La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33315)
Selviääköhän Cruzille koskaan, että Feliciano on / oli (sittenkun kuolee) Petran poika?
Vierailija kirjoitti:
Selviääköhän Cruzille koskaan, että Feliciano on / oli (sittenkun kuolee) Petran poika?
Minä olen olettanut että se on koko ajan tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Meneekö Maria ja Salvador joskus vielä naimisiin? Jos, niin millaiset häät ja missä pidetään? Jatkavatko töitään kartanossa?
Tämä alkaa käydä tosi tylsäksi, kun mikään ihmissuhde ei voi edetä, koska sitten ei ilmeisesti käsikirjoittajien mielestä ole enää kiinnostava: ei Jana & Manuel, Maria & Salvador, Curro & Martina, Catalina & Pelayo, Lope & Vera. Eli edestakaisin jankkaamista. Aivan toivotonta. Eikö ole mahdollista tehdä käsikirjoitusta, jossa jokin/jotkin ihmissuhde onnistuisi ja mentäisiin eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cruz ei ole tienny Felicianon olevan Petran poika, vaan veli. Hänellä on ollut epäilyksiä ja hän on kysynytkin asiasta suoraan Petralta, mutta tämä on kieltänyt asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö Maria ja Salvador joskus vielä naimisiin? Jos, niin millaiset häät ja missä pidetään? Jatkavatko töitään kartanossa?
Tämä alkaa käydä tosi tylsäksi, kun mikään ihmissuhde ei voi edetä, koska sitten ei ilmeisesti käsikirjoittajien mielestä ole enää kiinnostava: ei Jana & Manuel, Maria & Salvador, Curro & Martina, Catalina & Pelayo, Lope & Vera. Eli edestakaisin jankkaamista. Aivan toivotonta. Eikö ole mahdollista tehdä käsikirjoitusta, jossa jokin/jotkin ihmissuhde onnistuisi ja mentäisiin eteenpäin?
No jep, tätä olen kaivannut jo jonkun aikaa. Alkaa tympäistä kun mikään ei vaan etene.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tiennyt. Nyt Cruz on kuitenkin kuullut alakerran huhuja sen verran, että tenttasi Piaa ja Petraa, mutta molemmat kiistivät asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ajottain tulee tuskailtua, miten ei muka mikään muu ihmissuhde kuin sisarussuhde tai äidin rakkaus lastaan kohtaan saa tai voi olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. 🙂
Auts. Mitähän siitä mahtaa seurata...
Vierailija kirjoitti:
Petran kannalta Felicianon rooli on ollut mun mielestä ihan 'tarpeellinenkin', mutta joo sitä jatkuvaa tuskastuneisuutta ja romanssia Teresan kanssa ei jaksais katsella.
Vielä merkityksellisemmäksi Feliciano tulee, kun kartanoon saapuu mies Petran menneisyydestä, se ainoa. Yllättävä hahmo, kiinnostava kaikin puolin.
Tätä kyllä odotan mielenkiinnolla!
Felicianon on nykyisin se ikituskainen hahmo. Aiemmin Pian naama oli jatkuvasti joko henkisestä tai fyysisestä tuskasta väärällään.
Vierailija kirjoitti:
Felicianon on nykyisin se ikituskainen hahmo. Aiemmin Pian naama oli jatkuvasti joko henkisestä tai fyysisestä tuskasta väärällään.
Ja Salvador. Ehtikin jo jonkin aikaa olla vääntelehtimättä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jana&Manuel jankkaamista nyt jatkuu varmaan maailman tappiin (tai no sarjan loppuun), mutta nämä muut voisi aivan hyvin mennä naimisiin ja jäädä silti kartanoon asumaan ja töihin. Ja kyllähän sitä voi parisuhdedraamaa tulla aviopareillekin, jos sellaisia juonikuvioita tarvitsee.
Onko kenelläkään tietoa, miksi Mauro poistui sarjasta ja milloin tulee takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marian & Salvadorin suhteen seuraaminen on pelkkää katsojan kidutusta, ei kiitos. Heidän häitään ei normaali kärsivällisyydellä jaksa katsoa kukaan. Varsinaista jaanaamista, huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää suunnattomasti että Jana pilasi etsinnät. Hän juoksi Valentinon luokse ja paljasti porukat, vaikka heidän piti seurata Valentinoa piilopaikkaan. Ja ärsyttää että kukaan ei tajunnut sarjassa että Jana pilasi seuraamisen.
Niin, mitä ihmettä Janalla siellä tehtiin mestaroimassa, sehän oli poliisioperaatio.
Janaa tarvitaan joka asiaa mestaroimassa kun hän tietää, osaa ja kyylää kaiken.
Jana on vähän kuin Lassie, pelastaa tilanteen kuin tilanteen
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Feliciano tekee töissä käsi kipsissä? Muutkin ovat aina saaneet sairaslomaa, mutta tämä tekee töitä kädettömänä? Eikö muka Alonso puutu siihen kun on aina niin huolissaan työntekijöistään?
Ei kai tuohon maailman aikaan palkollisilla mitään sairaslomia ollut, joko jatkoit hommia tai sitten vaihtoon.
Ihmetyttää tuo Leonorin suuttumus, kun huomasi Martinan ja Curron suhteen ja nämä eivät olleet ketoneet hänelle siitä. Hittojako se Leonorille kuuluu ja olihan hänellä itselläänkin suhde Mauron kanssa ja erittäin salainen sellainen.
Vielä merkityksellisemmäksi Feliciano tulee, kun kartanoon saapuu mies Petran menneisyydestä, se ainoa. Yllättävä hahmo, kiinnostava kaikin puolin.