Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (28101)

Vierailija
1701/28101 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä olisko itkenyt vai nauranut kun Cruz sanoi Petralle ettei käsitä minne se Lorenzo oli kadonnut siitä huoneesta. Ei vissiin kovin hyvin tunne omaa kotiaan jos ei tajunnut että siellä on parveke. 😀

Itse mietin, että ehkä oli ennemmin joku outo ikkunasyvennys tai -lauta tai joku epänormaali ratkaisu, kun kai ne nyt tosiaan parvekkeen olisivat tajunneet.

Ehkä tasapainottelu jonkin koristelistan päällä. Mutta todella salamana hän sinne kyllä sujahti. "Olenhan sotilas", hän kehuskelikin paronittarelle, kun tämä ihmetteli miehen reagointinopeutta. - Hetken luulin, että Lorenzo antaa Cruzin kuristaa paronittaren, jotta on yksi perijä listattu pois tieltä - ja sitten Cruz vankilaan tai mielisairaalaan. Se olisi ollut L:lle täysosuma.

Vierailija
1702/28101 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lope kertoi Candelalle kun suostui sovintoon? Ja ilmestyykö se keittäjän ukko jossain vaiheessa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/28101 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku mun mutsi. Ei se mitään mulla on tänään synttärit!

Vierailija
1704/28101 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jospa Lorentzo oli jo aijemmin laittanut jnkin köyden roikkumaan katolla niin että sen varassa voi kiivetä ikkunasta karkuun tarpeen vaatiessa. tms.

Vierailija
1705/28101 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---Siis yritin lainata sitä miten Cruz ei välitä lapsistaan....

Vierailija
1706/28101 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lope kertoi Candelalle kun suostui sovintoon? Ja ilmestyykö se keittäjän ukko jossain vaiheessa? 

Jospa Lope kertoi, että Simona itse kirjoitti kirjeet itselleen. Todellisuudessa Simonan suureksi suruksi välit lapsiin ovat katkenneet.

Vierailija
1707/28101 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä edelleen oletan että Curron isä on Alonso. Mutta katsotaan nyt miten

käsikirjoitus etenee.

Ei tarvitse olettaa, Alonso on Curron isä. Selviää jossain vaiheessa kirjeestä jonka Curro saa käsiinsä. Tämä isä-asia on täällä jo paljastettu aiemmin.

Vierailija
1708/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Vierailija
1709/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Nyt tajusin. Sorry 

Vierailija
1710/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käsikirjoitus etenee.

Ei tarvitse olettaa, Alonso on Curron isä. Selviää jossain vaiheessa kirjeestä jonka Curro saa käsiinsä. Tämä isä-asia on täällä jo paljastettu aiemmin.

Jos näin on, niin Curron siepanneissa "hevosmiehissä" on takuulla ainakin Cruz ja Lorenzo... 

Vierailija
1711/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käsikirjoitus etenee.

Jos näin on, niin Curron siepanneissa "hevosmiehissä" on takuulla ainakin Cruz ja Lorenzo... 

Lorenzollehan tuli vasta hiljattain tietoon, ettei ole isä. Ihmetteli kyllä, kun vaimonsa ei näyttäytynyt alasti koskaan raskaana ollessaan ja vatsaa ei saanut koskea ja hupsis vaan, lapsi syntyikin jollain Ranskan matkalla.

Vierailija
1712/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella HUONO SARJA

Vierailija
1713/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella HUONO SARJA

Ja huonommaksi vain muuttuu edetessään.Espanjassa katsojat ovat moittineet käsikirjoittajia,että he aliarvioivat sarjan seuraajia ja Manuelin ja Janan suuri rakkaustarina hukkuu jonnekin tapahtumien sekamelskaan. 

Vierailija
1714/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käsikirjoitus etenee.

Curron siepanneissa ratsastajissa todennäköisesti ainakin pahis paroni (nyt vainaa) ja raivoisa Cruz. Miksi siellä olisi ollut Lorenzo? Miten Alonson aviottoman pojan kohtalo olisi häntä kiinnostanut?

Vierailija
1715/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catalina Alonsosta: "Hän on kaavoihin kangistunut luolamies!".

Naurattaa ajatus Alonsosta luolamiehenä. Kauankohan pärjäisi ilman konjakkia?

Vierailija
1716/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lope kertoi että Simona oli joutunut eroamaan kahdesta lapsestaan.

Vierailija
1717/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käsikirjoitus etenee.

Tämä kommentti oli vastaus siihen, kun epäiltiin, että Curron isä on paroni.

Vierailija
1718/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käsikirjoitus etenee.

Curron siepanneissa ratsastajissa todennäköisesti ainakin pahis paroni (nyt vainaa) ja raivoisa Cruz. Miksi siellä olisi ollut Lorenzo? Miten Alonson aviottoman pojan kohtalo olisi häntä kiinnostanut?

Mutta jotain Lorenzo on tehnyt, kunten markiisitar hänelle asiasta mainitsi. "Olemmehan ennenkin......" tai jotain sinne päin.

Vierailija
1719/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokas ja monipuolinen käsikirjoitus. Juuri kun ajattelee katsoessaan kun palvelijat ties monettako kertaa puhuvat jostain samasta asiasta. 

Alkaakin tapahtua aivan muuta.

Vierailija
1720/28101 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä olisko itkenyt vai nauranut kun Cruz sanoi Petralle ettei käsitä minne se Lorenzo oli kadonnut siitä huoneesta. Ei vissiin kovin hyvin tunne omaa kotiaan jos ei tajunnut että siellä on parveke. 😀

Lorenzo "haistoi" Cruzin käytävässä ja järjesti Cruzille ansan.

Arvasi että Cruz ryntää sisään, eikä löydä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän