)
Vierailija kirjoitti:
Candela vai Simona?
Fanitan Candelaa ihan simona.
Vierailija kirjoitti:
Candela ja Carlos. Mikseivät ne menneet naimisiin? Carlos kosi Candelaa,eikö Candela halunnut sitä ?
Ei todellakaan kiinnosta, hyvä kun loppui se vääntö heistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka aloit seurata La Promesaa kesken kaiken: aloititko sarjan katsomisen alusta vai tuoreimmista jaksoista?
Minä aloitin viime vuoden marraskuussa. Katsoin alusta lähtien paikoin harppoen ja olen nyt katsonut kaikki nähtävät.
Vierailija kirjoitti:
Cruz piti jopa omaa poikaansa kiittämättömänä nulikkana.
Markiisitar unohti nopeasti sen, että Manuel palasi ehjänä takaisin La Promesaan.
Katson sitä äänettömänä ja luen tekstit.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Cruz tyhmä? Pystyikö hän oppimaan kokemastaan? Kertyikö hänelle viisautta ja elämänkokemusta?
Ei ole tyhmä, toimii aina omaksi parhaakseen. On pstynyt manipuloimaan perheensä uskomaan että toimii aina heidän parhaakseen. Ristipistotyön lomassa on hyvä suunnitella tulevia toimia, toki esim Tomasin murha oli impulsiivinen teko. Tuli hyvä mahdollisuus toimia ja hoitaa tulevaisuutta ajatellen välttämätön teko. Teko oli yksinkertaisuudessaan huvittavan helppo ja nopea, kuka nyt markiisitarta epäilisi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta äänettömänä en katsoisi mitään. Kielet kiinnostavat enkä usko nauttivani ilman ääniä ( sitä kenkien kopsotusta ei kuuloni kyllä ole rekisteröinyt ) mistään hjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markiisitar unohti nopeasti sen, että Manuel palasi ehjänä takaisin La Promesaan.
Palasi mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Cruz tyhmä? Pystyikö hän oppimaan kokemastaan? Kertyikö hänelle viisautta ja elämänkokemusta?
Ei ole tyhmä, toimii aina omaksi parhaakseen. On pstynyt manipuloimaan perheensä uskomaan että toimii aina heidän parhaakseen. Ristipistotyön lomassa on hyvä suunnitella tulevia toimia, toki esim Tomasin murha oli impulsiivinen teko. Tuli hyvä mahdollisuus toimia ja hoitaa tulevaisuutta ajatellen välttämätön teko. Teko oli yksinkertaisuudessaan huvittavan helppo ja nopea, kuka nyt markiisitarta epäilisi.
On tyhmä, koska hänen tekonsa tuottavat vain väliaikaisia voittoja. Ei ajattele nokkaansa pidemmälle. Esimerkiksi Manuel pakottaminen naimisiin Jimenan kanssa oli äärimmäisen tyhmä teko.
Cruz tokasi kerran Manuelille, että onneksesi olet oma poikani. Muuten olisi varman pistänyt Manuelinkin hengiltä jo monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta äänettömänä en katsoisi mitään. Kielet kiinnostavat enkä usko nauttivani ilman ääniä ( sitä kenkien kopsotusta ei kuuloni kyllä ole rekisteröinyt ) mistään hjelmasta.
Playback on haastava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Candela vai Simona?
Ei kumpikaan. Näille tyhjänjauhajaräpätädeille annetaan aivan liian paljon ruutuaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tyhmä, koska hänen tekonsa tuottavat vain väliaikaisia voittoja. Ei ajattele nokkaansa pidemmälle. Esimerkiksi Manuel pakottaminen naimisiin Jimenan kanssa oli äärimmäisen tyhmä teko.
Kuinkahan hitaasti todellisuus olisi Manuelille valjennut ilman lentokonetta, lentämistä ja Janan herättämiä muistoja. Olisi ainakin lähtenyt pitkälle häämatkalle, joka olisi hyvinkin voinut tuottaa oikean raskauden ja sitä myötä Manuelin sitoutumisen liittoon.
Jana oli siis tapahtumainkulkuun vaikuttanut ns. musta joutsen, odottamaton asia.
Riippuu siitä, kuka haastattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Candela vai Simona?
Ei kumpikaan. Näille tyhjänjauhajaräpätädeille annetaan aivan liian paljon ruutuaikaa.
Olen ihmetellyt, miksi Simonasta on pitänyt tehdä niin lihava.
Siinä sitä riittääkin ihmettelemistä.
Youtubesta juuri katsoin Margaritaa näyttelevän viimeisen kohtauksen jälkeiset taputukset kukat. Harmi, hyvä hahmo ja näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
* Manuel: - Minä aion mennä Janan kanssa naimisiin.
* Alonso: - Cruz, mikä sinulle tuli? Ole kiltti ja vastaa! Puhu minulle! Apua! Soittakaa lääkärille!
Nuoko ovat sarjan repliikkejä peräjälkeen?
'Jos tähtitarhassa kuulet mua, mulle viestisi heitä. Kun ilta alkaa jo tummentua, rakkaudellasi peitä'.