La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28092)
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt keitetään kaffit!
Kiitos, niin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
La Promesaa näytetään Virossakin, mutta siellä on menossa vasta ensimmäisen tuotantokauden 81. jakso.
Varmaan näyttelijöille aika iso juttu, että sarja sinkoutui maailman suosioon. Manu on nyt miljoonien naisten unelmien mies 😍 Toisaalta pidin myös Pelayon ulkonäöstä, siinä jotain hyvin ylevää.
Emmy-palkittu sarja. :)
Millähän perusteilla Emmyt arvostellaan. Ei ole nyt aikaa googlailuun, tietääkö joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisi itselleen Manuelin kaltaisen miehen. Monet miehet haluavat vain leikkiä ja leikitellä naisen kanssa. Tämä surettaa minua kovasti.
Sanopa muuta. Manuel on luotettava, hyväsydäminen, auttavainen, rohkea, ennakkoluuloton, oikeudenmukainen, empaattinen, lämmin, romanttinen, leikkimielinen, vastuullinen, joustava, kannustava, rauhallinen, innostuva, kärsivällinen, antelias, tunteellinen.
Mun miehellä on kahta vaille kaikki nuo ominaisuudet ja ikääkin jo enempi kuin tuplasti enempi. Mikäs tässä on ollessa. Niin ja viiksetkin vielä. 😀
Saat olla onnellinen, sehän se parasta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisi itselleen Manuelin kaltaisen miehen. Monet miehet haluavat vain leikkiä ja leikitellä naisen kanssa. Tämä surettaa minua kovasti.
Sanopa muuta. Manuel on luotettava, hyväsydäminen, auttavainen, rohkea, ennakkoluuloton, oikeudenmukainen, empaattinen, lämmin, romanttinen, leikkimielinen, vastuullinen, joustava, kannustava, rauhallinen, innostuva, kärsivällinen, antelias, tunteellinen.
Eli Manu on satuolento, jollaista ei ole olemassakaan. Itse en edes näe tuota hahmoa niin positiivisessa valossa kuin monet täällä. Kovaa varmaan, kun ei voi saada itselleen tuollaista. Itse en edes haluaisi. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on kahta vaille kaikki nuo ominaisuudet ja ikääkin jo enempi kuin tuplasti enempi. Mikäs tässä on ollessa. Niin ja viiksetkin vielä. 😀
Saat olla onnellinen, sehän se parasta on.
Onneksi ikää on jo niin paljon, että kutuhommat ei enää kiinnosta eikä tarvi Manujen perään kuolata.
Vierailija kirjoitti:
Margaritan naisvieraat vaikuttivat typeriltä kanoilta. Oliko mukana yhtään järkevää mukavaa naista. Aika yllättävää, että nuo olisivat Margaritan ystäviä.
Parempien puutteessa... Margarita onkin liian älykäs kuuluakseen naisten enemmistöön.
Oliko se isäntä, mihin Jana ja Maria muka menivät aluksi nimeltään Don Rafael ja sitten puhuttiinkin Don Gabrielista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Margaritan naisvieraat vaikuttivat typeriltä kanoilta. Oliko mukana yhtään järkevää mukavaa naista. Aika yllättävää, että nuo olisivat Margaritan ystäviä.
Parempien puutteessa... Margarita onkin liian älykäs kuuluakseen naisten enemmistöön.
Mutta Margaritassa on kelju pimeä puoli. Hän ei ole täysin luotettava eikä reilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau! Olet onnentyttö. Humalluttavaa.
Hauskan epärealistinen sarja pitkitettyine juonikiemuroineen kaikkineen. Kuivia pyykkejä jynssätään ja juoksuhaudoissa naama voi olla ravassa, mutta uniformu on suoraan pesulasta jne. Koukussa.
"Onneksi ikää on jo niin paljon, että kutuhommat ei enää kiinnosta eikä tarvi Manujen perään kuolata."
Manulla on oivalliset kumppaniominaisuudet. Suurin osa ihmisistä kaipaa läheisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskan epärealistinen sarja pitkitettyine juonikiemuroineen kaikkineen. Kuivia pyykkejä jynssätään ja juoksuhaudoissa naama voi olla ravassa, mutta uniformu on suoraan pesulasta jne. Koukussa.
Rintamalla oltiin vuosiakin. Siellä täytyi olla jokin mahdollisuus saada välillä puhtaat vaatteet. Joten voimmekin ajatella, että Manuel ja Curro olivat vasta äskettäin vaihtaneet puhtast vormut päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se isäntä, mihin Jana ja Maria muka menivät aluksi nimeltään Don Rafael ja sitten puhuttiinkin Don Gabrielista??
Miten lienee. Mutta Petrapa jo soitteli ko. herttuan palatsiin ja selvitti ovatko tytöt siellä. 1
Vierailija kirjoitti:
"Onneksi ikää on jo niin paljon, että kutuhommat ei enää kiinnosta eikä tarvi Manujen perään kuolata."
Manulla on oivalliset kumppaniominaisuudet. Suurin osa ihmisistä kaipaa läheisiä ihmisiä.
Kyllä varmasti, mutta vain satuolennot ovat täydellisiä. Sitä paitsi tuossa sarjassa ihmiset kuvataan liian mustavalkoisesti. Joku on läpeensä paha.
Pitää kysyä, että onko Janalla ja Currolla sama isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse haihatella jonkun kuvitteellisen Manun perään, kun itsellä on ihan kelpo mies, jonka kanssa on hyvä elää ihan tässä reaalimaailmassa.
Mitä yrität uskotella, ei meidän kenenkään oma Manuelin hurmaavuutta voita. Luulet vaan, ja haihattelu tekee sitäpaitsi hyvää!
Puhu vain omasta puolestasi.
Janalla ja Currolla on yhteinen äiti, Dolores. Curron oikea isä on Alonso ja Janan isä on kuollut ennen Curron syntymää. Curro tietää olevansa Alonson poika, mutta Alonso ei tiedä olevansa Curron isä.
^ Jaksatko vielä tarkentaa, että miten Curro sai tietää Alonson olevan isänsä? Mulla on jäänyt se ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Manu on satuolento, jollaista ei ole olemassakaan. Itse en edes näe tuota hahmoa niin positiivisessa valossa kuin monet täällä. Kovaa varmaan, kun ei voi saada itselleen tuollaista. Itse en edes haluaisi. 😅
Hyvää yötä!