La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin näyttelijöiden kuvat "omina itsinään", Petrahan on niin säteilevä ja kaunis oikeassa elämässä.
Ei ollenkaan sellainen karu ja kuivakka kuin roolissansa.
Minä en ole katsonut yhdenkään La Promesa -näyttelijän siviilikuvaa: en yksinkertaisesti halua rikkoa illuusiota.
Angela on nätii vaikkei olisi vaatteita.
Olisi vielä nätimpi ilman sitä vanhan akan peruukkia.
Angelalla on hieno kampaus. Joku pinkki polkkatukkako pitäisi olla?
On mummoperuukilla ja pinkillä polkkatukalla muistaakseni välimuotojakin. Mietippä sitä naurettavan kommenttisi lumoissa.
Vierailija kirjoitti:
Pahiksien sarja 👍. Onnellisuus saa odottaa, jos sitä siirappia kukaan edes kaipaa.
Jäin oikein miettimään...hmm...en ainakaan minä kaipaa imelän siirappista seurattavaa. Promesan pahuus menee kyllä yli ainakin Curron kohtelussa, ja Leocadia nyt vaan keittää yli niin että porisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan juoni voinut mennä niin että jana opiskelee lääkäriksi ja synnyttää terveen lapsen kuin Manu menestyy lentokoneilla . Tämä sarja on täynnä negatiivisuutta .
...niin, ja sitten saisimme sitä kaivattua onnellista perhe-elämää...
Onnellinen perhe-elämä on just parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanic upposi 15.4.1912. Tässä sarjassa mennään vuoden 1917 paikkeilla.
Lusitaniakin siis jo torpedoitu. En muista, oliko siitä sarjassa.
99% täällä ei tiedä Lusitaniasta hölkäsen pöläystä.
Vierailija kirjoitti:
Pahiksien sarja 👍. Onnellisuus saa odottaa, jos sitä siirappia kukaan edes kaipaa.
Olen eri mieltä. Sarjassa on kuitenkin monin on/ollut enemmän hyviä, rohkeita, kauniita ja komeita kuin niitä toisenlaisia. Montako ns pahista laskemme. Cruz, LC, vanha parooni, yksi entinen hovimestari (nimeä en muista), Veeran isä, ehkä Ayalan kreivi, Anilin kreivin "miespalvelija", asekauppias, keittiöapulainen Valentin, Petra ? , Santos ? herttua Carvajalka ?, tämä maanomistajien vanhempi edusmieskreivi. Muita? Ja tietysti viimeisenä mutta ei suinkaan vähäisimpänä itse kapo L.
Kumma tapa Cisterillä kerätä hahmolle isot määrät rikoksia ilman rangaistusta Esimerkkejä on useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin oikein miettimään...hmm...en ainakaan minä kaipaa imelän siirappista seurattavaa. Promesan pahuus menee kyllä yli ainakin Curron kohtelussa, ja Leocadia nyt vaan keittää yli niin että porisee.
Ei imelyyttä kiitos minullekaan. Pahuudellakin tietysti rajansa. Onnellisuuttakin sarjassa joskus on.....hyvyyttä sitä enemmän ala- ja yläkerrassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla lehdessä mainittu,
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit kysyä Martinalta?
Miksi juuri häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Voi Catalinaa kun hän on sodassa kaikkia vastaan.
Olen aina pitänyt Cataliinasta. Älykäs, Rohkea, Oikeudentuntoinen, vaatii muiltakin sitä samaa. Roolinsa muutettu tahallaan kärjekkääksi koska hän lähtee sarjasta. Olisi siihen sitten perusteltava syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa eniten Lorenzon ja Curron väliset kohtaukset ja niiden henkinen ja fyysinen väkivalta. Kamalan nopeasti Lorenzon väkivaltarikollisen reaktio tuli, kun iviime jaksossa ski Curroa mahaan. Toivon, että jotakin tapahtuu pian, ja Lorenzolle karma maksaisi ;(
Lorenzo on törkimys jolle ei toivo muuta kuin paljon pahaa. En käsitä miksi hänen vihansa on noin suurta Curroa kohtaan. Markiisin pitäisi tehdä tälle asialle jotain ja pian. Muuten ei hyvä heilu.
No, vielä Curro laittaa Lorenzon kärsimään👍 Odottakaa vaan...
SITÄ minä kyllä odotan mielenkiinnolla. Toivon Currolle suurta voittoa, on tuo hirveä tyyppi ollut järkyttävän julma pojalle.
Martina olisi saanut lähteä sarjasta Catalinan sijaan. Martina aika väritön hahmo ei mitään omia tavoitteita ja sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet haluavat Manun rakastuvan johonkin nioreen kauniiseen naiseen. Ei tarvitse, jaksakaa odottaa Jana palaa, kun hän on selvittänyt rikosten tekijät. Malttia
Siis mitä.....kuolleista herääminen.....aika paksua.
Vierailija kirjoitti:
Onko La Promesassa ketään ensirakastajaksi soveltuvaa miestä?
Lope <3 <3 Tahtoisin vain nähdä hänet vaaleatukkaisena, vaalentaisivat ihan blondiksi. Sopisi hyvin niihin ihquihin vihreisiin silmiiiiinn...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla lehdessä mainittu,
Kiitos kun muistit Lusitanian. Piti etsiä ja tutustua tapahtuman yksityiskohtiin. Aikansa suur alus. Nopeasti upposi.
Vierailija kirjoitti:
Martina olisi saanut lähteä sarjasta Catalinan sijaan. Martina aika väritön hahmo ei mitään omia tavoitteita ja sanottavaa.
Martinaa en minäkään erityisesti kaipaisi vaikka oma roolinsa hänelläkin ollut aika alusta lähtien Eleanorin ystävänä. Cataliinaa kyllä sen sijaan.....Simona eritoten jää häntä kaipaamaan ja CataLiinukkaa erityisesti tarvitsisivat Manuel ja Curro tuekseen. Markiisillahan on tätä nykyä uskottuna "ystävällinen" LC.
Tärvelikö Curro oikeasti sen Cruzin muotokuvan, vai ottiko vaan syyt niskoilleen? Oli, miten oli, olisin kirjoittanut kässäriin joka tapauksessa niin, että Catalina ja Martina tekevät sovun, ja yhteisen hyvän nimissä roudaavat taulun kartanon takapihalle notskiin. Hyvin se näinkin meni. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Cruzin paluuta odotellessa. Missä tieto oikeuden päätöksestä viipyy, Burdina unohtanut vaikka lupasi tiedottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin näyttelijöiden kuvat "omina itsinään", Petrahan on niin säteilevä ja kaunis oikeassa elämässä.
Ei ollenkaan sellainen karu ja kuivakka kuin roolissansa.
Minä en ole katsonut yhdenkään La Promesa -näyttelijän siviilikuvaa: en yksinkertaisesti halua rikkoa illuusiota.
Angela on nätii vaikkei olisi vaatteita.
Olisi vielä nätimpi ilman sitä vanhan akan peruukkia.
Angelalla on hieno kampaus. Joku pinkki polkkatukkako pitäisi olla?
On mummoperuukilla ja pinkillä polkkatukalla muistaakseni välimuotojakin. Mietippä sitä naurettavan kommenttisi lumois
Mietipä itse, mikä on tuolloin ollut nuorekasta. Jos harpataan ajassa, voit ehkä nähdäkin Angelan polkassa, mutta väri-iloittelua ei kannata odottaa.