La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Cruzin palkkaama huijari mikään komea edes ole päin vastoin että saisi muka Catalinan vietyä pois tuolta.Ei onnistu.
Pelayo?
Eihän pelkkä komeus ollut ainoa täky Pelayossa, myös aateluus ja hurmaavat muut ominaisuudet tässä salskeassa nuoressa kreivissä. Hän joutui myöskin rahalliseen vedätykseen josta sitten itse kärsi loppujen lopuksi pahiten kun rakastuminen Catalinaan muuttuikin todeksi. Olisin toivonut hänelle pidempääkin roolia mutta oli saatava hippi Adriano kehiin ja oikeaksi isäksi. Kreivillehän kaksoset olisivat olleet aina kivinä kengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Cruzin palkkaama huijari mikään komea edes ole päin vastoin että saisi muka Catalinan vietyä pois tuolta.Ei onnistu.
Pelayo?
Pelayohan on oikea komistus, ylväs ja hurmaava mies, ja niin mielenkiintoisen kiehtova katse.
Juuri näin. Hauskannäköisin kaveri koko sarjassa minun mielestäni. Kun en viiksivalluista ja partaniekoista perusta. Siis minun mielestäni. Valloittava hymy. Kiinnostava hahmokuva rakennettu hyvine ja huonoine puolineen. Näytteli erinomaisesti.
Tulisipa takaisin, mies jonka kasvot näkyy. Ilmeitä on mielenkiintoista seurata, ei ole karvakuontalo esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia ja Curro töitten lomassa kuiskuttelemassa etsintöjen tuloksista ym toi kyllä mieleen nuortenkirjan jännitystä, hui.
Meniköhän minulta ohi jossain vaiheessa se missä ja miten Curro hoksasi myrkyn olleen vedessä jolla he kaikki vuoteen vieressä valvojat kostuttivat Janan huulia ?
Meni.
Kiitoksia vaan paljon tästä valaisevasta typerästä vastauksestasi. Asiallisuutta kehiin. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia ja Curro töitten lomassa kuiskuttelemassa etsintöjen tuloksista ym toi kyllä mieleen nuortenkirjan jännitystä, hui.
Meniköhän minulta ohi jossain vaiheessa se missä ja miten Curro hoksasi myrkyn olleen vedessä jolla he kaikki vuoteen vieressä valvojat kostuttivat Janan huulia ?
Meni.
Kiitoksia vaan paljon tästä valaisevasta typerästä vastauksestasi. Asiallisuutta kehiin. Kiitos.
Sana on vapaa ja kaikkien vastaukset ihan yhtä kiinnostavia. Promesa herättää niin paljon mielipiteitä ja sepä juuri parasta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Maria on kamala.
Niin on.
Tää vastaus poistetaan varmaan. Kun kirjoittaa Mariasta, se poistetaan heti. Joku täällä ei siedä muitten viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö Manuelin pinna silti Tonon kanssa, kun Manuel kuuli Burdinalta mikä on totuus rahojen ja auton kanssa? Ihmetyttää miten lepsu Manuel on eikä oitis ottanut Tonoa tilille.
Manuel on itse niin rehellinen ja oikeudenmukainen, on vaikea uskoa kenenkään pahuuteen.
Simonan poika ei kylläkään pystynyt katsomaan Manuelia silmiin, kun hän lähestyi tätä ja halusi keskustella eräästä, tietystä asiasta.
Manuel on itse niin rehellinen ja oikeudenmukainen, on vaikea uskoa kenenkään pahuuteen.