La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44909)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnitelkaa minua! Olen päässyt vihdoinkin yli Maurosta.
Donde estantos ohos negros?
Ei vaan: Donde estan tus ojos negros
kunhan hoilottelin kuulokorvalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää suunnattomasti että Jana pilasi etsinnät. Hän juoksi Valentinon luokse ja paljasti porukat, vaikka heidän piti seurata Valentinoa piilopaikkaan. Ja ärsyttää että kukaan ei tajunnut sarjassa että Jana pilasi seuraamisen.
Tottahan tuo on, että Jana juosta vouhotti Valentinin perään mutta naurettavasti ne äijätkin oli "piiloutunut". Ukot näkyi niin selvästi harvan risukon seasta, että melkein nauratti.
Hullua oli myös ampua posautella Veetä suoraan selkään. Olisi ammuttu jalkaan ja puristettu tieto Marian olin paikasta.
Kaikki tämmöiset dramaattisemmat kohtaukset on kyllä tehty naurettavan epäuskottaviksi, jo heti ensijaksosta alkaen. Varmaan tarkoituksella, että pysyy se saippuasarjamainen keveys kauheista rikoksista ja onnettomuuksista huolimatta?
He yrittävät vain hämätä katsojia noilla älyttömillä juonenkäänteillään.
Tietävät kaiketi mistä katsojat tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pikkuprinssi hylkää Martinan vaikka oli niin innoissaan tästä?
Puutarhajuhlat onkin oikeasti vain Antonion vanhempien "koe" Martinalle. Antonio kertoo juhlien jälkeen, että Martina ei läpäissyt koetta ja hänen vanhempansa eivät hyväksy Martinaa hänen puolisokseen. Hän ei voi toimia vanhempiensa mielipidettä vastaan. Carvajalka antaa Martinalle mittavan tukon rahaa hyvitykseksi ja lähtee kartanosta.
Mitä Martina sitten tekee väärin?
Sitä voi kysyä Catalinalta. Hehän tappelivat lopulta melkein koko ajan.
Martina heistä säyseämpi, Catalina korottaa enemmän vaan ääntään. Molemmat pyrkivät uudistuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt hemmetti muualle keskustelemaan syömisistänne!
Älähän sinä hermostu, ruoka on oleellista tässä sarjassa. Kanipaisti on poimittu Promesan keittiöstä.
Ainakin Lope on valmistanut sitä kartanon keittiössä. Onko muitakin kanisapuskojen kokkailijoita? Simona?
Jep! Simona apunaan Candela.
Onko tietoa siitä mitä Simona teki työkseen ennen kartanoon ja keittiöön saapumista?
Yritti kai olla vaimo miehelleen joka Candelan miehen tappoi, Candela menetti lapsensa ja Simona kärsi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä aivan eri sarja kuin gran hotel tai dos vidas.
Abel on saman näköinen kuin Ranskan presidentti Macron ainakin sivuprofiili.
Tuo Petran veli tai poika on kyllä outo ja tupsahti tyhjästä kuin vieteriukko. Väkeä tulee ja menee.
* A: Niin on.
* B: Kyllä.
* C: Jouti poistuakin sarjasta. Typerä tyyppi.
Feliciano oli kyllä ihana tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt hemmetti muualle keskustelemaan syömisistänne!
Älähän sinä hermostu, ruoka on oleellista tässä sarjassa. Kanipaisti on poimittu Promesan keittiöstä.
Ja LP on tauolla. Ihan sama mihin täällä nyt hiukan keskustelu rönsyilee.
Keskustelu ruuasta on sangen olennainen osa Promesaa, alusta lähtien olen nauttinut osallistumisestani herkkuihin ja keskusteluihin ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen vain Pelayoa kolmoskauden uusinnoissa - - - ja olen onnellinen.
Minusta kolmoskauden herkkua on Jimenan ja Manuelin avioliitto ja siihen liittyvät kieroudet.
Paradoksaalista kyllä, Jimena miellytti nimenomaan epämiellyttävänä naisena.
Kyllä vaan, hemmoteltu tyttö oli totunut saamaan kaiken muun mutta ei kaipaamaansa rakkautta. Yksi parhaita roolisuorituksia oli Jimena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
La Promesan hunajapupu?
No, tietysti Virtudes!
Mun mielestä hunajapupu on ehdottomasti mies, kiltti sellainen. Olisiko Pellicerin Riku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta ihan hiukan toisen kauden alkua oon ehtinyt katsomaan, mut.
Marian suusta: Jimenan on mörökölli, jos ei pidä kukaan, ei edes oma aviomies.
Ja Lorenzo tuuheahko rintakehä.
Hyvin alkaa 😃
Lorenzon rintakarvoista tulee mieleen lähinnä viidakko. Miehellä saa olla yllään vähintään kaksi paitaa, jotta ne eivät näkyisi läpi.
Viidakon luolamies. Alkuvoimaa. 😍
Siinä miehessä riittää.
Raakaa alkuvoimaa.
On se suomalaisen silmään ihan karmeeta ryyppäämistä kun viiniä ruuan kanssa juodaan. Onneksi ei meillä tuota kamalaa tapaa. Tupakkaakin polttavat ruokapöydässä. On ne sikamaisia. Onneksi meillä on kiellot joka asiaan.