La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31534)
Tällä saa kirjoittaa sarjasta, mitä kohtaa haluaa.
Alonson veli Fernando oli aatelinen siinä, missä Alonsokin. Markiisin arvon peri kuitenkin Alonso.
Samoin Alonson tyttäret Catalina ja Leonor ovat aatelisia, vaikka markiisin arvon perii elossa oleva poika Manuel. Alonson vanhemmasta pojasta, Tomasista, olisi tullut seuraava markiisi, jollei Cruz olisi tappanut häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paronin kuolema: ykkös- vai kakkoskaudella?
Ykkösellä, herkullinen kohtaus.
Missä 1. tuotantokauden jaksossa se tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on kategorialtaan telenovela eli ts. yksi saippuasarjan alalaji. Monet saippuasarjoja katsoneet ovat varmasti ymmärtäneet pelin hengen. Periaatteessa kuolleetkin voivat tulla millä tahansa selityksellä takaisin. Toivon tietenkin, ettei promesa koskaan menisi niin pitkälle. Tällainen kevyt yliampuminen ei haittaa ollenkaan. Eihän se mikään uusi uutinen ole, että moni jäi kaipaamaan Janaa ja omalla tavallaan toivoisi jutun olevan pelkkä juoni vaikka suojella Janaa.
Ei saippuasarjoissa ole mitään 'alalajeja'. (Joku muukin - tai tämä sama - on täällä aikaisemminkin vain ollut ihastunut esp. termiin 'tekenovela'.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leocadia Cruzille: "Muista, että olen valmis auttamaan."
Mitähän tuokin tarkoitti.
Ei ole kukaan vielä hoksannut että Leocadia on Manuelin äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paronin kuolema: ykkös- vai kakkoskaudella?
Ykkösellä, herkullinen kohtaus.
Missä 1. tuotantokauden jaksossa se tapahtui?
En muista mutta etsi otsikolla / vihjeellä, kyll se löytyy.
Vierailija kirjoitti:
María Fernández heiluu edelleen introssa sen esiliinansa kanssa.
Ja Candela kaulimensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin hyvin kuvitella että täällä on joku saman olkkarin mammaporukka linjat kuumina, on sen verran puolueellista ylä- ja alapeukutusta koko ketjun läpeensä..
Nyt en ymmärrä, miten täällä julkisessa keskustelussa pystyy joku olemaan puolueellinen. Jospa sun kommenttisi yksinkertaisesti ovat vastaan muiden mielipidettä.
No se mammaporukka samassa olohuoneessa. Nään sieluni silmin ku nauravat vedet silmissä, kirjottavat ja peukuttavat, 👍🏿 👎🏿
Kuulepas nyt, nykymammoilla riittää muutakin tekemistä, joskus liikaakin. Perässä tulet jos jaksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oli mikään uusi uutinen, että Jana on saanut lihaa luittensa ympärille. Alussa olikin liian laiha.
Jana oli alussa kaunis ja sopusuhtainen, nyt armoton läski suoraan sanoen. Häntä ei lihavuus todellakaan pue.
Muistappa kävellä peilin kautta ennenku jääkaapille meet!
Mun punkerokausi on takanapäin, onneksi. Kelpaa katsoa muidenkin.
Thomas aikanaan naitettiin taloudellisesta syystä Jimenalle. Curro on ehkä saman asian edessä yhtenä vaihtoehtona. Rahapula on mainittu. Aika isokin kun jopa ruoka alkaa vähentyä.
Paronin kuolemaa muistelevat sisäköt kaudella 1 jaksossa 76. Jakson nimi on Paronin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leo cadia hyvin vihjasi ettei monikaan ole oikeasti aatelinen. Edes Cruz . Eikä ollut myös paroni eikä Alonson veljen vaimo. Ja Alonso nai Carmenin rahasta. Tässä sarjassa näkyy hyvin ero sen välillä kuka on häikäilemätön ahne ja kuka ei . Riippuu minkä perässä juoksee elämänsä ajan . Juokse juokse kilpaa saat palkinnon. Eihän hevosia ruoskita huvikseen vaan sen palkintorahan takia.
Eihän alonson velikään ollut aatelinen
Miten Alonson veli menetti aateluuden?
Alonso otti kuolleen isoveljen roolin markiisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin hyvin kuvitella että täällä on joku saman olkkarin mammaporukka linjat kuumina, on sen verran puolueellista ylä- ja alapeukutusta koko ketjun läpeensä..
Nyt en ymmärrä, miten täällä julkisessa keskustelussa pystyy joku olemaan puolueellinen. Jospa sun kommenttisi yksinkertaisesti ovat vastaan muiden mielipidettä.
No se mammaporukka samassa olohuoneessa. Nään sieluni silmin ku nauravat vedet silmissä, kirjottavat ja peukuttavat, 👍🏿 👎🏿
Kuulepas nyt, nykymammoilla riittää muutakin tekemistä, joskus liikaakin. Perässä tulet jos jaksat.
No en minä sitä alkuperäistä kirjoittanut. Vastasin vain kysymykseen. Neegerpeukut oli mun juttu!
Vierailija kirjoitti:
Luin varmaan jotain keksittyä rinnakkaisjuonta. Siinä Jana tuli vuoden kuluttua takaisin ja lapsikin oli elossa. 😀😁 Eikä siinä selitetty miksi olisi lähtenyt ja missä ollut.
Jospa tämä olisi se henkeä salpaava ihme josta huhutaan, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leocadia Cruzille: "Muista, että olen valmis auttamaan."
Mitähän tuokin tarkoitti.
Ei ole kukaan vielä hoksannut että Leocadia on Manuelin äiti.
Olen tiennyt sen jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oli mikään uusi uutinen, että Jana on saanut lihaa luittensa ympärille. Alussa olikin liian laiha.
Jana oli alussa kaunis ja sopusuhtainen, nyt armoton läski suoraan sanoen. Häntä ei lihavuus todellakaan pue.
Miten sinulla voi olla noin huono itsetunto? Itse sinä Janaa näyttelevää haukuit läskiksi. Ken leikkiin ryhtyy, sen kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se itse edustaa ilmeisesti myös jotain porukkaa, jotka käyvät täällä vinoilemassa muille.
Olemme heiluneet kuin hutsut pellossa, vai mitä Lola....sanoi Maria häiden jälkeen illallista syödessään. Mitä tuo tarkoittaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla voi olla noin huono itsetunto? Itse sinä Janaa näyttelevää haukuit läskiksi. Ken leikkiin ryhtyy, sen kestäköön.
Mutta joku muu on pahasti vialla, jos pitää tuolla tavalla haukkua ihmisiä. Jana on hyvin kaunis nainen, voi käydä katsomassa vaikka hänen insta-sivujaan. Omaa nykyisin paljon lyhyemmät hiukset, jotka myös sopivat hänelle. On nämä toisten "lihavuuden" haukkujat todella "hyviä" roorimalleja nuorille.
Alonsolla oli kaksi veljeä, Pedro oli häntä vanhempi ja Fernando nuorempi. Kaikki veljekset olivat aatelisia, mutta vanhin perii markiisin arvon.
Pedro kuoli hukkumisonnettomuudessa. Alonso oli ensin joessa hukkumaisillaan ja Pedro hyppäsi veteen ja yritti pelastaa hänet, mutta sitten hukkuikin itse. Virta vei hänet ja Alonso pääsi ylös ja pelastui.
Sarjassa Fernando palasi perheensä kanssa kartanoon ja syytti Alonsoa Pedron hukkuttamisesta, jotta saisi markiisin arvon.
Fernando myös katsoi jääneensä ilman perintöä. Alonso sai kaiken. Nuorempi veli halusi osaa kartanosta itselleen ja riitautui tästä asiasta Cruzin kanssa ja sai sydärin. Cruz ei auttanut miehensä veljeä saamaan nitroja ja Fernando menehtyi Cruzin jalkoihin. Helvetissä tavataan, totesi Cruz.
Miten Alonson veli menetti aateluuden?