Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (28072)

Vierailija
861/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin nyt viisi ensimmäistä jaksoa putkeen. En innostunut, minusta pitkäveteinen ja huonoa näyttelemistä monella. Naisten luomiväritkin häiritsevät :)

Aion kuitenkin vielä kokeilla muuttuisiko se paremmaksi.

Gran Hoteliin jäin heti koukkuun.

Vierailija
862/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa nähtiin ensimmäisen kerran tehokasta työntekoa, kun Simonalla oli kiire keittiössä.

Ylensä, kun Simona nostaa hellalta pöydälle pientä paistinpannua tai pientä kattilaa, hän puree hammasta ja pinnistää kaikin voimin, aivan kuin siirtäisi 10kg:n hiekkasäkkiä. - Muutenkin hullunkurisia nuo keittiötoimet, lautasten kiillottamista, vähän porkkanan pilkkomista, tai Lope heiluu ja huitoo pyyheliinallaan. 

Simona on ihan rappiokunnossa. Vaappuu kuin ankka ja ylipainoa on enemmän kuin laki sallii. Jo kananmunan nostamisen jälkeen pitää päivitellä ja huokailla: " Ai ai...".

Rupeaa muuten kyllästyttämään jo Simonan ja Candelitan vihanpito. On jo niin nähty. Candela on kuin jonkun kriminaaliyhteisön matriarkka,

Juu, kyllähän Simona on ystävällinen - ja reipaskin pyrkii olemaan, minkä... puh puh... jaksaa, mutta kyllä siellä takana on kaiken aikaa uupumus ja pinnistely. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut sarja nyt mihin olen koukussa  😊

Vierailija
864/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candelahan on kunnon syöjätär irl

Vierailija
865/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono. Katsoin muutaman jakson ja totesin, että on niin huonosti tehty, etten jaksa enempää. Olisi edes uskottava ja hyvin käännetty mutta ei ole.

Ylipäätään areenassa on koko ajan vain huonompia ja huonompia uusia sarjoja. Pakko katsoa isä Brownia vaikka muistan lähes kaikki jaksot paremman puutteessa.

Tee sitten itse parempia😒

Vierailija
866/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää rehellisesti sanoa etten jaksa katsoa loppuun. 20 jaksoa katsoin ja vaikka koko ajan oli jotain juonta niin siltikään mikään ei oikein etene. Ja mitä ketjua on tullut luettua niin ei etene vastaisuudessakaan. Mutta nauttikaa te muut mammat tästä, ei ollut minun heiniäni.

Olet näköjään hukannut tärkeän historiallisen näkökulman. Elämä on tuolla aikakaudella ollut tuollaista

ja ainakin minusta se tekee sarjasta erikoisen mielenkiintoisen. Sarja on kaikkea muuta kuin kevyttä

viihdettä.

Tuohon aikaan säätyläisnaiset eivät olleet meikattuja kuten tässä Cruz, Leonor, Martina, Jimena ja Eliza. (Jopa Janalla on kevyt, mutta selvä meikki.)  Huulipunat ja silmämeikit kuuluivat teatterilaisille ja prostituoiduille. - Myöskin Martina hahmona on nykyaikainen. Seurael

Viihteeksi se onkin tarkoitettu, ei historian oppitunniksi

Vierailija
867/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono. Katsoin muutaman jakson ja totesin, että on niin huonosti tehty, etten jaksa enempää. Olisi edes uskottava ja hyvin käännetty mutta ei ole.

Ylipäätään areenassa on koko ajan vain huonompia ja huonompia uusia sarjoja. Pakko katsoa isä Brownia vaikka muistan lähes kaikki jaksot paremman puutteessa.

Tee sitten itse parempia😒

Johan on vastaus. Saahan ihmisillä/katsojilla olla mielipiteitä ja kritiikkiäkin ilman että pitäisi itse olla kyvykäs tai edes mahdollisuuksia "tehdä itse parempaa".

Ja samaa mieltä olen, Areenan taso on laskenut kovin.

Eri

Vierailija
868/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut sarja nyt mihin olen koukussa  😊

Minä en ole, en tähän sarjaan, mutta eikö olekin ihana tunne kun on joku sarja johon on koukkuuntunut ja jaksoja riittää ja riittää :)

Vierailija
869/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan mieskarkki sarjaan: Alejandro Vergara

Vierailija
870/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itseä vähän ärsyttää välillä on piiitkät kahden ihmisen väliset dialogit ja saman asian

ympärillä pyöriminen.

Vierailija
871/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Gregorio puhuu,  sanat suhahtavat jännästi.

Näyttelijä puhuu kuin olisi erittäin epäsopivat ja kivuliaasti hiertävät tekohampaat suussa.

Vierailija
872/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä itseä vähän ärsyttää välillä on piiitkät kahden ihmisen väliset dialogit ja saman asian

ympärillä pyöriminen.

Vähän tulee Kauniit ja rohkeat mieleen.

Vierailija
873/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Candela

https://www.vanitatis.elconfidencial.com/famosos/2023-03-17/teresa-quin…

Kaamea pörröpää. Ja r u m a.

Vierailija
874/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkanut ärsyttämään tuo Martinan olemus, tunkee itsensä joka paikkaan, hirveä juoruilija.

Teresa myös ärsyttää,  kiihkeä ja vihainen puhetyyli ei sovi tuon ajan palvelusväelle.

Minkä ihmeen takia tuo räpätäti Martina on pesiytynyt kartanoon? Toimeton turhake. Jonkinlainen Leonorin sjaistajako?

Martinalla ja Currolla voi herätä vielä tunteita keskenään. Ensin ystäviä ja sitten vielä enemmän.

Vierailija
875/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaan mieskarkki sarjaan: Alejandro Vergara

On karkista kaukana. Missä Maxi Iglesias?

Vierailija
876/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa nähtiin ensimmäisen kerran tehokasta työntekoa, kun Simonalla oli kiire keittiössä.

Ylensä, kun Simona nostaa hellalta pöydälle pientä paistinpannua tai pientä kattilaa, hän puree hammasta ja pinnistää kaikin voimin, aivan kuin siirtäisi 10kg:n hiekkasäkkiä. - Muutenkin hullunkurisia nuo keittiötoimet, lautasten kiillottamista, vähän porkkanan pilkkomista, tai Lope heiluu ja huitoo pyyheliinallaan. 

Simona on ihan rappiokunnossa. Vaappuu kuin ankka ja ylipainoa on enemmän kuin laki sallii. Jo kananmunan nostamisen jälkeen pitää päivitellä ja huokailla: " Ai ai...".

Rupeaa muuten kyllästyttämään jo Simonan ja Candelitan vihanpito. On jo niin nähty. Ca

Tuohon aikaan ei ollut sydäntautisille palvelusväen edustajille kai jotain huonolaatuista alkoholia parempaa lääkettä infucionin eli yrttiteen lisäksi.

Vierailija
877/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simonan ja Candelan näyttelijät on ihan erinäkösiä irl

Ihan samoiltahan nuo näyttävät. Ei vain ole hilkkaa päässä ja essua edessä.

Vierailija
878/28072 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ruvennut Catalina ärsyttämään ihan täysillä. Etutukka, pusuhuulet ja seinään juossut pulloposkinen ankanpoika -profiili.

Vierailija
879/28072 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Eliza on kyllä hirveä.

Vierailija
880/28072 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ruvennut Catalina ärsyttämään ihan täysillä. Etutukka, pusuhuulet ja seinään juossut pulloposkinen ankanpoika -profiili. 

Omissa silmissäni Catalina on sarjan seksikkäin nainen. Myös Martina on seksikäs eikä itse Cruz ole hänkään ollenkaan hassumman näköinen. Theresassa parasta on syntymämerkki, Janaan haluaisin jonkin verran  enemmän ilmettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi