La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tästä neljäs kausi?
Tulee kyllä. Liian moni juttu jää muuten kesken. Ja voi silti jäädä.
Toisaalta kiva, jos tulee uusi kausi, mutta olisi kiva saada asioita päätökseen.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi yksityiskohdista, joihin on kiinnittänyt huomiota. Minua vähän aina naurattaa se kauhea pölymäärä, mikä matoista pöllähtää aina, kun niitä tomutetaan. Kartanoa jynssätään ja kuurataan ihan koko ajan ja tuollainen paksu pölypilvi lentää joka läimäyksellä ilmaan, vaikka niitä mattojakin tampataan usein. Onko se sitten kuvauksellisempaa vai mikä on jutun idea? Ja juu, tällä ei ole merkitystä itse tarinan kannalta, mutta kun kysyttiin pieniä juttuja, niin tämmöinen sitten tuli mieleen. :D
Jonnekin se sulilla huiskittu pöly lentää ja sitoutuu. Tuohon aikaan ei näköjään osattu tehdä pölyrättejä, kostuttaa niitä ja taitella neliöksi ja pyydystää pöly pestäviin rätteihin.
Jana on aivan liian ymmärtäväinen, lässy. Oikea Äiti Teresa.
Vierailija kirjoitti:
Teresa laitettu sarjan parhaana itkijänä kuolleelle Jimenalle puhumaan ja sitten myös "pesi" hänet. Kummasti sekin ulkoistettu palvelijalle. Ei sitten omaisia kiinnosta
Eikö nämä jaksot ole vasta tulossa vai mistä katsotte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi yksityiskohdista, joihin on kiinnittänyt huomiota. Minua vähän aina naurattaa se kauhea pölymäärä, mikä matoista pöllähtää aina, kun niitä tomutetaan. Kartanoa jynssätään ja kuurataan ihan koko ajan ja tuollainen paksu pölypilvi lentää joka läimäyksellä ilmaan, vaikka niitä mattojakin tampataan usein. Onko se sitten kuvauksellisempaa vai mikä on jutun idea? Ja juu, tällä ei ole merkitystä itse tarinan kannalta, mutta kun kysyttiin pieniä juttuja, niin tämmöinen sitten tuli mieleen. :D
Kyllähän ne matot pölisee, kun kengät jalassa paljon porukkaa ramppaa sisään ulos ja niin edelleen.
Sitä pöllyämistä olen minäkin ihmetellyt!
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo aseilla uhkailukohtaus (Cavendish, Pelayo ja Catalina). Catalina oli topakkana suunnilleen Cavendishin kyljessä kiinni aseensa kanssa. Normaalisti aikuinen mies olisi äkkiä huitaissut Catalinan aseen huishemmettiin ja se siitä asioihin puuttumisesta. Ase oli vieläpä kummallakin. Jotenkin lapsellisen oloinen koko tapahtuma. Siitä puuttui oikea meininki jokaiselta osapuolelta. Huonosti dramatisoitu kaiken kaikkiaan.
Mitä väliä moisilla pikkuseikoilla, tilannehan oli huisin jännittävä.
Olenko ainoa johon erikoisjakon Jana teki ihastuttavan vaikutuksen, piian rooli tekee hänestä rumasti sanottuna vastenmielisen näköisen. Ilmeettömät silmät vaan pyörii hurskaana päässä.
Vasta aloin katsomaan ja koukutuin heti ekasta jaksosta. Katson vähän nopeutettuna, kun aikani on rajallista ja jaksoja paaaaljon.
Huvittavaa pölymäärä tosiaankin on ja hyllytkin pölisee, kun niitä huiskii, vaikka armeija väkeä siivoaa joka päivä. Mattojen pöllytys pyykkinarujen vieressä on sekin hullua. Tilaa olisi siirtää homma kauemmaksi. Ihan aiheesta Vera sai toruja. Niillä vain on tapana hoitaa kaikki samassa nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teresa laitettu sarjan parhaana itkijänä kuolleelle Jimenalle puhumaan ja sitten myös "pesi" hänet. Kummasti sekin ulkoistettu palvelijalle. Ei sitten omaisia kiinnosta
Eikö nämä jaksot ole vasta tulossa vai mistä katsotte?
Dailymotionissa näytetään jaksot jotka on jo nähty julkisuudessa. Meille siis runsaasti tietoja tulevasta kun olemme paljon jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa pölymäärä tosiaankin on ja hyllytkin pölisee, kun niitä huiskii, vaikka armeija väkeä siivoaa joka päivä. Mattojen pöllytys pyykkinarujen vieressä on sekin hullua. Tilaa olisi siirtää homma kauemmaksi. Ihan aiheesta Vera sai toruja. Niillä vain on tapana hoitaa kaikki samassa nurkassa.
Patio on sisätiloissa..studiossa siis. Ihan hyvinkin tulee mielikuva että ollaan jossain takapihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vasta aloin katsomaan ja koukutuin heti ekasta jaksosta. Katson vähän nopeutettuna, kun aikani on rajallista ja jaksoja paaaaljon.
Lykkyä pyttyyn, huomaat vielä että kyllä hyvälle aikaa löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo aseilla uhkailukohtaus (Cavendish, Pelayo ja Catalina). Catalina oli topakkana suunnilleen Cavendishin kyljessä kiinni aseensa kanssa. Normaalisti aikuinen mies olisi äkkiä huitaissut Catalinan aseen huishemmettiin ja se siitä asioihin puuttumisesta. Ase oli vieläpä kummallakin. Jotenkin lapsellisen oloinen koko tapahtuma. Siitä puuttui oikea meininki jokaiselta osapuolelta. Huonosti dramatisoitu kaiken kaikkiaan.
Mitä väliä moisilla pikkuseikoilla, tilannehan oli huisin jännittävä.
Jännittävä juttuhan se oli, mutta kuitenkin sitä katsoi kriittisellä silmällä. Olisko toi Catalina onnistunut oikeesti taltuttamaan ton engelsmannin? Eihän tässä sarjassa tosiaankaan tartte monienkaan juttujen olla oikeesti mahdollisia. Katsotaan vain kaikkea hyväntahtoisin silmälasein. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonnekin se sulilla huiskittu pöly lentää ja sitoutuu. Tuohon aikaan ei näköjään osattu tehdä pölyrättejä, kostuttaa niitä ja taitella neliöksi ja pyydystää pöly pestäviin rätteihin.
Kyllähän se Jana välillä rättitaitoksella kovastikin jynssää porraskaiteita ja pikku pöytien pintoja. Sekä tietysti hangaarin lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jana on aivan liian ymmärtäväinen, lässy. Oikea Äiti Teresa.
Kyllä! Tekopyhänä ja kaksinaismoralistina on lukemattomat kerrat kehottanut Manuelia olemaan hyvä aviomies - yhdessä vaiheessa jopa yllytti hellyyteen (!) vaimoa kohtaan. Ja silti ilakoi ja pusuttelee ja flirttailee miehen kanssa joka käänteessä.
Manuelhan lento-onnettomuuden jälkeen jopa unohti Janan eikä tunnistanut tätä, vaikka oli ollut tähän rakastunut.
Manuelin avioitumisen jälkeen heillä oli asialliset välit ja sitten Jimena tuli raskaaksi. Jana pyysi tuolloin Manuelia olemaan hyvä aviomies ja huolehtimaan vaimostaan. Mitä muuta hän olisi voinut tehdä? Hänhän oli töissä kartanossa ja Manuel jopa pyysi Janaa hoitamaan vaimoaan. Jimenahan osoittautui varsin oirehtivaksi odottavaksi äidiksi.
Jana oli aika vaikeassa välikädessä ja olisi varmaan lähtenyt lätkimään ellei äidin ja veljen asiat olisi pitäneet häntä kartanossa.
Manuel päätti olla hyvä isä tulevalle lapselle ja odotti tätä kovasti maailmaan. Vasta, kun raskaus meni kesken ja avioliitto osoittautui epäonnistuneeksi, palasi Manuel takaisin Janan luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonnekin se sulilla huiskittu pöly lentää ja sitoutuu. Tuohon aikaan ei näköjään osattu tehdä pölyrättejä, kostuttaa niitä ja taitella neliöksi ja pyydystää pöly pestäviin rätteihin.Kyllähän se Jana välillä rättitaitoksella kovastikin jynssää porraskaiteita ja pikku
Tämän viikon jaksoissa pöydilla olevat kukat nuupahtaneita, kukaan ei ole ehtinyt vaihtaa tuoreempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yle näyttää sarjan loppuun,ettei käyn kuin Dos vidasia katsoessa, että yhtäkkiä lopetetaan kesken kauden.
Mitään sarjaa ei saisi jättää näyttämättä loppuun. Yle kuitenkin tekee niin.
Se johtui siitä, että ei ollut riittävästi katsojia. Turha sellaisia on näyttää, joita ei katsota. Samoin Yle lopetti italialaisen Milanon naisten paratiisi -sarjan. Jos tämäkin vesittyy samalla tavalla ja jos katsojat häviää, sarjaa ei enää hankita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa vieläkään. Swiffer Duster on ihan paras.
Kyllähän ne matot pölisee, kun kengät jalassa paljon porukkaa ramppaa sisään ulos ja niin edelleen.