La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28079)
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku juonipaljastuksista tietävä kertoa, tekevätkö Candela ja Simona piakkoin sovun? Alkaa tympiä sarja riidan/mökötyksen vuoksi.
Kyllä sopu löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt rakkautta paronittaren ja kapteenin välillä vai mitä tuo on?
Se on pelkkää himoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pelkkää himoa.
Täh? Oon vasta jaksossa jossa he vielä vihaavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Candela haluaisi kaivaa lusikalla Petran silmät päästä.Hurjia ilkeyksiä Petralle jopa kiltiltä Marialta.
En yhtään ihmettele kun miettii miten Petra kohtelee kaikkia. Mietin miksi ihmisestä tulee tuollainen tosi ilkeä muita kohtaan. Joko tapahtunut menneisyydessä jotain tosi traumaattista tai sitten on narsisti eikä näecitsessään tai omissa toimissaan mitään vikaa tai kyseenalaistettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pieni prosentti ihmisistä, ettei heitä tarvitse joka ohjelmaan tunkea! Maailma kun ei pyöri houmouksien ympärillä ,vaikka viime vuodet meille on niin uskoteltu. Se on vain hyvä että la Promesa on "homovapaa"!
No jos maailma pyörii "homouden" ympärillä niin sitä ennen niin kauan kun maailma on ollut, se on pyörinyt "heterouden" ympärillä. Miksi ainoastaan heteroista saisi olla ohjelmia? Jos ohjelmassa on yks tai kaks homoa ja loput heteroita niin en sanoisi että maailma pyörii homouden ympärillä. Kummallinen ajatus, että jos jotain ihmisiä on vaan muutama prosentti niin heitä ei saisi nähdä eikä kuulla.
Melko saamaton vätystelijä toi Alonso. Paronitar flirttailee ihan avoimesti mutta mies ei edes pyydä lopettamaan, toljottaa vaan.
Tuleeko Gregoriosta ja Piasta onnellinen aviopari?
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä kohtauksessa Lope kertoi Martinalle Candelan olleen kaksi viikkoa poissa, aiemmin se oli pari päivää. Muuten ihan katsottava mut tommosen "pikkujutut" raivostuttaa, niinkuin kirjoittajat eivät välittäisi katsojista ollenkaan. Toki voi olla että oli suomennosvirhekin, itse en osaa espanjaa.
Humasin saman, mutta eivät pikkujutut merkitse mitään. Minä seuraan tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pieni prosentti ihmisistä, ettei heitä tarvitse joka ohjelmaan tunkea! Maailma kun ei pyöri houmouksien ympärillä ,vaikka viime vuodet meille on niin uskoteltu. Se on vain hyvä että la Promesa on "homovapaa"!
No jos maailma pyörii "homouden" ympärillä niin sitä ennen niin kauan kun maailma on ollut, se on pyörinyt "heterouden" ympärillä. Miksi ainoastaan heteroista saisi olla ohjelmia? Jos ohjelmassa on yks tai kaks homoa ja loput heteroita niin en sanoisi että maailma pyörii homouden ympärillä. Kummallinen ajatus, että jos jotain ihmisiä on vaan muutama prosentti niin heitä ei saisi nähdä eikä kuulla.
Erittäin hyvä ja asiallinen kommentti. Onneksi edes joku uskaltaa tuoda tämänkin asian esiin.
Jos homous niin hurjasti häiritsee, niin voisi kuvitella että se heterous on mielensäpahoittajilla
löyhissä kantimissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Gregoriosta ja Piasta onnellinen aviopari?
Paljastus!
Ei tule paria loppuelämäksi.Gregorio yrittää myrkyttää Pian,mutta Romulo pelastaa Pian
hänen kynsistään.
"Anna rauha myös meille heteroille."
Eli siis jo maininta homoista vie rauhasi. *haukotus*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kartano, missähän sijaitsee ?
En osaa sanoa onko tuo kartano jossain olemassa, mutta suurin osa taitaa olla ihan lavastetta 🤔
Kartano on olemassa ja kerrottu täällä moneen otteeseen, löytyy myös googlettamalla. Tottakai käyttävät lavasteita kuvaamiseen.
Ulkoa kuvattu. Sisäkuvat studiosta.
En kyllä usko että sisäkuvat ovat studiosta, vaan kartanosta on vuokrattu kuvaamisen ajaksi huoneita.
Vierailija kirjoitti:
Melko saamaton vätystelijä toi Alonso. Paronitar flirttailee ihan avoimesti mutta mies ei edes pyydä lopettamaan, toljottaa vaan.
Ei olisi korrektia mainita toisen flirttailusta. Alonso toimii kuten kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kartano, missähän sijaitsee ?
En osaa sanoa onko tuo kartano jossain olemassa, mutta suurin osa taitaa olla ihan lavastetta 🤔
Kartano on olemassa ja kerrottu täällä moneen otteeseen, löytyy myös googlettamalla. Tottakai käyttävät lavasteita kuvaamiseen.
Ulkoa kuvattu. Sisäkuvat studiosta.
Instassa sarjan sivuilla kuvia lavasteista eli kyllä on kuvattu studiossa.
En kyllä usko että sisäkuvat ovat studiosta, vaan kartanosta on vuokrattu kuvaamisen ajaksi huoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi korrektia mainita toisen flirttailusta. Alonso toimii kuten kuuluukin.
Niin no, ehkä se tohon aikaan olis mennytkin niin 🤔 Ajattelin omalle kohdalleni että joku käyttäytyis mua kohtaan noin, tekisi sen sitten avoimesti puolisoni nähden tai ei, niin sanoisin jo pari valittua sanaa ja käskisin hyppää jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pelkkää himoa.
Täh? Oon vasta jaksossa jossa he vielä vihaavat toisiaan.
Viha ja kiima eivät ole toisiaan pois sulkevia asioita. He ovat kiihkoissaankin koko ajan vihamiehiä keskenään, kumpikin toivoo toisen kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä kohtauksessa Lope kertoi Martinalle Candelan olleen kaksi viikkoa poissa, aiemmin se oli pari päivää. Muuten ihan katsottava mut tommosen "pikkujutut" raivostuttaa, niinkuin kirjoittajat eivät välittäisi katsojista ollenkaan. Toki voi olla että oli suomennosvirhekin, itse en osaa espanjaa.
Humasin saman, mutta eivät pikkujutut merkitse mitään. Minä seuraan tarinaa.
Tarinaa seuraan minäkin, mutta kyllä mua vähän ärsyttää vaikka onkin pikkujuttuja. Haluaisin oikeasti tietää onko se joku espanjalaisten tyyli ja miksi niin tehdään. Huolimattomuutta vai tahallaan tehtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha ja kiima eivät ole toisiaan pois sulkevia asioita. He ovat kiihkoissaankin koko ajan vihamiehiä keskenään, kumpikin toivoo toisen kuolemaa.
Juu tiedän mutta,se tuntuu niin oudolta.
Carmen tietää paljon enemmän asijoista kun kertoo.. kuka on kenen isä?