La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (29039)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä minua vaivaa? En saa ulkonäöllisesti minkäänlaista otetta Adrianoon. Monet näkevät hänet komeana miehenä. Minusta Adriano ei ole sitä, mutta ei hän ole rumakaan.
Minulla on sama Pellicerin kanssa, en saa häneen otetta mistään. Mies pysyy minulle joka tavalla näkymättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat ovat kaupunkilaisia, jotka eivät tiedä, että maatiloilla kasvatetaan vihanneksia ja hedelmiä. Teuraskarjaa samoin. Niinpä Santos hakee torilta pienellä kassilla jotain. Tähän kyllästyy!
Toinen juttu; kyynelputeli on ylikäytetty. Joka jaksossa joku pillittää, tai ainakin pyyhkii kyyneleitä, usein Pia. Cruz ei ole koskaan itkenyt eikä ehkä partasuut Alonso t Romulo. Tai kapteeni Viiksi?
Itkut on jotenkin luonnottomia, silmät kirkkaina pyörähtää sievä kyynel poskelle. En ainakaan minä osaa niin somasti kyynelehtiä, silmät punoittaa ja luomet turpoaa, nenä niiskuttaa ym ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä Janan murha alkuperä käsikirjoituksessa oikein ?? Että ammutaan kuin Dolores. Ja miksi Jana meni kertomaan Cruzille olevansa Mariana ?????? Raskaana ollessa tyhmin teko ikinä.
Tulikohan Ana Garcesille (näyttelijälle) kiire pois sarjasta, kun uudet projektit odottivat. Piti kirjoittaa nopeasti ulos sarjasta.
Tai väsyi vain kovaan työtahtiin, halusi vaihtelua. Jotain sen suuntaista haastattelussa sanoi ainakin Cruzin näyttelijä.
Turhaa pohdintaa, sori vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adrianoa saamme katsella vielä pitkän tovin. Jotkut tuntuvan tuomitsevan hänet turvennuijaksi, kuten aatelisväki varmaan tulee tekemään.
Jos ihminen ei ole aatelinen, vaan hyvä työmies, silloinko hän ei kelpaa joutilaitten aatelisten joukkoon?
Adriano kyllä tulee eroamaan porukasta, sillä hän varmaan osaa itse pukeutua, pedata sänkynsä ja siivota jälkensä ja ymmärtää elämän realiteetteja paljon paremmin kuin kukaan heistä.
Eihän se enää saa itse tehdä noita, kun siirtyy aateliseksi. Siksi onkin epäuskottavaa, että vapaa sielu edes halusisi moista. Aatelisten teeskentelyä ja kieroilua kukaan vapaa sielu ei kaipaa, vaan haluaa elää omilla ehdoillaan.
Adriano joutuu tosi paljosta luopumaan ja uhrautumaan kun saa tietää olevansa isä kaksosille. Melkein kuin kultaiseen häkkiin menisi. Rakkautta Catan kanssa varmaan oli kunnes päätti perääntyä kreivi tieltä.
Adrianoa voi katsella ilman pitkää tukkaa ja partaa. Ihan komea mies siellä kuontalon alla on.
Näyttelijän nimi on Ibrahim Al Shami.
Sarjassa on mukana useita espanjalaisia laulajia, kuten
Ricardo (Carlos de Austria), Jacobo (Gonzalo Ramos) ja Adriano (Ibrahin Al Shami).
Kyllä näyttelijäväkeen kuuluu monenlaista taiteilijaa, ikäänkuin ammatillista monipuolisuutta pitää löytyä. Tanssi on myös monilla melkein pro tasoa.
Taitaa suurin osa porukasta olla näyttelijän lisäksi tanssija ja laulaja. Muutama tanssi-lauluvideohan tässä on nähtykin.
Catalina on jättänyt sarjan Espanjassa nyt esitettävissä jaksoissa, Adrianosta on tullut Lujanin kreivi.
Kuka hoitaa kaksosia kun Catalina lähti? Palkataanko kenties lastenhoitaja.
No onhan Alonso vielä elossa 😂 Antoi jopa moitteet uudelle hovimestarille kun tämä laittoi Pian pois palvelusta. Mites Alonso nyt tuolleen repesi..antanut vallankaappauksen kuitenkin toteutua ilman vastaväitteitä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä minua vaivaa? En saa ulkonäöllisesti minkäänlaista otetta Adrianoon. Monet näkevät hänet komeana miehenä. Minusta Adriano ei ole sitä, mutta ei hän ole rumakaan.
Ihan samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla Samuel..jotenkin neutraali olen häneen.
Minulle kumpikin ihan neutraaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kumpikin ihan neutraaleja.
Ja samoin myös jonkun jo mainitsema Pellicer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama Pellicerin kanssa, en saa häneen otetta mistään. Mies pysyy minulle joka tavalla näkymättömänä.
Lähikuvassakin?
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että 'Cata' vie lapsoset mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että 'Cata' vie lapsoset mennessään.
Ei vie..ihan kummallinen juoni piti tuossakin muokata kun näyttelijä halusi pois. Kauanko Adriano sitten jaksaa kunnes tekee mieli lähteä lapsineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä Janan murha alkuperä käsikirjoituksessa oikein ?? Että ammutaan kuin Dolores. Ja miksi Jana meni kertomaan Cruzille olevansa Mariana ?????? Raskaana ollessa tyhmin teko ikinä.
Tulikohan Ana Garcesille (näyttelijälle) kiire pois sarjasta, kun uudet projektit odottivat. Piti kirjoittaa nopeasti ulos sarjasta.
Tai väsyi vain kovaan työtahtiin, halusi vaihtelua. Jotain sen suuntaista haastattelussa sanoi ainakin Cruzin näyttelijä.
Tuskin on sattumaa kahden naispääosanäyttelijän samanaikainen lähtö. Huomattuaan Anan suuren suosion, Crister on voinut suunnitella yhtä pääosaa Oasista jo vuosia aiemmin, koska kuvaukset on alkanut keväällä tai alkukesästä.
Suunnitelmat ja sopimusten teot vie paljon aikaa.
Katsoin uudestaan viime viikon pari viimeistä jaksoa ja voi miten Adriano vaan komistuu mielessä. Suon hänelle jopa parran siitä hyvästä kun hiukset on niin ihanat.