La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30959)
Pieni juonipaljastus
Adiós Rómulo!
Vierailija kirjoitti:
Pieni juonipaljastus
Adiós Rómulo!
Rómulo olisi avain menneisyyteen. Onkohan paljastanut tietonsa.
Adriano ja Cataliina meni naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuolla nauruun tätä sarjaa katsellessani. Mitä katsojien älyn aliarvioimista!
Ei kaiken tarvitse olla niin älyllistä. Tämä on harmitonta ajanvietettä, jota on mukava katsella ja tarinaa seurata. Kovasti se katsojia puhuttaa kaikkine hulluine juonenkäänteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuolla nauruun tätä sarjaa katsellessani. Mitä katsojien älyn aliarvioimista!
Ei kaiken tarvitse olla niin älyllistä. Tämä on harmitonta ajanvietettä, jota on mukava katsella ja tarinaa seurata. Kovasti se katsojia puhuttaa kaikkine hulluine juonenkäänteineen.
Totta. Minä olisin voinut loputtomiin katsella Manua ja Janaa, esim. kun he olisivat osallistuneet juhliin, istuneet illallisilla, käyneet kävelyllä, jutelleet. Ei mitään kummempaa olisi tarvittu. Harvinaisen viehättävä tv-sarjan pari. Harmi, kun se ei jatku loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki vieraat (loisijat) poistettaisiin kartanosta, keiden tekemisiä me sitten seuraisimme? Nämä Lorenzot, Pelayot, Martinat, Juliat etc. tuo sisältöä sarjaan. Nyt saadaan mukaan Veran herttua-isä ja Pappi-Samuelhan tuli jo. Kartanossa tullaan ja mennään ja ollaan.
Näissä muissa juonenkäänteissä päästäisiin nopeammin eteenpäin, kun ei olisi niin paljon porukkaa sekoittamassa soppaa. Niinhän tämä menee, että aina vähän aikaa näytetään jotain kohtausta ja taas seuraavaa. Satsattaisiin mieluummin harvempiin asioihin perusteellisemmin. Tuo Martinakin alkaa kyllä olla ihan turha hahmo juonessa. Ja kun joku uusi tulee, niin kestää kauan ennenkuin lähtee. Hyvänä esimerkkinä vaikka Alyan kreivi ja Julia.
Heinäkuun puolivälin jälkeen Martina ja Julia häippäsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minä olisin voinut loputtomiin katsella Manua ja Janaa, esim. kun he olisivat osallistuneet juhliin, istuneet illallisilla, käyneet kävelyllä, jutelleet. Ei mitään kummempaa olisi tarvittu. Harvinaisen viehättävä tv-sarjan pari. Harmi, kun se ei jatku loppuun asti.
Janasta viis, mutta Manua voisin katsoa koko jakson ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Martina ole lopullisesti lähtenyt La Promesasta. Hän käy löytämässä itselleen sulhasen ja palaa hänen kanssaan kartanolle takaisin = )
Onko edes komee?
Kunhan edes pystyisi tuon Martina-paran elättämään. Eihän Martinalla näytä olevan muuta vaihtoehtoa kuin asua La Promesassa isäntäparin laskuun tai odottaa unelmien prinssiä elättäjäksi. Joku vaan väitti, että tulisivat molemmat asumaan La Promesaan. Joten ei vaikuta erityisen onnistuneelta naimakaupalta, jos mies ei edes pystyisi residenssiä järjestämään omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Adriano ja Cataliina meni naimisiin.
Karsee juonenkäänne. Eikö ne mitään jännempää keksineet? Tosin tämän sarjan tuntien mitään seesteistä elämää tuskin on odotettavissa. Hyvä että Pelayo pääsee maajussin siitostyön hedelmän kasvattamisesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janasta viis, mutta Manua voisin katsoa koko jakson ajan.
Niin minäkin, ei tarvitse puhua minulle mitään, kun saan vain katsoa häntä🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Martina ole lopullisesti lähtenyt La Promesasta. Hän käy löytämässä itselleen sulhasen ja palaa hänen kanssaan kartanolle takaisin = )
Mahdat valehdella. Ei kai vaan nyt sulhanenkin tule loisimaan kartanoon. Täytyy kyllä siinä tapauksessa olla aikamoinen luuseri, jos ei pysty Martinalle tarjoamaan elämää La Promesan ulkopuolella. Tosin sopii hyvin sarjaan kerätä sinne näitä turhakkeita.
Eihän aatelistytöt mene sulhasen kanssa yhteen ennen avioliittoa. Neitsyys pitäis olla tallella, mutta Martinallahan ei ole.
Spotifysta löytyy sarjan musiikki :)
Juonipaljastus
Punapää tulee kuvioihin. Vihjataan, että ihastusta ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle näitä kahta näytetään ihan tarpeeksi, vähempikin riittäisi. On niin tylsä lemmenpari, hehku puuttuu. Heistä tulee mieleen kirjat joita luin 11-12-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdat valehdella. Ei kai vaan nyt sulhanenkin tule loisimaan kartanoon. Täytyy kyllä siinä tapauksessa olla aikamoinen luuseri, jos ei pysty Martinalle tarjoamaan elämää La Promesan ulkopuolella. Tosin sopii hyvin sarjaan kerätä sinne näitä turhakkeita.
Eihän aatelistytöt mene sulhasen kanssa yhteen ennen avioliittoa. Neitsyys pitäis olla tallella, mutta Martinallahan ei ole.
No minkä takia sitten sen sulhasen pitää tulla pitämään kortteeria La Promesaan ennen avioliittoa? Ja varmaan sitten taas saadaan nähdä (ne jotka jaksaa katsella) miten Martina kiukuttelee sille sulhaselle kuten teki Curron kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko edes komee?
Kunhan edes pystyisi tuon Martina-paran elättämään. Eihän Martinalla näytä olevan muuta vaihtoehtoa kuin asua La Promesassa isäntäparin laskuun tai odottaa unelmien prinssiä elättäjäksi. Joku vaan väitti, että tulisivat molemmat asumaan La Promesaan. Joten ei vaikuta erityisen onnistuneelta naimakaupalta, jos mies ei edes pystyisi residenssiä järjestämään omasta takaa.
Martinan äiti omistaa aika suuren osan kartanosta, joten ei Martina mitenkään loisi. Vai muistanko väärin?
Olisi kiva nähdä sarjan näyttelijöitä myöhemmin uusissa tv-sarjoissa. Jos tämä sarja päättyy kuvausten osalta lokakuussa, niin näyttelijät varmaan jo etsivät uusia rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko edes komee?
Martinan äiti omistaa aika suuren osan kartanosta, joten ei Martina mitenkään loisi. Vai muistanko väärin?
No hyvä, sittenhän Martina voi jäädä kartanoon vaikka loppuiäkseen. Mutta kukaan itseään kunnioittava mies ei varmasti haluaisi sinne hänen kanssaan jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle näitä kahta näytetään ihan tarpeeksi, vähempikin riittäisi. On niin tylsä lemmenpari, hehku puuttuu. Heistä tulee mieleen kirjat joita luin 11-12-vuotiaana.
Tässä olen aivan samaa mieltä, ei mitään kipinää tai intohimoa. Marian unessa, Manuelin suudelma Marian kanssa oli paljon intohimoisempi...
Rouva Simona eli doña Simona, rouva Candela eli doña Candela.