La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30013)
* Curro: "Olette vielä nuori."
* Ramona: "Kunpa tuo olisi totta eikä vain imartelua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäri Janaa myrkyttänyt. Sen käsityksen tuosta äskeisestä kommentista saa. Kyllä Jana olisi toipunut, jollei joku olisi onnistunut myrkyttää suunkostutusvettä. Tätä pirun temppuahan ei kukaan saattanut arvata.
Sillä hetkellä ku angela tarjoutui vettä gakemaan, ajattelin, että hän myrkyttää, vaikkei jana vielä heräämisen merkkejä näyttänyt. Tämä sarja on niin ennalta arvattavissa.
*hakemaan 😅
Tottahan toki on ennalta tiedettävissäkin, kaikki kerrotaan palstalla espanjalaisittain.
Mitä vit-tua selität?! Satun ny kattomaan sarjaa. En lue täältä mitään ennenku oon kattonu kyseiset jaksot. Eli ihan kommentoin sen perusteella, mitä näin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Alonso kertaakaan ollut ikävissään kun Cruz vietiin vankilaan?
Ei ainakaan vielä ole näyttänyt siltä, että olisi.
Vierailija kirjoitti:
María Antonia Gil de Ballesteros: en kaipaa edelleenkään tätä naista takaisin kartanoon.
Onko sukua Cristobal Ballesterosille, se uusi päähovim ja Leon rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on La Promesan väellä vähän parempaa päällä.
www.instagram.com/p/CuJ-Vwcsusp/?img_index=1Onpa Pian näyttelijä kaunis!
Ihan nätti, mutta itse sarjassa mun mielestä jotenkin mielenkiintoisemman näköinen.
Marian näyttelijä taas on mun mielestä siviilinä ainakin näissä kuvissa enemmän edukseen.
Minusta taas molemmat naiset ovat mielenkiintoisemman näköisiä La Promesassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra sairastelee vakavasti. Olisiko ikävä asia jos hän myös lähtisi sarjasta? Varmaan yksi alkuperäisistä palvelussa. Minä olen hiukan vaiheessa että ehkä saisi mennä 🤔
Minä haluaisin hänen pysyvän sarjassa. On hyvä kasvonäyttelijä, muistan aina sen ilmeen, millä katsoi sitä valepappia, tais olla rakastunut. Välillä käy pehmeämpi ilme kasvoilla , sitten taas kovenee, ettei vain näyttäis sitä herkempää puolta.
Saisi mennä niin kauas kuin pippuri kasvaa. Aina vihanen , tai murjottaa vihaisena
Petralla ei ole koko aikana ollut ystävää jolle olisi voinut avautua. Tiukka vihainen ilme ja paha puhetapa, kaikki on
Olihan Teresa. Petran hyväksyttyä Teresan, oli Petra ystävällinen ja kertoi omista tuntemuksistaan. Olivathan yhdessä myös hautajaisissa. Turvautui surussaan Teresaan. Suri Teresan lähtöä. Ilahtui Teresan paluusta. Pettyi, kun kuuli Teresan avioituneen, vaikkakaan totuus ei paljastunut.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Jana, joka oli aiemmin niin fiksu, kertoi Cruzille aikeista ilmoittaa kansalliskaartille. Olis vaan mennyt. Opetus, turha odottaa kiusaajan lupaa, sillä sitä ei tule, huonosti kävi.
Hänhän myönsi menettäneensä maltin, eikä kyennyt hillitsemään sanomiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä on paljastuksia tulevasta tehty muutenkin, niin kysyn, josko joku kertoisi, miksi Catalina poistui sarjasta. Ja eikö lapset ja niiden isä jäänyt kartanoon? Kiitos etukäteen.
En ole huomannut että Catalina poistuisi, koska näin on käynyt?
Jos ei käy, autetaan itse asiaa 🙄
Miten ajattelit sen tapahtuvan?
No juonipaljastuksia, mikäs muu.
Vierailija kirjoitti:
Yritti estää Catalinan toipumisen siitä Jimenan sytyttämästä tulipalosta. Yritti estää hoidon saapumista niin että Catalina olisi kuollut ilman sitä parantavaa hoitoa. Vaan en muista mikä hoito oli kyseessä, mutta hengen lähtö oli lähellä.
Happihoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritti estää Catalinan toipumisen siitä Jimenan sytyttämästä tulipalosta. Yritti estää hoidon saapumista niin että Catalina olisi kuollut ilman sitä parantavaa hoitoa. Vaan en muista mikä hoito oli kyseessä, mutta hengen lähtö oli lähellä.
Happihoito.
Vai syyllistyi Jimena tuhopolttoonkin. Hyvä, että päästiin hänestäkin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku Promesan ajan Espanjasta enemmänkin? Huomaan että keittiössä vesi tulee hanasta, miten lienee vessa-asiat kartanossa hoidettu? Onko vesiklosetti vai yöastia jonka palveluskunta tyhjentää?
En tiedä, mutta muistan, että piilottivat tosiaan Tomasin vihkisormuksen lavuaariin.
Olihan se jossain vaiheessa listan kuppeessa piilossa. Tuota lavuaaria en muista sen enempää ku epäilisin.
Vierailija kirjoitti:
Kun Manuel tuli ammutun Janan luokse, löysi hän pienen renkaannäköisen esineen Janan vartalolta, laittoi sen rintataskuunsa. Mikä tuo esine oli?
No se nappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Felicianon ja Curron ampumiset jäivät selvittämättä. Vain Curro selviytyi hengissä. Alonso käväisi kerran siellä jahtialueella pyörähtämässä, oliko Manuelin kanssa? Jyrisi selvittävänsä raa'at rikokset, kääntävänsä kaikki kivet. Puhumisen asteelle jäi selvittely.
Alonsokin on toiminnoissaan melkoinen nahjus, jotenkin saamaton mies. Ei oikeestaan ihme että koko kartano on peeaa.
Pelkkä juoppohan tuo on.
Kaikkihan tuossa sarjassa juo, naisia myöten. Toki miehet enemmän. Miksi eivät päihy?
Vierailija kirjoitti:
Isabel Serrano, siis Leocadia ei mielestäni ole mikään monipuolinen ja taitava tuossa hahmossaan. Kovin on väkisin väännettyä kaikki suuret syvää liikutusta esittävät tunteet. Enemmän vain on kivikasvoinen ilkimys jossa onnistuu. Katsoin kun on poissa tolaltaan tyttönsä, Curron ja Lorenzon suhteiden vuoksi.
Ehkä esittää juuri niinkuin pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt juonipaljastuksista mutta nyt tuntuu tosi vieraalta kun keskustelu on pelkkää hamaa tulevaisuutta. Tuntee itsensä tyhmäksi kun ei ymmärrä lukemaansa.
Jep.
Juonipaljastukset on oikein tervetulleita, mutta kun randomisti kommentoidaan asioita, jotka suurimmalle osalle keskustelijoista eivät ole vielä edes tapahtuneet, niin keskustelijoiden mielenkiinto koko 'keskusteluun' katoaa.
Jäljelle jää trollit ja tyhjiä jankkaavat torimuijat.
Kyllä sarjan kiinnostavuus häviää kun kaiken tietää jo etukäteen.
No älä lue!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hienoa kun Leocadia kulkee kartanossa jakamassa lohdutuksen sanoja Janan kuoleman jälkeen. Varsinkin Manuelille 🙄
Onpa tekopyhyyden huippu, kun murhaaja noin tekee. Paha nainen, ilmeisesti vielä pahempi sismmiltään kuin Grutz. Milloin hänen totuudenhetkensä koittaa ja joutuu vastuuseen toistaan? Ampumisesta ja mykyttämisestä. Pitäisi jonkun tajuta, että kenellä on helpoin pääsy Grutzin aamutakkia ottamaan jne. Laittoiko ja irrottiko Leoncadia napin takista Janan käteen?
Cruz mainitsi että hänet on lavastettu. Ei uskaltanut antaa nimeä jonka täysin tiesi kyllä. Sodassa ovat keskenään.
Aivan älytöntä tuo, ettei Grutz uskaltanut vihjata että epäilee Leocadiaa.
Ehkä leolla on jotain rutsista, joka ei siedä päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku Promesan ajan Espanjasta enemmänkin? Huomaan että keittiössä vesi tulee hanasta, miten lienee vessa-asiat kartanossa hoidettu? Onko vesiklosetti vai yöastia jonka palveluskunta tyhjentää?
En tiedä, mutta muistan, että piilottivat tosiaan Tomasin vihkisormuksen lavuaariin.
Olihan se jossain vaiheessa listan kuppeessa piilossa. Tuota lavuaaria en muista sen enempää ku epäilisin.
Oli ensin listan takana. Sitten Jana ja Maria piilottivat sen Jimenan lavuaariin, josta se löydettiin. Muistaakseni arveltiin vain Tomasin pudottaneen sen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus aiemmasta kommentista:
"Se Curron selviäminen vakavasta loukkaantumisesta olisi tuskin ollut edes mahdollista noissa olosuhteissa ja tuohon aikaan. "
Enemmän ihmettelen käsikirjoittajien lapsusta siinä ettei kenellekään tullut mieleen että Curro olisi voinut nyt luovuttaa ammutulle Janalle verta kuten Jana aiemmin luovutti hänelle.
Tämä Janaa hoitanut lääkäri ei laittanut tiputusta eikä mitään muutakaan hoitoa mitä Abel käytti. Ilman nesteytystä kuolee parissa päivässä. Verenvuodossa menetety neste tulee myös korvata, elimistö korvaa punasolut itse valmistamalla niitä, mutta siihen tarvitaan nestettä ja ravinteita.
Olen ammatiltani hoitaja. Kotona ollessani ja sarjoja katsoessani unohdan ammattini ja keskityn ohjelmaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juonipaljastuksia halutaan eikä ylläpito niitä myöskään kiellä. Siis jatkuu.
Juonipaljastukset ovat jees, mutta ne olisi reilua myös otsikoida juonipaljastuksiksi.
Minä innolla odotan nyt hetkeä, kun se käärme viruu sairasvuoteella. On yksi vastenmielisimmistä näyttelijärooleista.
En nyt nauramalla nauramista, mutta äidin rakkaus poikaansa kohden, sai Petran silmätkin nauramaan. Hän hymyili pojalleen usein.