La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (45044)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen vain Pelayoa kolmoskauden uusinnoissa - - - ja olen onnellinen.
Kiva. Mielestäni 3-kausi oli monine roolimiehityksineen ja kiemuraisine juonen käänteineen se paras. Siinä kaudessa tapahtui. Olin myös erittäin viehättynyt Catalinan ja upean Anilin kreivin tarinasta. Pelayon esittäjästä sanoisin että WAU, mikä mies. 🔥🍰
Minäkin nautin kolmosen uusinnoista, ihmeen paljon on unohtunut. Aatelisperhettä en koskaan ole kelannut. Uusinnoissa kelaan Virtudesin vikinät ja Marian luola-itkut. Joskus ikäväkseni ei muuta jääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen vain Pelayoa kolmoskauden uusinnoissa - - - ja olen onnellinen.
Kiva. Mielestäni 3-kausi oli monine roolimiehityksineen ja kiemuraisine juonen käänteineen se paras. Siinä kaudessa tapahtui. Olin myös erittäin viehättynyt Catalinan ja upean Anilin kreivin tarinasta. Pelayon esittäjästä sanoisin että WAU, mikä mies. 🔥🍰
Minäkin nautin kolmosen uusinnoista, ihmeen paljon on unohtunut. Aatelisperhettä en koskaan ole kelannut. Uusinnoissa kelaan Virtudesin vikinät ja Marian luola-itkut. Joskus ikäväkseni ei muuta jääkään.
Pelayo on vaikeasti unohdettava mies, mikä on pelkästään hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävä se Vera. Kuten Petra huomasi ei ollut työläisen kädet ollenkaan, eli mikä hemmoteltu aatelinen on, jonka isä ajoi pois. Kaippa selviää pian onko Vera rehellinen.
Sanotaan näin: Vera on enimmäkseen rehellinen.
Miten niin isä ajoi Veran pois? Vera pakeni itse pois kotoa, kun hänelle selvisi isän rikolliset teot ja rikoksella hankitut rahat. Vera nappasi rahalaukun ja häipyi. Lope hänet löysi maastosta ja pelasti Promesaan töihin. Kartanosta hän sai suojapaikan ja toivoo, ettei häntä sieltä isä löydä. Rahat kylläkin katosi kartanon vintiltä Cruzille, kun Vera ei voinut niitä omakseen kertoa. Vera on todennut, että Promesasta hän on löytänyt perheen, jota hänellä ei ole koskaan ollut.
Sanotaan näin: Vera on enimmäkseen rehellinen.