La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31379)
Vierailija kirjoitti:
Tässä Janan ja Manuelin ensikohtaaminen:
Minä olisin Janan asemassa vaihtanut suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Alonso toivotti tervetulleeksi Martinan "ystävän".
Tulee kalliiksi hyysätä noita vierailijoita. Kun tuntuu olevan rahasta tiukkaa.
Alonso ja veljensä ( Martinan isä) ovat huonoissa väleissä, koska Alonso vanhimpana lapsena on saanut kaiken omaisuuden itselleen. Veljensä jäädessä nuolemaan näppejään.
Kateus vie tuhkatkin pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Cruz sanoo Leocacian olevan syyllinen Janan äidin surmaamisen järjestämiseen. Janalle kertoo tuon kun tyttö sanoo ääneen kaiken mitä itse tietää menneisyydestään.
Markiisitar on niitä ihmisiä, joiden mielestä vika on aina muissa, ei koskaan itsessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa? Heti häiden jälkeen Jimena kuuli kun Manuel sopi puhelimessa että muuttaa Milanoon lentotöiden takia. Paniikissa Jimena keksi raskauden ja yritti oikeastikin tulla raskaaksi. Ei hän toivonut muuta kun hyvää avioliittoa miehensä kanssa. Koko tämän ajan Jana juoksi 'siivoamassa' Manuelin hangaarissa. Kyllä Jana tiesi mitä teki.
Aha.
Janalla tummemmat hiukset tuossa ensinäytöksessä ja kapeammat kasvot kuin nyt viimeaikoina.
Manuel meni kihloihin Jimenan kanssa, mutta lopulta tunnusti itselleen todelliset tunteensa Janaa kohtaan ja päätti jättää kaiken ja karata tämän kanssa. Hän jätti oven alta viestin Janalle tulla hangaariin. Jana ei saanut viestiä ajoissa ja Manuel lähti lentämään yksin pettyneenä ja poissa tolaltaan ja joutui pimeässä onnettomuuteen. Manuel selvisi pahasti loukkaantuneena ja muistinsa menettäneenä. Tätä muistinmenetystä Jimena ja Cruz käyttivät hyväkseen ja manipuloivat Manuelin avioon Jimenan kanssa. Manuel siis avioitui huijattuna. Jimenan huijaus vain jatkui valeraskaudella ja valekeskenmenolla yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaako Jana bussi- vai rautatieaseman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvioni on, että Janan paino on noussut tuosta vähintään 20 kg. Oli kauniimpi tuossa, ja tämä on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto! Manuelille sopii todella hyvin tuollainenkin lakki.
Manuelin näyttelijä on toiminut mallinakin, niin että ei tuossa mitään ihmettelemistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä noissa tamineissa enemmän rengiltä kuin tulevalta markiisilta.
Mitä parhainkin sää muuttuu ukkosmyrskyksi, kun Cruz ilmestyy paikalle.
Tuossa sen huomaa miten vaatteet muuttavat vaikutelmaa ihmisestä kun näkee ensikertaa. Ei tod uskoisi aatelistoon kuuluvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvioni on, että Janan paino on noussut tuosta vähintään 20 kg. Oli kauniimpi tuossa, ja tämä on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus.
Ei kai sentään yli 20kg, mutta 10 vois olla.
10 kiloa minäkin veikkaisin korkeintaan Janalle tulleen lisää tai 5 kiloakin riittää saamaan lihaa luitten päälle.
Onko yli 2v vanha tuo aloitus vai?
Vierailija kirjoitti:
Mitä parhainkin sää muuttuu ukkosmyrskyksi, kun Cruz ilmestyy paikalle.
Kaikki talon asukkaat jotenkin vihaa tai jopa pelkää Cruzia. Martina parhaiten hyväksyy ja tulee toimeen hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Manuel meni kihloihin Jimenan kanssa, mutta lopulta tunnusti itselleen todelliset tunteensa Janaa kohtaan ja päätti jättää kaiken ja karata tämän kanssa. Hän jätti oven alta viestin Janalle tulla hangaariin. Jana ei saanut viestiä ajoissa ja Manuel lähti lentämään yksin pettyneenä ja poissa tolaltaan ja joutui pimeässä onnettomuuteen. Manuel selvisi pahasti loukkaantuneena ja muistinsa menettäneenä. Tätä muistinmenetystä Jimena ja Cruz käyttivät hyväkseen ja manipuloivat Manuelin avioon Jimenan kanssa. Manuel siis avioitui huijattuna. Jimenan huijaus vain jatkui valeraskaudella ja valekeskenmenolla yms.
Teki ressukka kaikkensa kun tuli hemmotellulle tytölle tilanne ettei saanutkaan haluamaansa. Ei voi mitään mutta nautin kun Jimena ei saa Manuelia rakastunmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa olen änkyttänyt mutta tyrmäyksen olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
10 kiloa minäkin veikkaisin korkeintaan Janalle tulleen lisää tai 5 kiloakin riittää saamaan lihaa luitten päälle.
Reilusti on lihonut, eikä hän alussakaan mikään anorektikko ollut. Kaunis ja sopusuhtainen nuori nainen.
Cruz sanoo Leocacian olevan syyllinen Janan äidin surmaamisen järjestämiseen. Janalle kertoo tuon kun tyttö sanoo ääneen kaiken mitä itse tietää menneisyydestään.