La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31501)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Cruzin äidille tapahtui? Onko sitä paljastettu missään vaiheessa?
Tosiaankin. Ei tule mitään mieleen.
En hämmästyisi, jos paroni hoiti (tai hoidatti) hänet pois päiviltä.
Vierailija kirjoitti:
Candela puhuu usein HUUTAMALLA. Todella rasittavaa kuunneltavaa.
Candela, kirjastoääni!
Vierailija kirjoitti:
Angela yritti päästä Curron niskan päälle, vaan eipä onnistunut. Kissa ja hiirileikkiä aluksi. Kaunis neito on 😊
Hoh, hoijaa, uusi pitkästyttävä romanssi taas tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin hieman, kun Vera halusi jutustella Santosin kanssa. Heillähän on ollut jo pidempään varsin viileät välit.
Oli kyllä taas täysin epäuskottavaa.
Cruz Píalle: "Tuokaa sitten joku muotilehti."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntua siltä, että salahuone liittyy Alonsoon eli Janan+Curron äitiin
Mutta hänellä oli talo lähellä. Miksi olisi asunut salahuoneessa. Lapsen anastaminenkin oli kai Cruzin idea.
Tämä Dolores oli Alonson rakastajatar. Eikös D ollut kartanolla töissä? Siellä oli helpompi A ja D tavata. Kunnes alkoi odottamaan lasta, synnytti luolassa piilossa muilta. Oliko Ramona auttamassa synnytyksessä ja Janaa hoitamassa?
Saiko vaimo vihiä Doloresista, Alonso hankki heille talon, johon muutti Jana ja vauva Curro äitinsä kanssa. Paronille ja Cruzille totuus valkeni ja lopun me tiedämme tai luulemme niin.
En voi omaan muistiini täysin luottaa, osa onkin päättelyä.
<
No, Alonsohan ei käsitykseni mukaan ole Janan isä.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah..niinkuin voisi estää noin lapsellisesti hääkuvien tululemista Cruzin tietoon. Kyllä Leo osaa asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sarjassa asiat välillä "jurraakin" paikallaan, niin ainakin itse oon tähän kyllä tähän sarjaan "koukkuun" jäänyt 🤔🙄!
Minäkään en ole kyllästynyt La Promesaan, vaikka etenemistahti tuntuukin kieltämättä välillä hieman verkkaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talossa on lääkäri, jonka ainoa homma on hoitaa raskaana olevaa Jimenaa - eikä se ole vieläkään huomannut, että tämä ainoa potilas ei edes ole raskaana 😂
Ja miten se Jimena on kuukautisensa piilottanut??
Sanoisin, että Jimena pyrki pesemään itse kuukautispyykkinsä, jotta hän ei olisi jäänyt kiinni valeraskaudestaan.
Teresa löysi jostain Jimenan kuukautissuojan.
Onkohan Promesassa yhtäkään suurta uutista kerrottu ilman seltityksiä mistä, kuka, koska ja milloin kuuli puhuttavan ko asiasta. Pitkät hiljaisuudet ovat tuovinaan kai jännitystä mutta ei se muuta ole kuin katsojan piinaamista. Tätä kaikkea seuraan herkeämättä, koukussa kun olen. Ja pysyn.
Tässäkö se nyt sitten oli SUURI RAKKAUS TARINA ? ETTÄ JANA KUOLEE juuri kun on raskaana ampumalla kuin äitinsä Dolores ammuttiin.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan muu nainen ei ole kartanossa tällä hetkellä María Fernándezia miehenkipeämpi."
Mitä miehenkipeämpi tarkoittaa. Mielestäni ei tarkoita rakastunutta. On myös hyvin tympeä sana.
Minä kanssa protestoin ilmaisuja miehenkipeä, panettaa ym, Maria on rakastunut.
Miksei se pappi pessyt naamaansa kun kädet toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angela yritti päästä Curron niskan päälle, vaan eipä onnistunut. Kissa ja hiirileikkiä aluksi. Kaunis neito on 😊
Hoh, hoijaa, uusi pitkästyttävä romanssi taas tiedossa.
Curron romanssit ovat pitkävetistä junnaamista. No, ei se Manuelkaan kiirettä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei itse valitse lehteään. Taitaa lehden vieminen itse ulos myös rasittaa liikaa ranteita.
Voi hyvänen aika, miten voi olla ankea ihminen!
Ref. Jana kuherruskuukautta viettämässä automobiiliretkellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään hyvännäköistä miesnäyttelijää. Jää jotenkin valjuksi kun yleensä espanjalaisissa sarjoissa on silmänruokaa. Ei ole naisissakaan hurraamista. Catalina voisi olla kaunis jos ei olisi tuota karmeaa otsatukkaa
Voi itkujen itku!
Minusta ovat kaikki kauniita, jotkut vielä kauniimpia kuin toiset. Kauniita hiuksia, tummia kauniita silmiä ja otsatukka pukee Catalinan kauniita kasvoja. Peruukeilla on oma osansa, tottakai mutta mä tykkään.
Miksi Doloresista vouhotetaan, kysyy täällä joku. Sarja alkoi, kun Dolores pakeni lastensa kanssa naamioituneita ratsastajia. Dolores ammuttiin, poikavauva kaapattiin ja pikkutyttö pakeni ja selvisi.
Pikkutyttö aikuistui ja Jana-nimellä tuli kartanoon etsimään äitinsä murhaajia ja pikkuveljeään. Jana on tuo pikkutyttö ja Curro tuo pikkuvauva, jonka Jana sitten löysi kartanosta.
Dolores on siis tärkeä tarinalle. Hän oli Janan ja Curron äiti. Alonso on paljastunut Curron isäksi, mutta hän ei ole Janan isä. Äidin murhaajien etsintä on vielä kesken. Senhän pitäisi olla tämän tarinan punainen lanka. Toivottavasti mysteeri ratkeaa ja tarina pysyy kasassa loppuratkaisuun asti.
Jokin kamala oli syy Doloresin tappamiselle ja Curron ryöstölle. Kamaluuksia täynnä olevaan kartanoon Jana todellakin saapui. Tarina rönsyilee kovasti. Ylhäisön ja palvelusväen yhteiselämästä tässä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Varsin paska sarja alkaa ampumalla päättyy ampumiseen.
Mitä tarkoitat, eihän sarja vielä ole päättynyt.
Tosiaankin. Ei tule mitään mieleen.