La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö santos jo Veraa seksuaalisesti hyväkseen? Nythän on mennyt jo kuukausia kun se kiristää.
Miksi romulo ei heitä santosia pihalle?Joo, Romulolla olisi kaikki valta heittää pikku nilkki ulos talosta. Miksi muuten Vera on nyt pikku nilkin vallassa, vaikka antoi aiemmin ymmärtää, ettei välitä vaikka tämä paljastaisi hänet? Ihmettelee myös, miksi Lorenzo edelleen on maisemissa, vaikka markiisi ajoi hänet pois aiemmin. Vai saiko pikku vaimonsa taas tahtonsa läpi? Ja Petralta tuntuu täysin unohtuneen kosto poikansa kuolemasta.
Ei Petra kostoaan ole unohtanut. Sehän kiristää Cruzia, siten sai taloudenhoitajankin paikan. Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä.
Petrasta tulee aina mieleen entinen esimies vuosien takaa. Häijy olemus ja samanlainen pitkä hapannaama. Ilmestyi aina tyhjästä ilkeilemään ja käskyttämään. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että narsistilla (Cruz) olisi läheistä ystävää, terveistä lähtökohdista. Tämä uusi nainen, "ystävä" ei taida olla tavallinen apuri vaan joku salaisuus siihenkin liittyen ilmenee.
Todellisessakin elämässä näitä tunteettomia ja agressiivisia Cruzeja riittää. Raivaavat vallanhimossaan muut syrjään, eivätkä hellitä yrittäessään pakkomielteisesti tuhota vastustajakseen katsomansa kohteen.
Itse katson tätä koti-pc:ltä ja olen kiinnittänyt välilehden. Se avautuu aina sille sivulle, jossa olen viimeksi ollut ja lukenut. Äskenkin oli sivulla 767, kun nämä viestit menivät jo sivulla 769, joten tiesin eilisen viimeisen viestin lukeneeni ja jatkoin uusista eli aamulla kirjoitetuista. Sitä en tiedä, miten toimii jossain älykääpiökännyssä, kun en käytä.
Margarita ja Mauro aloittaa suhteen, kun Mauro palaa sarjaan
Yhtään joulua eivät ole viettäneet ja ulkona paistaa aina aurinko
Vierailija kirjoitti:
Yksi ainoa joulu vasta ollutkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan Pia lähtee äitiyslomalle ja mitä keksivät poissaololle, vai lähteekö kokonaan? Alkaa Pian mahan peittely-yritykset olla jo epätoivoisia.
Joo ne on aika koomisia ne peittelyt. Lähtee kai pienelle mammalomalle kun Pia " kuolee".
Ei meidän tarvitse Pian kasvaneesta mahasta huolehtia, eiköhän ne peittelyt tee kuvaus/ohjausryhmät. Muutenkaan näytteliöiden henk.koht elämä ei niin tärkeä ole. Mahan seuraamisen luulisi katselua häiritsevän.
Minua ihmetyttää, miksi tuo Lorenzo on edelleen kuvioissa, vaikka Alonso heitti hänet ulos? Kaiken sen kieroilun jälkeen ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Aika epäuskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö santos jo Veraa seksuaalisesti hyväkseen? Nythän on mennyt jo kuukausia kun se kiristää.
Miksi romulo ei heitä santosia pihalle?Joo, Romulolla olisi kaikki valta heittää pikku nilkki ulos talosta. Miksi muuten Vera on nyt pikku nilkin vallassa, vaikka antoi aiemmin ymmärtää, ettei välitä vaikka tämä paljastaisi hänet? Ihmettelee myös, miksi Lorenzo edelleen on maisemissa, vaikka markiisi ajoi hänet pois aiemmin. Vai saiko pikku vaimonsa taas tahtonsa läpi? Ja Petralta tuntuu täysin unohtuneen kosto poikansa kuolemasta.
Ei Petra kostoaan ole unohtanut. Sehän kiristää Cruzia, siten sai taloudenhoitajankin paikan. Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä.
Petrasta tulee aina miel
Joo, on kyllä pahan pomon varsinainen arkkityyppi, samoin elokuvien. On ruma, tiukka nuttura päässä ja äärimmäisen ilkeä.
Aina mua jaksaa huvittaa ne kynttilät! Talossa on sähköt ja lamput ja silti etenkin palvelijoitten tiloissa käytetään kynttilöitä. Ja siis nimenomaan valaisutarkoituksessa, ei tunnelman luomisessa.
Vierailija kirjoitti:
Andalusiassa paistaa aurinko suuren osan vuodesta, ollaan Afrikan lähellä jo. Mutta La Promesan joulu olisi mukava nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, miksi tuo Lorenzo on edelleen kuvioissa, vaikka Alonso heitti hänet ulos? Kaiken sen kieroilun jälkeen ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Aika epäuskottavaa.
Miten tosiaan Lorenzo päätyi jäämään kartanoon. Ihme mies, lorvii vaan ja olevinaan iso sotaherra, joko on täysin palvellut.
Mikä on mielestäsi sarjan romanttisin hetki tähän mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta sarjan romanttisin vuorokausi on ollut Janan ja Manuelin rantaloma! Siinä oli romanttisia hetkiä useitakin. Ja siinä uskallettiin näyttää romantiikan vaikeitakin puolia ja erimielisyyksiä. Sovun synnyttyä kun seurasi lisää romanttisia hetkiä.
Hieno sarja mutta nyt mennyt toistojen puolelle , kannattaa kattua lauantaina, sielä ei toistoja niin paljon, mukaansa tempaa, vittumaisten ihmisten maailmaan sioittuva , hieno elokuva , kierouden katkeroittama, vähän kuin dallas, alkaa vihaamaan tiettyjä ihmisiä sarjassa. vaikkei heitä tunnekkaan . HIENO ELOKUVA .
EN TIIÄ ONKO SIINÄ ENÄÄ ROMANTTISIA KOHTAUKSIA KUN SE . janakin puuttuu kaikkien tehtäviin ja tekemisiin ja se on aika surkea se kokki, VERAHAN on nyt perseestä ja onneksi se pikku lakeija sai turppiinsa tänään luulen ettei sen isä leoa rankaise. NIILLÄ ON JOKU SALAISUUS mutta onpa vittumainen poika ei voi muuta sanoa, olihan se aika järkyttynyt kun nokasta verta tuli hahaahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta sarjan romanttisin vuorokausi on ollut Janan ja Manuelin rantaloma! Siinä oli romanttisia hetkiä useitakin. Ja siinä uskallettiin näyttää romantiikan vaikeitakin puolia ja erimielisyyksiä. Sovun synnyttyä kun seurasi lisää romanttisia hetkiä.
Se oli ihana. Sarjassa on niin paljon surua, riitelyä, kieroilua, että soisi Janan ja Manuelin kohtaamisten tuovan molemmille voimaa, mutta aina saa kuitenkin jännittää, tuleeko jokin väärinkäsitys, painaako syyllisyys jne. ja mutkistaa välejä. Rantalomalla tilanne kuitenkin enemmälti myönteinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse katson tätä koti-pc:ltä ja olen kiinnittänyt välilehden. Se avautuu aina sille sivulle, jossa olen viimeksi ollut ja lukenut. Äskenkin oli sivulla 767, kun nämä viestit menivät jo sivulla 769, joten tiesin eilisen viimeisen viestin lukeneeni ja jatkoin uusista eli aamulla kirjoitetuista. Sitä en tiedä, miten toimii jossain älykääpiökännyssä, kun en käytä.
Mulla on sellainen " älykääpiökänny" ja tuolla lailla toimii mullakin.
Vaikka Jana ei kyyläämisensä ja ilmeettömyytensä vuoksi ei suosikkeihini kuulu, niin kyllä se rantakohtaus oli niin ihanaa romantiikkaa tulvillaan että vastaavaa saa hakea. Wau, niin suloista nuorta lempeä että han ikävä tuli. Kaunista!
No niin on!Olihan Salvadorkin sodassa ja silmäleikkauksessa. Manuel kahdessa lento-onnettomuudessa. Simone oli kovin sairas ja ihan kuolemasillaan, mutta onneksi Jana pelasti hänetkin. Romulo myös oli kovin sairas. Sitten kartanossa ovat käyneet Elisa ja oliko se nyt Beatric. Niin ja Ramonakin kävi. Samoin Eugenie oli kartanossa jonkin aikaa. Feliciano ammuttiin ja Cruz tappoi Alonson veljenkin. Niin ja Valentino, joka kidnappasi Marian ja hänetkin ammuttiin. Niin ja tietysti Tomas ja Lola...onhan näitä.