Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (30773)

Vierailija
30601/30773 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, Manuel meni sitten tapaamaan sitä lahopääpariskuntaa. Minä jo kuvittelin, että heistä päästiin lopullisesti.

Onpas rumasti kirjoitettu. Erinomaiset näyttelijät, joilla on kemiaa keskenään. Kohtauksia katsoessa unohtaa seuraavansa käsikirjoitettua TV-sarjaa.

Minusta se oli naurettavan teennäinen, uusintaa en kaipaa. Manuel varmasti toipuu ilman näitä lässyttäjiä surustaan.

Tekisi mieli sanoa sille maalaismoottoriturpamuijalle että ole nyt jo akka hiljaa.

Vierailija
30602/30773 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan epäsuosittu mielipide, mut mun mielestä Manuelissa ja Janassa ei ole karismaa. Kummassakaan. Curro sen sijaan säteilee ja näyttää tulevalta markiisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30603/30773 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curro vaikutti iloiselta, kun Ángela sanoi tälle, että saimme uuden mahdollisuuden. Mies on jarrutellut kyseisen neitosen suhteen aika tavalla sen jälkeen, kun hänestä tuli lakeija.

Vierailija
30604/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Curro vaikutti iloiselta, kun Ángela sanoi tälle, että saimme uuden mahdollisuuden. Mies on jarrutellut kyseisen neitosen suhteen aika tavalla sen jälkeen, kun hänestä tuli lakeija.

Leo on tietysti  suoraan sanonut ettei enää ole samalla tasolla Angelan kanssa. Lore on kiristamässä itselleen  tuon tytön avioliittoon.  Varmaan vaan  taas Curroa kiusatakseen.

30605/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Promesasta on tullut La Depresa !! Katsoin eilen pätkän em. sarjaa. Jokaisella hahmolla oli joko huuli mutkalla tai tippa silmässä. Ei mitään positiivista koko aikana. 

Sarjasaippuaoopperoissa henkilöiden kokoonpanon tulee olla harmooninen - Brad Pitt Ja Michelle Pfeiffer - silloin nuorempina - eivät sopisi J:n ja M:n rooleihin. Tässä ehkä syy karisman puutteeseen. Lisäksi sarjaa tehdään sellaisella nopeudella että vuorosanojen vuorosanojjen muistamisessa lienee riittävästi haastetta. Näyttelijätyön hienouksiin tuskin on aikaa.

Kummastuttaa, miksi tuottajille tuli yhtäkkinen tuottamisen ripuli - kahden kauden jaksot (250) yhden kauden aikana.

Janan kuolijakso toi mieleen vanhan biisin " Lady D'arbanville"

Vierailija
30606/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan epäsuosittu mielipide, mut mun mielestä Manuelissa ja Janassa ei ole karismaa. Kummassakaan. Curro sen sijaan säteilee ja näyttää tulevalta markiisilta.

Joo, samaa mieltä. Molemmat pärjäs hyvin hyvällä ulkonäöllä, mutta tosiaan jotakin syvempää puuttuu minusta.

Vierailija
30607/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä jaksa enää seurata, kun Hana kuoli. Oli vaan niin vangitseva ja herkullinen draaman kaari Hana, Manuel ja Cruz. Mitäön ei siitä enää jäljellä. Jääpähän aikaa muuhun tekemiseen.

Sama täällä, ei jaksa kiinnostaa. Lätsähti koko sarja. Murhat ym. eivät ole selvinneet vieläkään ja Janakin murhattiin. 

Niin, mahtaakohan kaikki murhat tässä sarjassa selvitä koskaan. Felicianon kuolema oli Cruzin ja Lorenzon syytä samoin kuin Curron murhayritys. Kukaan ei voi todistaa, että nuo kaksi olivat asian takana. Ainoastaan Petra taitaa olla vakuuttunut Cruzin syyllisyydestä mutta ei voi todistaa mitään. Toisaalta hän on Cruzin rikostoveri Thomasin murhassa. 

Vierailija
30608/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burdina on MINUN herkkunassuni!

Vierailija
30609/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burdina on MINUN herkkunassuni!

No pidä kuule hyvänäsi!!! Siis aivan kammottavan näköinen äijä!!!

Vierailija
30610/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä20520 kirjoitti:

La Promesasta on tullut La Depresa !! Katsoin eilen pätkän em. sarjaa. Jokaisella hahmolla oli joko huuli mutkalla tai tippa silmässä. Ei mitään positiivista koko aikana. 

Sarjasaippuaoopperoissa henkilöiden kokoonpanon tulee olla harmooninen - Brad Pitt Ja Michelle Pfeiffer - silloin nuorempina - eivät sopisi J:n ja M:n rooleihin. Tässä ehkä syy karisman puutteeseen. Lisäksi sarjaa tehdään sellaisella nopeudella että vuorosanojen vuorosanojjen muistamisessa lienee riittävästi haastetta. Näyttelijätyön hienouksiin tuskin on aikaa.

Kummastuttaa, miksi tuottajille tuli yhtäkkinen tuottamisen ripuli - kahden kauden jaksot (250) yhden kauden aikana.

Janan kuolijakso toi mieleen vanhan biisin " Lady D'arbanville"

Juuri niin, kaiken tarjotun ilkeyden rinnalle todellakin kaivataan jotain pikku piristystä, pientä iloa ja uskoa tulevaisuuteen. Kovin on mennyt synkän latteaksi koko sarja. Cruzin aika oli upeaa tähän verrattuna, nyt ammutaan niin överiksi että mielenkiinto sammuu.

Vierailija
30611/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan että Jana palaa vielä lapsen kanssa ja on selvittänyt kaiken, Doloreskin elossa.

Vierailija
30612/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan että Jana palaa vielä lapsen kanssa ja on selvittänyt kaiken, Doloreskin elossa.

Ja sadutkin on niin kivoja, kun prinssi suutelee prinsessan eloon, vai mitä? 

Vierailija
30613/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni taas Currossa ei ole karismaa. Kaveri on vaan loisinut kartanossa lähes tyhjän panttina tähän mennessä. 

Vierailija
30614/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, ketkä kaikki La Promesan miehet ovat suudelleet jonkun naisen kättä? Minä en muista muita kuin Manuelin, joka teki niin tietysti Janalle.

Vierailija
30615/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sadutkin on niin kivoja, kun prinssi suutelee prinsessan eloon, vai mitä? 

Satuahan kaikki onkin.  Tosin tuntuu hyvin epätodennäköiseltä, että mitenkään voitaisiin keksiä keino palauttaa Jana, vaikka haluttaisiinkin. 

Jana koki kyllä jo eka jaksossa ihmepelastumisen; onko oikeastaan mahdollista, että hän olisi selvinnyt lähes vahingoittumattomana hypystä koskeen. 

Doloresin selviytymiseen uskon aika paljonkin. 

Vierailija
30616/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janan ja Manuelin suhde oli pelkkää lässytystä. Eilisessä uusinnassa Jana ja Abel suutelivat ja suudelmassa oli kunnon erotiikkaa, sitä ei Manuelin kanssa syntynyt. Parin rantakohtauskin oli enemmän kuin prinsessa-sadussa. Varmaan olivat kiintyneet toisiinsa mutta rakkauden syke ja riemu puuttuivat. Samoin karisma.

Vierailija
30617/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä vitsi vallaton.

Vierailija
30618/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni taas Currossa ei ole karismaa. Kaveri on vaan loisinut kartanossa lähes tyhjän panttina tähän mennessä. 

Nykyisin hän on Lorenzon ja Leon pelinappula ilman mahdollisuutta päästä  irti.

Vierailija
30619/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curroa näyttelevä nuori mies on ruotsalaista sukua. Äiti ja isoäiti ovat ruotsalaisia. Kielitaidosta löytyy sitten sujuva ruotsi ja englanti espanjan lisäksi. Ja tietysti italia.

Vierailija
30620/30773 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kauhistuttavaa Curro pyytää Piaa tekemään? Pia palaa yölliseltä reissulta ryvettyneenä ja järkyttyneenä? Epäilen jotain sellaista jota en edes uskalla kirjoittaa tänne.