Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (28174)

Vierailija
2361/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviääköhän tuo paronittaren ja Lorenzon juttu koskaan? Samaa ympyrää pyöritetään ja asutaan toisten kotona täyshoidossa vaikka markiisi sanoi Catalinalle, että nyt ei ole vieraiden aika. Ja miten se Martinan tuttu voi vaan olla siellä, kun markiisi on ainakin kaksi kertaa sanonut Martinalle, että nyt se likka ulos? Mihinkään ei puututa kuitenkaan.

Olisi kiva, että johonkin asiaan saataisiin joskus päätös.

Vierailija
2362/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää, että Madonna on lesbo tai tykkää enemmän naisista.

Hän olisi Catalinan rakkaus.

Kyllä mä luulen että Madonna on bi. Vaikka mitäpä sillä on merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sarjassa asiat välillä "jurraakin" paikallaan, niin ainakin itse oon tähän kyllä tähän sarjaan "koukkuun" jäänyt 🤔🙄!

Vierailija
2364/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviääköhän tuo paronittaren ja Lorenzon juttu koskaan? Samaa ympyrää pyöritetään ja asutaan toisten kotona täyshoidossa vaikka markiisi sanoi Catalinalle, että nyt ei ole vieraiden aika. Ja miten se Martinan tuttu voi vaan olla siellä, kun markiisi on ainakin kaksi kertaa sanonut Martinalle, että nyt se likka ulos? Mihinkään ei puututa kuitenkaan.

Päästös saatiin Curron oikeisiin vanhempiin. Curro vaan haluaa jatkaa ylimystön piireissä

ja unohtaa todelliset vanhempansa.

Vierailija
2365/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti palvelijoiden joukossa. Siellä hyvä yhteishenki; tuetaan ja / tai autetaan toisia, iloitaan ja surraankin yhdessä! Toki Petra siellä ollut vähän "ongelmallisempi", mutta jotenkin tuntuu, että eiköhön tuo Petrakin tuosta vielä sarjan jatkuessa "pehmene" 😉!

Vierailija
2366/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Currolle selviää vanhempiensa nimet ja, että Jana on sisko?

Tuossa ylempänä joku kirjoitti,kuin tietäisi, siksi kysyn.

Vierailija
2367/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Curro ei halua tietää enää mitään menneisyydestään, koska se on vielä huonompi kuin nykyinen.

Äiti oli palvelija, no isä luultavasti Alonso. 

Vierailija
2368/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä kuuluu mihinkään juonen käänteisiin.

Vierailija
2369/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beatrice kiristää Martinaa ikävillä paljastuksilla Martinan menneisyydestä, joten Martina tottelee Beatricen käskyjä.

Vierailija
2370/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beatrice kiristää Martinaa ikävillä paljastuksilla Martinan menneisyydestä, joten Martina tottelee Beatricen käskyjä.

Luojan kiitos, että Beatriz häipyy suhteellisen nopeasti. Ei häntä jaksaisi, Julia Martinez alleviivaa liikaa Beatrizen pahuutta ja kostonhimoa. 

Vierailija
2371/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni paronitar kysyi Beatrizilta tämän tullessa kartanoon, tunteeko tämä hänen tyttärensä. Nyt viikon ekassa jaksossa hän puhui että hänellä ei ole lapsia. Toivottavasti mä muistan väärin koska muutenhan toi olis jo törkee virhe. Pitää vissiin katsoa uudestaan se jakso kun Beatriz tulee taloon.

Vierailija
2372/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla milloin Jimenan mahdollinen valeraskaus paljastuu. Aikooko Jimena laittaa tyynyn mahaan ja saada sopivasti keskenmenon, jotta saisi lisää sääliä ja huolehtijoita. Ja mikä myrsky siitä syttyykään kun Jimenan temppu paljastuu. Lähteekö Manuel lopullisesti lätkimään vai lähteekö ns.lomalle kuten muutkin vuorollaan.

Vierailija
2373/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko pikakelata kaikki Salvador - jutut.

Vähemmälläkin junnaamisella, irvistelyllä ja suun vääntämisellä olis jo tullut selväksi, että on traumatisoitunut. Ei tarvitsis koko ajan jankata ja venyttää kohtauksia. 

Sarjasta ei tulisi läheskään niin pitkä kuin ovat suunnitelleet, jos ei kohtauksia venytettäis.

Vierailija
2374/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä kuuluu mihinkään juonen käänteisiin.

Mä tunnustan että vastasin tohon madonnakommenttiin kun otti päähän miksi se sotketaan tähän . Eli siis vastaus on, ei yhtään mitenkään.

Vierailija
2375/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni paronitar kysyi Beatrizilta tämän tullessa kartanoon, tunteeko tämä hänen tyttärensä. Nyt viikon ekassa jaksossa hän puhui että hänellä ei ole lapsia. Toivottavasti mä muistan väärin koska muutenhan toi olis jo törkee virhe. Pitää vissiin katsoa uudestaan se jakso kun Beatriz tulee taloon.

Ei  vaan  tuntevat  saman  ihmisen ja  ovat  häihin  menossa ( Muistelen)

Vierailija
2376/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hän Cruz Alonso tietää Lorenzo suutelusta.Nyt ne estää Catalina pääsemästä pankkiin ja Manuela pääsemästä lentäjän työhön / tapaamisiin.Ihan saamaton Manuel. 

Vierailija
2377/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää Petran kehut Teresan ja Janan suhteen. Teresa on mun 'silmissä saanut muutenkin positiivista otetta.

Odotin kuka kuuntelee Jimenan puhelua, Janahan se siellä. Nyt vielä kapteeni kovistelee.

Hitaasti vaan asiat selviää, siitä miinusta. 

Ei taida nuoren parin häähommat edistyä, en tarvitse oikeaa tietoa tästä. Mulle tää on tv-sarja.

Vierailija
2378/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei  vaan  tuntevat  saman  ihmisen ja  ovat  häihin  menossa ( Muistelen)

Voi olla niinkin. Meinasin jo kirjoittaa tekijöille ja sanoa muutaman valitun sanan 😃😁

Vierailija
2379/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida nuoren parin häähommat edistyä, en tarvitse oikeaa tietoa tästä. Mulle tää on tv-sarja.

Mikä luulet että tää muille on? Ei tätä varmaan kukaan dokkarinakaan pidä vai mitä tarkoitit tällä? 🙂

Vierailija
2380/28174 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Curro ei halua tietää enää mitään menneisyydestään, koska se on vielä huonompi kuin nykyinen.

Äiti oli palvelija, no isä luultavasti Alonso. 

Eihän se vielä tiedä kuka on isä. Sit kun saa tietää niin luulis olevan tyytyväinen kun isä on kuitenkin aatelinen vaikka äiti ei olekaan.

Vaikka oikeasti ei varmaan ilahtuisi jos isä on koko ajan esittänyt olevansa setä.