La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on mun mielestä täysin jolsa tyyppi, Currokin seurassaan vaipunut taas pikkupojan asteelle. Pistää huulet mutrulle niin että sieraimetkin heiluu. Margarita saisi hieman pistää tytärtään ojennukseen, tarviiko aikuinen akka äidin vierelleen kun on pipi.
J U O N I P A L J A S T U S
Martina myrkyttää Ayalan kreivin ja jää kiinni. Joutuu mielisairaalaan joskus helmikuussa. On pois sarjasta muutaman viikon. Curro hakee hänet pois. Ja taas alkaa se loputon jankkaus heidän välillään eikä mistään tule mitään. Nuo käsikirjoittajat ovat aivan toivottomia.
Mä olen käsittänyt että kreivi järjesti myrkytyksen itse lavastaakseen Martinan.
No, sinä sen paljastit. En viitsinyt äsken ihan kaikkea kertoa.
Jimenan esittäjä näytti taas taitonsa osaamisestaan viimeisissä jaksoissaan. Todella taidokkaasti tehty kohtaus, jossa Jimenan ja hänen äitinsä kädet yhtyvät peilikuvassa ja sitten eroavat. Aivan kuten ennustaen tulevaa.
"Ette ansaitse minua"
Vierailija kirjoitti:
Jimenan esittäjä näytti taas taitonsa osaamisestaan viimeisissä jaksoissaan. Todella taidokkaasti tehty kohtaus, jossa Jimenan ja hänen äitinsä kädet yhtyvät peilikuvassa ja sitten eroavat. Aivan kuten ennustaen tulevaa.
"Ette ansaitse minua"
Todellakin, uskomaton kohtaus huhhuh 🙀 Jimenan suoritus vertaansa vailla, siinä jotkut puukasvot jää kaus taakse.
En ole vielä uusia katsonut ja nyt kun Jimena hyppää niin toivon että hän tietää petoksen tulleen ilmi. Samoin hänen inhottava äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä uusia katsonut ja nyt kun Jimena hyppää niin toivon että hän tietää petoksen tulleen ilmi. Samoin hänen inhottava äitinsä.
Kyllä Jimena saa tietää, että kaikki tietävät, että hänen raskautensa oli valhetta. Jimena saa myös tietää, että Manu on pettänyt Janan kanssa. Olisi vaan Jimena näyttänyt ne hänen taskussaan olevat kuvat, monta kertaa kyllä yritti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on mun mielestä täysin jolsa tyyppi, Currokin seurassaan vaipunut taas pikkupojan asteelle. Pistää huulet mutrulle niin että sieraimetkin heiluu. Margarita saisi hieman pistää tytärtään ojennukseen, tarviiko aikuinen akka äidin vierelleen kun on pipi.
J U O N I P A L J A S T U S
Martina myrkyttää Ayalan kreivin ja jää kiinni. Joutuu mielisairaalaan joskus helmikuussa. On pois sarjasta muutaman viikon. Curro hakee hänet pois. Ja taas alkaa se loputon jankkaus heidän välillään eikä mistään tule mitään. Nuo käsikirjoittajat ovat aivan toivottomia.
Mä olen käsittänyt että kreivi järjesti myrkytyksen itse lavastaakseen Martinan.
Saattaa hyvin olla.
Jaksosta 380 alkaen: Martina kiistää, että hänellä olisi mitään tekemistä Ayalan kreivin myrkytyksen kanssa, mutta Margarita alkaa epäillä tytärtään yhä enemmän. Margarita ja María tutkivat Martinan makuuhuoneen ja löytävät todisteita hänen mahdollisesta syyllisyydestään myrkytykseen. He löytävät hemlock-pullon Martinan huoneesta. Martina vakuuttaa olevansa syytön, mutta Ayala ei usko. Kreivi tekee vaikean päätöksen Martinan tulevaisuuden suhteen. Muut painostavat Ayalaa olemaan ilmiantamatta Martinaa suojeluskunnalle. Ayala tekee yllättävän päätöksen, joka aiheuttaa skisman La Promesassa, koska Martina joutuu joko vankilaan tai mielisairaalaan. Martina menee mielisairaalaan. Eli myrkytyksen seurauksena joutuu mielisairaalaan. Selviääkö myöhemmin, ettei ollutkaan syyllinen? Pitääpä tutkia pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinahan on aivan oikeassa Ayalan kreivin suhteen; hän ei todellakaan ole rehellinen ja luotettava mieskandidaatti Margaritalle.
Joopajoo, mitäs jos Margarita haluaa vaan pitää hauskaa. Voi olla jopa niin että Margarita ei kreivistä miestä huolisikaan, varmaan tulee tasokkaampia ehdokkaita, onhan hän ihastuttava nainen.
Martina on ylimielisyyden, kopeuden ja itsekeskeisyyden huippu. Joutilaisuusko sen kaiken saa aikaan?
Uusimmista viidestä jaksosta riitti kaksi viimeistä, ja nekin niin, että poimi esiin vain kiinnostavat kohdat eli Jimenan kaiteen yli heittäytymisen ja muitten asianosaisten reaktiot. Kaikki muu on pelkkää sivuseikkaa ja lastuvillaa tässä Promesa-pakkauksessa.
Jassoo - - Lope tunnisti rahalaukun Veran laukuksi..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jimena saa tietää, että kaikki tietävät, että hänen raskautensa oli valhetta. Jimena saa myös tietää, että Manu on pettänyt Janan kanssa. Olisi vaan Jimena näyttänyt ne hänen taskussaan olevat kuvat, monta kertaa kyllä yritti.
Odotin, että Jimena heittäis kuvat alas kaiteelta ennen hyppäämistään, mutta varmaan joku oleellinen syy, miksi nimenomaan vaan Abel sitten löysi kuvat Jimenan taskusta.
Vielä ei ole tullut muille ilmi, että myös Jimenan äiti oli osallinen raskaus/ keskenmenopetkutuksessa... toivottavasti selviää tämäkin jossain vaiheessa.
Kyllähän tässä nyt taas tapahtuukin, mutta esim. Virtudesia jankattiin aivan liian paljon - - - > pikakelaus
Romulo on oikeassa: Salvadorin rahkeet ei todellakaan riitä päälakeijaksi.
Mimmi hyppää parvelta alas eikä kukaan soita ambulanssia, jotta vietäisiin sairaalaan. Laitetaan vaan sänkyyn makaamaan. Jo on touhua 😄
Vierailija kirjoitti:
Mimmi hyppää parvelta alas eikä kukaan soita ambulanssia, jotta vietäisiin sairaalaan. Laitetaan vaan sänkyyn makaamaan. Jo on touhua 😄
Onhan siellä lääkäri paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Romulo on oikeassa: Salvadorin rahkeet ei todellakaan riitä päälakeijaksi.
Ja mitä tekee Salvador - - - kiukuttelee ja paiskoo ovia kuin teini-ikäinen. Ja syyttää Romuloa, kun ei saa ylennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä lääkäri paikalla.
Oletko tosissasi?
Ensivaikutelma uudesta hovimestarista on oikein passeli hommaansa. Ja tyyppinäkin vaikutti hyvältä.
Miksi Jimenaa ei toimitettu sairaalaan hoitoon? Kuvauksiin, leikkausiin, kipsauksiin. Nostettiin vaan sänkyyn makamaan ja lääkärikään ei ole edes valmistunut vaan opinnot kesken.
Ei Virtudes vielä lähde, vaan paljon myöhemmin. Nyt Espanjassa esitettävissä jaksoissa hän ei ole enää mukana.