La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33386)
Kiitos hänelle joka laittoi linkin Mauron haastatteluun,aivan ihana,ja kyll on mies mun makuuni :-)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hänelle joka laittoi linkin Mauron haastatteluun,aivan ihana,ja kyll on mies mun makuuni :-)
Ole hyvä
Nyt on instassa kun Jimena kuoli
Vierailija kirjoitti:
SPOILER SPOILER SPOILER!!!!!!!
Olen katsonut youtubesta videoita jaksoista, jotka ovat nyt menossa espanjassa. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin ainakin nämä tulevat tapahtumaan:
-Manuel ja Jana aloittavat suhteen uudestaan
-Abel lähtee mukaan Jimenan valeraskauden teeskentelyyn
-Jimena sytyttää tulipalon paikkaan, jossa catalina nukkuu(?). Palvelusväki sammuttaa paloa vesiämpäreillä.
-Jimena hyppää kaiteen yli kartanon aulaan. Ei tietoa vielä, kuoleeko vai vammautuuko
-Alonso on Curron isä
Jimena has left the building🥹
Vierailija kirjoitti:
Ajat sitten jo kerroin että pia synnyttää pojan joka kid napataan. Petra ja cruz asialka. Vauva löytyy luostarista. Poika kasvaa kRtanossa
Sen jälkeen, kun Jana ja Abel pelastavat vauvan luostarista, Pia hoitaa poikaa ja yrittää tehdä työnsä, mutta on äärettömän uupunut ja tuskastunut. Muutaman kuukauden päästä "Pia palaa normaaliin elämään jätettyään Diegon Benin taloon" . Näin kerrotaan RTVE:n kuvauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER SPOILER SPOILER!!!!!!!
Olen katsonut youtubesta videoita jaksoista, jotka ovat nyt menossa espanjassa. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin ainakin nämä tulevat tapahtumaan:
-Manuel ja Jana aloittavat suhteen uudestaan
-Abel lähtee mukaan Jimenan valeraskauden teeskentelyyn
-Jimena sytyttää tulipalon paikkaan, jossa catalina nukkuu(?). Palvelusväki sammuttaa paloa vesiämpäreillä.
-Jimena hyppää kaiteen yli kartanon aulaan. Ei tietoa vielä, kuoleeko vai vammautuuko
-Alonso on Curron isä
Jimena has left the building🥹
Jimena tekee comeback:in kartanoon oltuaan kuukausia vanhempiensa hoivissa tulipalon jälkeen. https://www.rtve.es/television/20240320/inesperado-regreso-jimena-serie…
Jimena hyppää kaiteen yli saatuaan selville että Jana on miehensä rakastajatar. https://www.rtve.es/television/20240419/jimena-salta-vacio-alto-escaler…
Jimena tekee comeback:in kartanoon oltuaan kuukausia vanhempiensa hoivissa tulipalon jälkeen. https://www.rtve.es/television/20240320/inesperado-regreso-jimena-serie
Jimena hyppää kaiteen yli saatuaan selville että Jana on miehensä rakastajatar. https://www.rtve.es/television/20240419/jimena-salta-vacio-alto-escaler
La Promesan Instagram tililtä lapromesa_tve löytää realiajassa kaikki spoilaukset videoineen ja käännöksen saa. Jos joku kaipailee helppoa tapaa katsoa spoilauksia. Kun täällä liikkuu välillä kaikenlaisia juttuja.
Minusta on mukava lukea vähän juonipaljastuksiakin.
Ärsyttää kun Hana on kaikessa aina niin paras hyvä, täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jätin viimeisen jakson katsomatta kun se Candelan ruikutus oli niin vastenmielistä.Eipä ollut alkuvaiheessa kiire vauvaa etsimään,tärkeempää oli Candelan lohdutus ja teen keitto hänelle. Niin,ja tarkistin Loren reidet,on kyllä mahtavat lilluvat pölkyt.Kuin vanhalla ylipainoisella naisella.Toivottavasti Janalle selviää äitinsä kohtalo ja Ramona vois häipyä kuin pieru Saharaan.
Kuka on Lore?
Espanjassa näytetään nyt jaksoa 342.
Tässä keskustelussa on varmasti heitä, jotka haluavat kaiken tiedon heti ja heitä, jotka katsovat suoraan areenasta. Suomalaisten tv-sarjojen kohdalla harvoin on sitä ongelmaa. Ulkkisohjelmien kohdalla menee vaikeaksi. Jossain määrin Emmerdalen ja Kaunareiden keskustelussa nostetaan myös esille, mitä on menossa Briteissä ja Jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei anneta. Poika kasvaa kartanossa. Jana ja lääjäri suhteessa. Manu mustasukkInen. Jime na poistuu sarjSta.jana ja manu menevät yhteen.
Jimena yrittää myrkyttää jossain vaiheessa manun
Martina ei mene yvteen rikkaan pojan kanssa.
Sotilas silämä leiktaan. Saa näkönsä.
Ei tänne spoilereita, jos seuraat sarjaa muualta.
Sarja kyllä näyttää tunnepuoleltaan hieman lapsellisia temperamentteja, jotka lienevät tosin tyypillisiä monesti Espanjalaisille. Intoa on jne, taitoa ei aina. Ihmisluonnon selviytymisestä kai on kyse, kun voi hyppiä sinne tänne, tehdä sitä sun tätä ilman vastuuta.
Kyllähän suomessakin ennenvanhaan annettiin lapsia hoitoon milloin minnekin jos itse ei kyetty huolehtimaan.
IG:ssa oli taas niin kauniita kuvia Anasta(Jana) ja Enricosta(Lope) jossain tapahtumassa.Miksei heistä voisi tehdä paria sarjassakin,olisi suudelmat ainakin aitoja😄
Vierailija kirjoitti:
IG:ssa oli taas niin kauniita kuvia Anasta(Jana) ja Enricosta(Lope) jossain tapahtumassa.Miksei heistä voisi tehdä paria sarjassakin,olisi suudelmat ainakin aitoja😄
Meinaatko, että ne on pari oikeassa elämässä? Vai ovatko vaan hyviä frendejä?
Miten on mahdollista, että vauvan varastaminen pimitetään isäntäväeltä? Eikö Romulo aikaisemmin ole toitottanut, että kaikesta pitää kertoa markiisiparille? Ei ole oikein uskottava juonenkäänne.
Mikä oli Petran arkaluonteinen tehtävä? Vauvan vieminen?