Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (30123)

Vierailija
21181/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä todella käy niin, että Jana poistuu kokonaan, minäkään en siinä kohtaa aio jatkaa katselua.

Nytkin katson jaksot heti maanantaina pikana, ja jos viikolla on aikaa, ehkä jonkun katson kokonaan.

Ihmettelen että tarinaa jotenkin markkinoitiin kostolla, suurella rakkaustarinalla yms.

Kyllä Janan pitäisi olla loppupeleissä vielä mukana Manuelin kanssa. Muut ovat mielestäni sivuhenkilöitä, toiset kiinnostavampia kuin toiset.

Vierailija
21182/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan Ana Garces on syntynyt 9.5. 2000 eli täytti juuri 25 vuotta. 

Wikipediassa on virhe. Ana täytti eilen  26 vuotta, hän syntynyt 1999.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21183/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan Ana Garces on syntynyt 9.5. 2000 eli täytti juuri 25 vuotta. 

Wikipediassa on virhe. Ana täytti eilen  26 vuotta, hän syntynyt 1999.

Instagramissa oli eilen kuva, jossa synttärikakussa oli luku 26.

Vierailija
21184/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole oikein mistään mieltä enää,mutta tuntuu nyt,että osaltani sarjan  katsominen loppuu Janan kuolemaan. Koko ajan olen odottanut näkeväni onnellisen lopun. Sitä ei tule ja ehkä parempi näin,ei tarvitse enää käyttää aikaa tähän.

Tällä hetkellä Espanjan ajassa La Promesan päähenkilöitä ovat Manuel ja Curro. Emmehän me oikeasti tiedä vielä, miten heille käy ja miten onnelliseen elämään he onnistuvat pääsemään. Olkaamme edelleen kuitenkin toiveikkaita

Minulle päähenkilö oli Jana ja kiinnostus loppui hänen kuolemaansa. Kaiken kaikkiaan sarjassa oli liikaa pahuutta ja kuolemia niin oli helppoa lopettaa katsominen Janan poistumiseen.

Muistakaamme, ettei Jana ole vielä kuollut. Saamme nähdä vielä monia ihania ja romanttisia tuokioita Janan ja Manuelin kesken. Koskettavia hetkiä ovat myös heidän kohtaamiset ystävien kanssa. 

Vierailija
21185/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole oikein mistään mieltä enää,mutta tuntuu nyt,että osaltani sarjan  katsominen loppuu Janan kuolemaan. Koko ajan olen odottanut näkeväni onnellisen lopun. Sitä ei tule ja ehkä parempi näin,ei tarvitse enää käyttää aikaa tähän.

Tällä hetkellä Espanjan ajassa La Promesan päähenkilöitä ovat Manuel ja Curro. Emmehän me oikeasti tiedä vielä, miten heille käy ja miten onnelliseen elämään he onnistuvat pääsemään. Olkaamme edelleen kuitenkin toiveikkaita

Minulle päähenkilö oli Jana ja kiinnostus loppui hänen kuolemaansa. Kaiken kaikkiaan sarjassa oli liikaa pahuutta ja kuolemia niin oli helppoa lopettaa katsominen Janan poistumiseen.

Muistakaamme, ettei Jana ole vielä kuollut. Saamme nähdä vielä monia ihania ja

Areenasta tulevia jaksoja onkin mukava katsoa.

Vierailija
21186/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sarja alkoi Ekassa jaksossa kun Marianan ja Curron äiti Dolores murhattiin.  Ja niillä oli hevoset ja viitat päällä. Mutta siihen ekan jakson murhaan tässä on odoteltu vastausta.  YLE Areena kausi 1 .   

Vierailija
21187/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariana ja Marcos eli Curro Francesco ja Jana Esposito. 

Vierailija
21188/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on sodassa ollut sekä palvelijoita että aatelia yhtä paljon. 

Vierailija
21189/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo Jana vaan todella suloisen kaunis etenkin nyt, kun hän on saanut hieman pyöreyttä kasvoihinsa. Tuskin seuraan sarjaa enää sen jälkeen, kun hän on poistunut siitä.

Onpa ikävää ettet osaa katsoa muita henkilöitä, heitä on kyllä riittämiin. Yritä edes.

Vierailija
21190/30123 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonipaljastukset ovat kertoneet Janan kuolemasta, mutta ei mitään Doloresin kohtalosta, ampujista. Tuskin selviää koskaan, joten ihan turhaa katsoa sarjaa. Ainainen pahuus ei ole kellekään hyväksi. 

Vierailija
21191/30123 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä todella käy niin, että Jana poistuu kokonaan, minäkään en siinä kohtaa aio jatkaa katselua.

Nytkin katson jaksot heti maanantaina pikana, ja jos viikolla on aikaa, ehkä jonkun katson kokonaan.

Ihmettelen että tarinaa jotenkin markkinoitiin kostolla, suurella rakkaustarinalla yms.

Kyllä Janan pitäisi olla loppupeleissä vielä mukana Manuelin kanssa. Muut ovat mielestäni sivuhenkilöitä, toiset kiinnostavampia kuin toiset.

Joo, ehyt draaman kaari olisi ollut se, jossa menneisyyden tapahtumat olisivat selvinneet ja rakkaustarina olisi jatkunut loppuun asti. Tavallaan sarjan ensimmäinen kirja päättyi Janan kuolemaan ja alkoi  toinen kirja. Ensimmäiseen kirjaan sopi saatteeksi nainen, kosto ja suuri rakkaus. Mikä olisi toisen kirjan saate. 

Vierailija
21192/30123 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaamme, ettei Jana ole vielä kuollut. Saamme nähdä vielä monia ihania ja....

Mutta synkkä tulevaisuus näkyy jo mustina pilvinä horisontissa. Sitähän ei voi työntää pois, kun sen tietää. 

Vierailija
21193/30123 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan että näkee miten Lujanin talossa jokainen selviää ja pääsee eteenpäin  Janan kuolemasta ja myös Cruzin poistumisesta. 🤔

Vierailija
21194/30123 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt uusi konna Teresan veli ja Catalinan raskaus. Lopen naiset lähtee muille maille. Julia on kuitenkin tuomassa poikaystävänsä veljen tuonne. Joka syyttää Curroa.  Mutta sarjassa on kyllä moka sekin että kasvikset haetaan torilta kun asutaan kuitenkin maatilalla itse.  Tai Ramonan mökki on käytössä mutta kukaan ei kasvata siellä kasvimaata. Omenia on. RAM on Egyptissä aurinkokunnan nimi. Tai Ra. Luopuisimme kokonaan YLE verosta kun se raha valuu ulkomaille eniten . 

Vierailija
21195/30123 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cruz palkkaa Janalle kotiopettajan. Lienee joku kulissi tai ammatillinen lisä. Manuel osallistuu vielä lentokilpailuun. 

Vierailija
21196/30123 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan että näkee miten Lujanin talossa jokainen selviää ja pääsee eteenpäin  Janan kuolemasta ja myös Cruzin poistumisesta. 🤔

Minulle La Promesan kiinnostavat henkilöt Jana, Cruz, Jimena, Abel, Salvador ja Pelaoy ovat poissa. Tykkäsin myös Currosta, Manuelista Janan vuoksi sekä Teresasta ja Verasta, he eivät tarpeeksi innosta sarjaa seuraamaan. Uusista tulokkaista en pidä.

Vierailija
21197/30123 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle La Promesan kiinnostavat henkilöt Jana, Cruz, Jimena, Abel, Salvador ja Pelaoy ovat poissa. Tykkäsin myös Currosta, Manuelista Janan vuoksi sekä Teresasta ja Verasta, he eivät tarpeeksi innosta sarjaa seuraamaan. Uusista tulokkaista en pidä.

Minulle Cruz, Alonso, Margarita, Lorenzo, Manuel, Petra ja Vera, nää tuli ekaks mieleen.

Vierailija
21198/30123 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra on saanut runsaasti ruutuaikaa nyt näissä tämänviikon jaksoissa. Että osaa olla rasittava pään keikuttaja 😠 

Vierailija
21199/30123 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla Petran vielä erikseen v niin kuin hattuilemaan Janalle, kun kutsu Manuelin ystävien luo peruuntui.

Vierailija
21200/30123 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo Jana vaan todella suloisen kaunis etenkin nyt, kun hän on saanut hieman pyöreyttä kasvoihinsa. Tuskin seuraan sarjaa enää sen jälkeen, kun hän on poistunut siitä.

Onpa ikävää ettet osaa katsoa muita henkilöitä, heitä on kyllä riittämiin. Yritä edes.

Miksi pitäisi yrittää seurata saippuasarjaa, joka ei innosta.