La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33378)
Jimena ja Martina tuotiin sarjaan nuorina iloisina hahmoina. Nyt he ovat molemmat syvässä depressiossa. Rankka aihe saippuasarjaan. Katsoin Jimenan parvelta hyppäämisen ja oli järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Miten lähellä (tai kaukana?) se baari oikein on, jos Martina käy siellä mennen tullen kävellen?
Se on ihan siinä kuvauspaikan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähellä (tai kaukana?) se baari oikein on, jos Martina käy siellä mennen tullen kävellen?
Ilmeisesti riittävän kaukana, että on pitänyt humalapäissään horjua puskavessaan, kun oli alushame likaantunut😆
Missähän kunnossa kengät ja päällysvaatteet mahtoi olla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei ole edes olemassa, kun siellä ei ole kuvattu. Kuvauspaikan takana on vaan catering-firman keittiö herkkuineen.
Eiköhän tuo Tatjana tarkoita Janaa. 😀
Sitä, mitä ei näytetä, sitä ei ole. Täytyy vain kuvitella tuo Martinan kantataverna jonnekin kävelymatkan päähän. 🤔
Oletteko muuten huomanneet, että alakerran naisnäyttelijöiden korkeakorkoisten kenkien kannoissa on pölykerrostuma, jota he kuljettavat mukanaan. Tuota ei ole aina, mutta tosi monta kertaa minun silmään pistänyt.
Luultavasti tuolla studiossa ei pahemmin siivota lattioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti riittävän kaukana, että on pitänyt humalapäissään horjua puskavessaan, kun oli alushame likaantunut😆
Ton ajan teillä ja Martinan hienostokengillä veikkaan, että hoiperrellut lopulta silkkisukkasillaan ja tarvinnut kunnon kylvyn reissun jälkeen.
Ei ihme, että henkilökunta juoruaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei ole edes olemassa, kun siellä ei ole kuvattu. Kuvauspaikan takana on vaan catering-firman keittiö herkkuineen.
Toi "kuvauspaikan takana" oli vitsi mutta unohtui joku hymiö joka kertoo sen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kengät on todennäköisesti ollut kusessa ja savessa. Rotsissa on voinut olla jäämiä puiden lehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, että alakerran naisnäyttelijöiden korkeakorkoisten kenkien kannoissa on pölykerrostuma, jota he kuljettavat mukanaan. Tuota ei ole aina, mutta tosi monta kertaa minun silmään pistänyt.
No nyt on jo tarkkasilmäinen katsoja liikenteessä 😂
Vierailija kirjoitti:
Mua on häirinnyt Romulon huonosti putsatut silmälasit, mutta oon ajatellut, että kuuluu tarkoituksella stailaukseen; näyttää riittävän kuluneelta ja nuhjaiselta verrattuna kiiltävään yläkertaan.
Sama varmaan kenkien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli toi catering-vastauskin 😉
Joskushan näytettiin, kun Salvador ja Maria kävi kylällä. Veikkaan, että sieltä löytyy Martinankin kantabaari (taverna). Muistelen, että kävellen sinne mennään. Ei kait ollut pahemmin joukkoliikennettä/taksejakaan noihin aikoihin? Kartanon omistuksessahan on "automobiili" mutta Martinan retkethän on salaisia niin hän varmaan kävelee? Vai meneekö fillarilla? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli toi catering-vastauskin 😉
Niin vähän arvelinkin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tuolla studiossa ei pahemmin siivota lattioita.Mua on häirinnyt Romulon huonosti putsatut silmälasit, mutta oon ajatellut, että kuuluu tarkoituksella stailaukseen; näyttää riittävän kuluneelta ja nuhjaiselta verrattuna kiiltävään yläkertaan.
Kenkiä kiillotetaan kyllä antaumuksella, niitä voi peilata pärstänsä😂
Vierailija kirjoitti:
Mua on häirinnyt Romulon huonosti putsatut silmälasit, mutta oon ajatellut, että kuuluu tarkoituksella stailaukseen; näyttää riittävän kuluneelta ja nuhjaiselta verrattuna kiiltävään yläkertaan.
Kenkiä kiillotetaan kyllä antaumuksella, niitä voi peilata pärstänsä😂
Juu, mutta vaan yläkerran kenkiä... alakerta kaatuu väsyneenä sänkyyn illalla ja vetää aamulla jalkoihinsa samat pölyiset kolpposensa...
Vierailija kirjoitti:
Kengät on todennäköisesti ollut kusessa ja savessa. Rotsissa on voinut olla jäämiä puiden lehdistä.
Tukassa myös varmaan ollut siivoamista...
Jahas. Hihhulispämmääjä löysi paikalle.
Pía on ollut suosikkihahmoni alusta asti. Oli pakko kurkata espanjalaiseen mediaan, mitä Píalle tapahtuu. Maria Castroa kehutaan siellä roolin näyttelemisestä. Ehkä siksi Píalle tapahtuu kaikkea ikävää. Rankka tarina alkaa kohta ja Pía viedään pohjalle. Täytyy nipistää itseään että Pía on vaan sarjan hahmo. Pían ja Petran vastakkainasettelu ja Petran loppumaton viha Píaa kohtaan on sarjan pitkiä tarinoita ja kenties onnistunein, he ovat sarjan paras taistelupari.