La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30789)
Minä olen täysin komean Jacobon lumoissa. En saa hänestä kyllikseni. Harmi, että Jacobo on sivuosaroolissa.
TOP3-henkilöä, joiden toivoisit tekevän paluun La Promesaan? Minun listani: 1) Cruz, 2) Margarita ja 3) Mauro.
Muistuttavatko aamujaksojen lekuri Abel ja Martinan nykysulho Jakobo toisiaan? Vai ovatko vain espanjalaisia molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Muistuttavatko aamujaksojen lekuri Abel ja Martinan nykysulho Jakobo toisiaan? Vai ovatko vain espanjalaisia molemmat?
Minusta heissä on samaa näköä.
Vierailija kirjoitti:
Näytetäänkö sitä kun Martina käy tapaamassa Cruzia vankilassa?
Ei näytetä. Martina joutuu vain kartanossa tekemään tiliä vankilakäynnistään, kun muut eivät sitä hyväksy.
Joo. Alonsokin sanoo Martinalle, vaimoni on aina ollut valehtelun ja manipuloinnin asiantuntija siksi emme koskaan tule unohtumaan sitä. mitä hän teki.
Jotain tuontapaista puhuttiin kun moitti Martinaa vankilavierailusta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestaan joku rakkaustarina voisi kartanoon tulla ja kestävyyttä sille sitten myös. Martina ja kaksosten isi voisi jotain kehitellä kun jo muutenkin ovat lähentyneet.😄
Ei kun Cata ja Andi yhteen. Heillä oli intohimoa siinä yössä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täysin komean Jacobon lumoissa. En saa hänestä kyllikseni. Harmi, että Jacobo on sivuosaroolissa.
Onhan siellä tämä kaksosten isä (joku Adriano,en muista nimeä).Siinä miehessä on silmäniloa. Ei tuosta mies enää paremmaksi voi tulla. Jumalaisen komea.
Vierailija kirjoitti:
TOP3-henkilöä, joiden toivoisit tekevän paluun La Promesaan? Minun listani: 1) Cruz, 2) Margarita ja 3) Mauro.
1) Jana
2) Feliciano ( molempien " kuollessa" itkin kuin vesiputous)
3) Mauro
4) Cruz ( mutta vain niin, että olisi vankilassa yhdessä Leocadian kanssa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä tämä kaksosten isä (joku Adriano,en muista nimeä).Siinä miehessä on silmäniloa. Ei tuosta mies enää paremmaksi voi tulla. Jumalaisen komea.
Unohdin edellisestä, toivon,että tätä miestä tullaan näkemään ihan päivittäin. Olisi taas katsottavaa kartanossa.
Catalinan lasten isä Adriano tulee takaisin. Hän ei vielä tiedä, että on tuleva isä.
https://www.culturaenserie.com/wp-content/uploads/2024/05/Ibrahim-Al-Sh…
Adriano, löytyykö kuvaa ilman partaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorenzo tietää Leocadian tekemisistä ja kiristää tätä haluamalla avioitua tämän tyttären Angelan kanssa. Samalla Lorenzo haluaa tuottaa tuskaa Currolle, jonka tietää rakastavan Angelaa. Kovin on pahaa ja kieroa touhua.
Ovatkohan nämä sarjan tekijät jotenkin kieroutuneita, kun pahuuden annetaan jyllätä näin paljon? Vie myös sarjalta paljon uskottavuutta.
Ihan samaa olen miettinyt. Eivät vaikuta tekijät terveiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestaan joku rakkaustarina voisi kartanoon tulla ja kestävyyttä sille sitten myös. Martina ja kaksosten isi voisi jotain kehitellä kun jo muutenkin ovat lähentyneet.😄
Ei kun Cata ja Andi yhteen. Heillä oli intohimoa siinä yössä.
Ja pikku erotiikkaa tyyliin Leonor ja Mauro.
Vierailija kirjoitti:
https://www.culturaenserie.com/wp-content/uploads/2024/05/Ibrahim-Al-Sh…
Adriano, löytyykö kuvaa ilman partaa?
Mitkä silmät, wow
Pysäytä kuva ja voit ihailla väkäleukaa kunnolla ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toi Manuel aika ihana uusinnassa nyt, on niin mustis Janan ja Abelin suudelmasta. Komea mies on hänkin. Katson ainoastaan nämä uusinnat, uusiin jaksoihin tuli mitta täyteen.
Oli hienoja kohtauksia. Pitäisikin katsoa uudestaan. Itsekään en jaksa katsoa neloskautta.
Suosittelen, Janan ja Manuelin hangaarijakso on ihana. Neloskausi sai jäädä, ainakin toistaiseksi.
Adrianosta löytyy kuvia parralla ja ilman. Katso nimellä Ibrahim Al Shami. Mies on syyrialais - espanjalainen.
Mikä Janan ja Manuelin hangaarijakso?
Ja katsoo yhden jakson kahdessa viikossa, niin pysyy hyvin kärryillä mitä sarjassa tapahtunut