La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuohon aikaan voineet suomalaisetkaan ilmeillä, temppuilla tai purra ruokkivaa kättään. Tuohon aikaan suosituksitta jääminen oli tuomio joutua kurjuuteen. Osalle naisista ei löytynyt muuta vaihtoehtoa kuin prostituutio leivässä pysymiseksi. Miehille rikollisuus ja kaikkihan eivät ole taitavia rikollisia eli jonkin rikollisporukan juoksupojaksi sitten.
Ihmetytti, ettei Leonore eikä Catalina tarjonnut Marialle suosituksia silloin, kun piileskeli siellä mökissä.
Koska niitä ei noteerattaisi, vain markiisiparin suositukset käy
Riittää Petra, en ole mikään piispa. 😂
Voi että kun tässä sarjassa olisi potentiaalia niin paljon! Mut liikaa valheita(lähes kaikki valehtelee kokoajan) ja paljastumattomia salaisuuksia.
Enemmän suoraa puhetta ja salaisuuksien paljastumista kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kartanon käytävien hyllyt on hämmästyttävän pölyisiä vaikka henkilökunta kulkee koko ajan rätit ja pölyhuiskat kädessä🤔
Mutta Jana oli söpö rönttääntyneessä lookissa naama pölysenä.
Minulla jotenkin kauhistuttaa kun Cruz tulee Curron huoneeseen niin myötätuntoista esittäen. Vieläkö tappoyrityksiä tulee lisää? Luoti ja myrkytetyt keksit epäonnistuivat.
Grigori näyttää kuin olisi Suomesta ja romani. Pia kuin aito venäläinen ja Mauro aito arabi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jotenkin kauhistuttaa kun Cruz tulee Curron huoneeseen niin myötätuntoista esittäen. Vieläkö tappoyrityksiä tulee lisää? Luoti ja myrkytetyt keksit epäonnistuivat.
Ei voi sanoa minulla kauhistuttaa, se on MINUA kauhistuttaa.
Hyi mikä musiikki ei sovi mitenkään kesken puheen alkaa kauhea vingutus. Ei ihme et temppeli tuhottiin. Loppu toi vinkuminen. Mikä Jumala tota kuuntelis. Sama kuin budhan munkkien kiljuntaa ei herran jestas.
Asekauppaa tehdään kylpylästä käsin ja pappia eikä poliisia saatu paikalle kun ihmisiä ammutaan ja kuolee.
Jahvelle kiitos lounaasta ( maalliset vatsat mielessä ) Candela parka. Jotkut ei pääse vatsajumalasta eroon.
Ihan kiva sarja, mutta en tosiaan pysty katsomaan joka jaksoa. Olen katsonut ehkä noin joka kymmenennen, ja hyvin pysy kärryillä. Saippuasarjoissa kun toistetaan samoja kuvioita.
Petran lapsen isällä on sormi poikki kuuluuko oikein MAFIAAN. Mikä uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä musiikki ei sovi mitenkään kesken puheen alkaa kauhea vingutus.
Liian suurella ääniteholla lisäksi. Keskustelut painuvat taustalle. Usein pitää katsellessa voimakkuutta pienentää ja se taas ei ole mukavaa.
Jana on ihan kirjaimellisesti keittiöpsykologi😅
Minäkin olen aivan koukussa. Pakko katsoa maanantaina koko viikon jaksot
Janan uusi "sikopaimen-look" on kyllä hyvin hempeä ja vaalea ajatellen, että hän "tekee kartanon likaisimmat työt" eli mm. lannanluontia navetoissa, käymälöitten pesemistä jne. Tuo ruusunnupun värinen asu sopisi lastenhoitajalle lastenkamariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi sanoa minulla kauhistuttaa, se on MINUA kauhistuttaa.
Cruz astelee huoneeseen kuin kuoleman henkäys. Hyvä että joku muukin olisi aina paikalla, ettei taas tikari (kynäveitsi) iskeydy pojan kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Petran lapsen isällä on sormi poikki kuuluuko oikein MAFIAAN. Mikä uskonto.
Hindu.
Yhtä äkkiä kun pari keskustelee alkaa joku jättisuuri viulun vinkuna siihen puheen päälle. Älytöntä. Pitää ottaa ääni pois sen takia.
Just. Candela -itsekeskeinen moukka- tunkeutuu raskaita hommia tekevän Janan huoneeseen nukkumaan, vaikka tietää itsekin pitävänsä meteliä nukkuessaan.