La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28692)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Curron näyttelijä on uskomattoman ilmeikäs. Kasvoilta ilmenee huoli, hukassa oleminen ja suru, joita epätietoisuus omasta taustasta aiheuttaa.
On - etenkin niin nuoreksi (20+) näyttelijäksi.
Curro on nykyisin lemppareitani kokoonpanossa.
https://www.loslunesseriefilos.com/wp-content/uploads/2023/05/Entrevist…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jana tulee heräämään kuolleista, sanokaa mun sanoneen.
Joo Dolores myös tulee etsimään lapsiaan.
Kunhan Jimena pysyy kuolleena ja kuopattuna niin kaikki muut herätköön henkiin.
Ei! Paroni saa pysyä kuolleena ja kuopattuna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on todellakin juuri näin! Hän oli kammottava mies niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kuolleet herää henkiin, niin satua tämä ei sentään ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jacobo!
Jacobo on viurunaama, kunpa Martina antaisi rukkaset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ilmoitettiin Espanjassa La Promesan uudesta 5. jatkokaudesta: vuosi 2026 ja 250 uutta jaksoa.
Hienoa!! 🙃😀
Esitän arvauksen: La Promesa ottaa myönteisemmän suunnan kaiken kauheuden jälkeen. Katsojat on kuljetettu läpi erämaan. Viidennellä kaudella kärsimys palkitaan.
Eniten odotan, että Manu löytää rakkauden ja saa perheen.
Itse en kyllä jaksa enää ruveta seuraamaan viidettä tuotantokautta. Tässä neljännessä olisi hyvin voinut selvittää asiat. Ikuisuussarjat ei jaksa innostaa.
Minä jaksan seurata, Manuelin rinnalla olisi kiva nähdä hieman temperamenttisempi rakastettu joka saisi mieheen vähän elämää. Hauskuuttakin, sitä ei juuri ole ollut. Aika latteeta porukkaa koko kartanon väki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vielä puuttuisi.
Promesan intro on kuin satukirjasta, satulinnan taivaalla lentää leikki-lentokone ja pihassa on leikkiauto. Ihanaa! Ilman satuja elämä tuntuisi oudolta, satuja tarvitaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jacobo!
Kiva juttu, että olet Jacobo miellyttää sinua. Minun sydämeni sykkii puolestaan Maurolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 jakson päästä loppuu. Ja pettymyksekseni tulee jatkoa. Harmillista
Älä katso.
Se on näin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Promesan intro on kuin satukirjasta, satulinnan taivaalla lentää leikki-lentokone ja pihassa on leikkiauto. Ihanaa! Ilman satuja elämä tuntuisi oudolta, satuja tarvitaan aina.
En oo kertaakaan katsonut introa, skippaan aina ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jacobo!
Jacobo on viurunaama, kunpa Martina antaisi rukkaset.
Tuosta romanssista ei varmaan tule sen enempää kuin muistakaan, koska silloinhan Martina jouduttaisiin kirjoittamaan ulos sarjasta. Näyttää siltä, että tuottajat haluavat pitää tämän huonosti näyttelevän näyttelijän tässä sarjassa ja La Promesassa, joten eiköhän jatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ilmoitettiin Espanjassa La Promesan uudesta 5. jatkokaudesta: vuosi 2026 ja 250 uutta jaksoa.
Hienoa!! 🙃😀
Esitän arvauksen: La Promesa ottaa myönteisemmän suunnan kaiken kauheuden jälkeen. Katsojat on kuljetettu läpi erämaan. Viidennellä kaudella kärsimys palkitaan.
Eniten odotan, että Manu löytää rakkauden ja saa perheen.
Itse en kyllä jaksa enää ruveta seuraamaan viidettä tuotantokautta. Tässä neljännessä olisi hyvin voinut selvittää asiat. Ikuisuussarjat ei jaksa innostaa.
Sama täällä, kyllä alkaa riittämään, kun tämä kausi loppuu. Pitkään oli todella vain ja ainoastaan niitä vuoropuheluita toisensa jälkeen. Samojen asioiden toistoa. Nyt tuntuu, että oikein vauhdilla vyörytetään monia vanhojakin tapahtumia. Sen vuoksi tulikin käsitys, että koko sarja tulee loppumaan.
Kuppi kuumaa (kahvi, tee tai kaakao), pikkuleipiä, sohva, torkkupeitto syksyn ja talven pimeinä iltoina sekä La Promesa. Muuta ei sitten tarvitakaan. Nämä ovat niitä elämän pieniä iloja.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu huomata, että harmittaa Cruzin kohtalo. Vaikka hänhän se oli, joka kylmäverisesti tappoi Thomasin sarjan alussa.
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Samuel on La Promesan Robin Hood.
Mutta kun ylimystö on nykyään köyhä. Arvoesineitä myydään että ruoka riittäisi. Eli tämähän varastaa köyhiltä köyhille. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ylimystö on nykyään köyhä. Arvoesineitä myydään että ruoka riittäisi. Eli tämähän varastaa köyhiltä köyhille. 🤔
Catalina tekee erikoisen ratkaisun ensiviikolla sen kannun suhteen jonka Samuel yritti varastaa.
Jaa-a. Saas nähdä, kuinka kauan kartanolla riittää vielä pätäkkää Alonson konjakkipulloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catalina tekee erikoisen ratkaisun ensiviikolla sen kannun suhteen jonka Samuel yritti varastaa.
Väittäisin Catalinan sanovan papille, että varasta vaan ja myy eteenpäin, koska inhoan äitipuoltani yli kaiken.
Curro on Janan veli ja hänelle selvisi, että Alonso on hänen isänsä. Curro on jäänyt kartanoon Janan seuraan, sillä häntäkin kiinnostaa äitinsä Doloresin kohtalon selvittäminen. Yhdessähän hän nytkin Janan kanssa tutkiin suvun asioita. Onneksi Jana ehti kertoa Currolle teoriansa Tomasin kuolemasta. Curron elämää mm. tullaan jatkossa seuraamaan.