La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31380)
Vierailija kirjoitti:
Taas kateus Juan kadehtii siellä samoin uusi pappi . Kaikki on vain kateellisia . Ahneus on pääsynti.
Mitä Samuel-pappi kadehtii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Janan ja Manuelin ensikohtaaminen:
Minä olisin Janan asemassa vaihtanut suuntaa.
Arvioni on, että Janan paino on noussut tuosta vähintään 20 kg. Oli kauniimpi tuossa, ja tämä on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus.
Ihan samaa olen änkyttänyt mutta tyrmäyksen olen saanut.
Melko rohkea teko päästää lihominen valloilleen just kun tunnettavuus ja näyttelijä työ on nousussa hänellä.
Yritätkö olla hauska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Janan ja Manuelin ensikohtaaminen:
Minä olisin Janan asemassa vaihtanut suuntaa.
Arvioni on, että Janan paino on noussut tuosta vähintään 20 kg. Oli kauniimpi tuossa, ja tämä on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus.
Ihan samaa olen änkyttänyt mutta tyrmäyksen olen saanut.
Melko rohkea teko päästää lihominen valloilleen just kun tunnettavuus ja näyttelijä työ on nousussa hänellä.
Yritätkö olla hauska?
Ja vahdit sä mitä saa sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Jana kokee saman kohtalon kuin äitinsä Dolores.
Miks hän astui samaan ansaan vaikka tiesi äitinsä kohtalon?
En huomaa mitään lisäkiloja. Kaikkihan tykkää jos on vähän pyöreyttä. Ei ainakaan miehet kalisevista luista pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks hän astui samaan ansaan vaikka tiesi äitinsä kohtalon?
Niinpä niin.
Ihan kuin Juan sanoi samoin pappi. Täällä on kaikkea . Varastaminen on varastamista aina vaikka antaa köyhille varastettua se on heillekin kirous. Anna omastasi tai pyydä rehellisesti pidä myyntitalkoot tai tee työtä. Toisten omasta ei voi varastaa eikä jakaa.
Et sä voi mennä toisten kotiin varastelemaan.
Catalina olisi voinut synnyttää ja jättää lapset Adrianolle. Mutta olihan pelayo konna . Ihan sama. Säälittää kyllä nyt Jana kuin Dolores. Alonsokin vain rahan perässä ei väliä. Hyi Cruz tappoi alussa Alonson pojan heti . Rahan takia . Hyi helvetti mikä jengi.
Venäläinen kyllä meidän seinältä varasti krusifiksin mikä tosin oli vain tiimarista ostettu. Ilmeisesti kateus iski. Hän harrasti reikihoitoja ja energiahoitoja. Noita siis.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää...tulen kaipaamaan kreiviä. Kaikesta huolimatta hänellä kaunis sydän ja aidot tunteet. Harmittaa ettei suhteella ollut tulevaisuutta.Rakkaus on joskus pelkkää kipua.
Poistuuko tämä mies todellakin tästä sarjasta, miksi? Olisi ollut mukava seurata hänen elämäänsä. On niin komea mies.
Vierailija kirjoitti:
En huomaa mitään lisäkiloja. Kaikkihan tykkää jos on vähän pyöreyttä. Ei ainakaan miehet kalisevista luista pidä.
Höpön höpön, pakkohan se on lahjomattoman Jana-faninkin huomata. Olet ihanan hoikka on lause jonka kuulee mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manuel meni kihloihin Jimenan kanssa, mutta lopulta tunnusti itselleen todelliset tunteensa Janaa kohtaan ja päätti jättää kaiken ja karata tämän kanssa. Hän jätti oven alta viestin Janalle tulla hangaariin. Jana ei saanut viestiä ajoissa ja Manuel lähti lentämään yksin pettyneenä ja poissa tolaltaan ja joutui pimeässä onnettomuuteen. Manuel selvisi pahasti loukkaantuneena ja muistinsa menettäneenä. Tätä muistinmenetystä Jimena ja Cruz käyttivät hyväkseen ja manipuloivat Manuelin avioon Jimenan kanssa. Manuel siis avioitui huijattuna. Jimenan huijaus vain jatkui valeraskaudella ja valekeskenmenolla yms.
Teki ressukka kaikkensa kun tuli hemmotellulle tytölle tilanne ettei saanutkaan haluamaansa. Ei voi mitään mutta nautin kun Jimena ei saa Manuelia rakastunmaan.
Miksi nautit siitä? Jimenakin huijat
En osaa sanoa, Jimenan kierojen valheiden paljastuminen vaan on herkkua. Blancan vierailu oli erityisen hienoa, Jimena omassa itsearvostuksessaan sai nautinnollisen kolauksen. Aina löytyy parempi ja viehättävämpi kuin oma itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kiloa minäkin veikkaisin korkeintaan Janalle tulleen lisää tai 5 kiloakin riittää saamaan lihaa luitten päälle.
Reilusti on lihonut, eikä hän alussakaan mikään anorektikko ollut. Kaunis ja sopusuhtainen nuori nainen.
Janalla oli aluksi liikaa laihuutta. Viime vuonna hänelle tuli vähän kiloja, ylipainoinen hän ei ole ollut ainakaan kuvausten aikana.
On selkeesti muuttunut normaalipainoisesta miltei läskiksi, monta leukaakin.
Jankkaa samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettää...tulen kaipaamaan kreiviä. Kaikesta huolimatta hänellä kaunis sydän ja aidot tunteet. Harmittaa ettei suhteella ollut tulevaisuutta.Rakkaus on joskus pelkkää kipua.
Poistuuko tämä mies todellakin tästä sarjasta, miksi? Olisi ollut mukava seurata hänen elämäänsä. On niin komea mies.
Pelayo taitaa nyt tosiaan olla taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia Martinalle: "La Promesa antoi minulle odottamattoman lahjan."
Ja José Juan ei luovuta millään. Itsepäinen mies!
José Juanilla on väkivaltainen teko mielessään, josta Juliakin on tietoinen. Mahtaakohan hän mennä kertomaan siitä esimerkiksi Alonsolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia Martinalle: "La Promesa antoi minulle odottamattoman lahjan."
Ja José Juan ei luovuta millään. Itsepäinen mies!
José Juanilla on väkivaltainen teko mielessään, josta Juliakin on tietoinen. Mahtaakohan hän mennä kertomaan siitä esimerkiksi Alonsolle?
Kersantti Burdinalle olisi kyllä nyt taas käyttöä.
Jahas, vai palasi Jana takaisin röyhkeämpänä kuin koskaan..sanoo Kobra-Petra. Entinen pelokas ujo tyttö olisi kai ollut enemmän mieleen. No nyt alkaa jo jotain myönteistä tapahtumaan Janallekin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Jahas, vai palasi Jana takaisin röyhkeämpänä kuin koskaan..sanoo Kobra-Petra. Entinen pelokas ujo tyttö olisi kai ollut enemmän mieleen. No nyt alkaa jo jotain myönteistä tapahtumaan Janallekin. 👍
No, jopas jotakin!