La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30755)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä yksi äiti Ana? nyt ensi viikon jaksossa puuttuu Marian potkuihin?
Missä on Anan poika jonka sai toiselle miehelle ja jätti Santoksen ja Ricardon ? Pojasta en ole kuullut sanaakaan keneltäkään sarjassa. Aloin seuraamaan sarjaa vasta heinäkuussa.
Ana taitaa vain huijata. Ei ole mitään toista perhettä.
Eikös Ana jossain vaiheessa sanonut että mitään poika ei ole, se oli vale.
Burdina on roteva mieskarkki.
Vierailija kirjoitti:
Huutonauroin kun Pian elämä oli romahtaa kun hän saa tietää että hänen on todistettava Gregoriota vastaan.
Eipäs naureta siellä! La Promesa ei ole mikään komediasarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä yksi äiti Ana? nyt ensi viikon jaksossa puuttuu Marian potkuihin?
Missä on Anan poika jonka sai toiselle miehelle ja jätti Santoksen ja Ricardon ? Pojasta en ole kuullut sanaakaan keneltäkään sarjassa. Aloin seuraamaan sarjaa vasta heinäkuussa.
Ana itse kertoi jossain vaiheessa, ettei se toinen raskaus ollut totta, sen varjolla irtautui perheestä, johon nyt tunkee takaisin.
On toi Manuel aika ihana uusinnassa nyt, on niin mustis Janan ja Abelin suudelmasta. Komea mies on hänkin. Katson ainoastaan nämä uusinnat, uusiin jaksoihin tuli mitta täyteen.
Vierailija kirjoitti:
On toi Manuel aika ihana uusinnassa nyt, on niin mustis Janan ja Abelin suudelmasta. Komea mies on hänkin. Katson ainoastaan nämä uusinnat, uusiin jaksoihin tuli mitta täyteen.
Oli hienoja kohtauksia. Pitäisikin katsoa uudestaan. Itsekään en jaksa katsoa neloskautta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo Marian hiprakkareissu tapahtui? En muista tuollaista ollenkaan. Siitä täytyy olla aikaa. Johan raskaus näkyisi kunnolla, jos noin olisi.
Pieni juonipaljastus
Marian kyläjuhlinta ja humaltuminen esitetään meillä vasta puolen vuoden päästä. Marian raskausepäilystä käsitellään tällä hetkellä Espanjan La Promesassa ja hehän ovat meitä puoli vuotta edellä.
Raskaus on nyt vasta epäilyksen alla vaikka Maria itse ajattelee olevansa raskaana ja siltä pohjalta puhuu Samuelille.
Kenen kanssa Maria makasi? Kuka on lapsen isä?
Jokin salaisuus Analla vielä on, jota ei Santosille ole halunnut kertoa. Hänhän sopi Ricardon kanssa, mitä yhdessä kerrotaan, jotta saadaan poika rauhoittumaan.
Nyt Ricardo haluaa kertoa pojalle totuuden, jos ei muuten pääse naisesta eroon. Sopivat kylläkin, että Ana kertokoon itse tekemisensä. Tuntui, että Ana riensi heti Santosin luo kertomaan lisää potaskaa. Taitaa olla toisen miehen mukaan lähtö ja nyt jo aikuinen toinen poika kertomatta.
Anan naamasta tulee väkisinkin mieleen Kauniiden ja rohkeiden Ridge Forresteria näytellyt Ronn Moss.
En kestä tuota Curron kohtelua. Olen neloskaudessa jakso 69 kun Currosta tulee lakeija. Onko joku katsonut areenasta loppuun, onko Curro edelleen lakeija? Ja arvaan, että tuo järkyttävä Leocadia on juoninut Curron pois kuvioista, kun huomasi, että Curro tietää totuuden Janan murhaajasta.
Kauankohan Leocadia on mukana? Toivottavasti joutuu vankilaan hänkin. Cruz edellisistä murhista ja Leocadia Janan murhasta.
Entä Petra. Kai joutuu takaisin palvelijaksi ja Pia hänen paikalleen 🙏
Voi kun saisin kirjoittaa tämän storyn loppuun 👍😄
La Promesa on valehtelijoita täynnä. Jokainen laskee luikuria milloin kenellekin.
Curro on ja pysyy vielä lakeijana siis uusimmissakin juonissa.
Petra on jaloillaan mutta heikkona. Työvaatteissa käy horjumassa eteenpäin, ei lähelläkään täyttä työkuntoa.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt aluksi Petrasta roolihenkilönä, mutta nyt olen alkanut pitämään hänestä. Ja Petraa näyttelevä on todella hyvä, parhaita koko sarjassa.
Minä en ole ikinä tykännyt Petrasta - olkoonkin, että Marga Martínez tulkitsee taloudenhoitajattaren roolin erinomaisesti.
Juu. Sama. Minä olin lopettaa katsomisen Janan kuolemaan, mutta viimeinen niitti oli tuon kusipää isän, Alonson, poikansa Curron hylkääminen.
Vieläkö se noita-akka Leocadia on kuvioissa?
Olin mennä pois tolaltani, kun eräs ystäväni sanoi minulle, että Ricardo Pellicerissä ei ole muuta komeaa kuin hiukset. En keskustele enää hänen kanssaan La Promesasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Curro on loisinut kartanossa, on nuoressa miehessä silti karismaa, teki nyt roolissaan mitä hyvänsä.
Näyttelijä on ilmeikäs ja hyvä.
Curro on just Janan poistuttua muuttunut jotenkin elävämmäksi. Ja niin muuttuu Manuel myös kunhan palaa takaisin hangaariin koneiden moottoreita rakentelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Curro on just Janan poistuttua muuttunut jotenkin elävämmäksi. Ja niin muuttuu Manuel myös kunhan palaa takaisin hangaariin koneiden moottoreita rakentelemaan.
Kyllä me saamme Manuelin 'eläväisyyttä' odotella vielä monta kuukautta, siksi rankasti hän on kokenut Janan kuoleman.
Ana taitaa vain huijata. Ei ole mitään toista perhettä.