La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43667)
Vierailija kirjoitti:
Mitä Lopelle tapahtunut? Miksi jätti Promesan ja minne lähti? Kiitos tiedosta.
Kummallinen hyppy tuntemattomaan Lopelta yks kaks. Teresa ja huvimestari tietänevät.
Vierailija kirjoitti:
Team Margarita, olen mukana. Vastavoima mamma Leocadialle. Ikuiseksi(?) ihmettelyn aiheeksi jää miksi Lorenzo lorvii vielä Promesassa.
Siinä onkin hänellä kaksi kovaa kantoa vastassaan, Leocadia ja Lönzö.
Martina on kirjoittanut äidilleen. Siispä Margarita on jo ennalta tietoinen kartanon tapahtumista. Harmittavan lyhyeksi jää hänen vierailunsa.
Niin toivon että Margarita on vielä syyskuun alussa promesassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se Angela ei kuollutkaan. Luulin, että hautajaiset oli Angelan.
Kuinka Angela selvisi hengissä ja miten häävieraat suhtautuivat?
Niin, sitä ei nyt selvitetty. Lorekin näytti ottaneen morsiamen katoamisen ja alttarille jättönsä aika tyynesti. Menetti toivottavasti kasvonsa ja sai häpeätahran kilpeensä häävieraiden silmissä.
Lore kuitenkin valitti Alonsolle kuinka hän on kärsinyt tilanteesta eniten, eli hän on se varsinainen uhri tilanteessa! Alonson epäuskoinen ilme oli hyvin vakuuttava.
Eikö Martina voisi jo häipyä sarjasta kähisemästä ja pälyilemästä? Käsittämättömän ärsyttävä roolihahmo. Ja sama koskee Piaa, sen naaman vääntelyä ei myöskään enää jaksa katsella.
Tämä jakso meni kyllä lujaa, poikkesi täysin normaalista, hitaasta poljennosta.
Olen hämmentynyt. Ihanaa, että Angela selvisi, mutta ei hän pitkään pärjää Curron liemiruokinnassa, vaikka talo söpö olikin.
Team Margarita, olen mukana. Vastavoima mamma Leocadialle. Ikuiseksi(?) ihmettelyn aiheeksi jää miksi Lorenzo lorvii vielä Promesassa.