La promesa-salaisuuksien kartano
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30123)
Vierailija kirjoitti:
Minulla saattaa olla silmissä vikaa, mutta minusta näyttää siltä, että Curro näytti tässä välissä miehekkäämmältä. Nyt hän on taas ihan poikasen näköinen.
Jep. Curro näköjään edelleen välillä taantuu kinaamaan taaperotasolla otsa kurtussa ja huulet törröllä mukamasuhmakkaana.
Toivottavasti taantuminen ei jää tavaksi; taaperocurro on enemmänkuin rasittavaa seurattavaa...
Ei väliä oliko arkimekko vai ei, vierailusta ei tullut mitään.
Hei kaikki Janan ja Manuelin ystävät, Jana alias Ana Garces täyttää tänään 26 vuotta 💝
Vierailija kirjoitti:
"Muka-työnteosta" tulee mieleen että pöljän näköistä on myös Simonan ja Candelan perunan pyörittely, kovin on verkkaista ja leppoisaa keittiötyöskentelyä. Ja eikö perunain kuoriminen jos mikä olisi juuri aputyttöjen hommia?
Ainakin Simonalla, ehkä myös Candelalla, on keittiökolttujen alla melkoiset fyllingit 😀 Kun katsoo heidän Instakuvia, kummatkin ovat huomattavasti hoikemmassa kuosissa.
Eipä tuo Martinankaan mekko kovin juhlava ole tuossa viikon viimeisessä jaksossa. Näyttää lähinnä aamutakilta. Tosin kotioloissahan hän on.
Noin isossa kuvassa, alkaa ärsyttää että paha jyrää hyvyyden jatkuvasti. Alkaa olla jo perusasetus että Cruz tai Petra tai joku muu estää muiden onnistumisen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän sarjan rasittaviin puoliin kuuluu nuo on-off-parisuhteet. Curron ja Martinan suhde on kuulunut sarjan tylsimpiin asioihin. Se taitaa pikku hiljaa olla ohi ja melkein yhtä rasittavaa on seurata Lopen ja Veran suhdetta. Yleensäkään mitkään parisuhteet eivät onnistu. Ei ainakaan tule mieleen yhtään hyvää parisuhdetta tässä sarjassa. Ja jos näyttää menevän hyvin, niin mitään happy endiä ei ole luvassa. Mahtaako olla sarjan lopussakaan?
Maria ja Salvador olivat välillä ihan kivaa seurattavaa onnellisina, mutta sitten Salvador lähti. :/ En tiedä miksi käsikirjoittaja kuvittelee, että ihmiset kaipaavat katsoa pelkkää kärsimystä. Melkein lopetin silloin kun kuolemia oli useita peräkkäin eikä mitään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Noin isossa kuvassa, alkaa ärsyttää että paha jyrää hyvyyden jatkuvasti. Alkaa olla jo perusasetus että Cruz tai Petra tai joku muu estää muiden onnistumisen.
Cruzin ja Petran Janan kiusaaminen alkaa olla jo vähän vaikeaa katsottavaa. Ja valitettavasti se vain lisääntyy, kiihtyy ja raaistuu seuraavien kuukausien aikana 😢
Aivan kuin käsikirjoittajat purkaisivat kaikki aggressionsa sarjasta lähtöilmoituksen antaneeseen Ana Garcesiin.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki Janan ja Manuelin ystävät, Jana alias Ana Garces täyttää tänään 26 vuotta 💝
Mikä yllätys, luulin vasta parikymppiseksi. Onnea Jana!
Vierailija kirjoitti:
Eihän Martinakaan tee miään. Mielialat vaihtelee koko ajan ja välillä nauraa niin kummasti. Hyvä että joku muukin on kiinnostunut Currosta jota Martina on niin kaltoin kohdellut. Martina sai tänään tietää että Curro ja Jana ovat sisaruksia.
Tuntuu jo siltä että Martina taitaa olla hieman yksinkertainen, päivät pitkät kulkee mitään tekemättä, mihinkään tarttumatta ym ym. Tylsää on nuoren naisen elämä, välillä itkettää ja hetken päästä naurattaa vaikka yhtään mitään ei tapahdu. Onhan hänellä vaikeutensa ja pettymyksensä koettuna mutta nyt ei elämä tarjoa mitään. Ihan kamalaa miten joku pystyy noin elämään. Mitään ei tarvi itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muka-työnteosta" tulee mieleen että pöljän näköistä on myös Simonan ja Candelan perunan pyörittely, kovin on verkkaista ja leppoisaa keittiötyöskentelyä. Ja eikö perunain kuoriminen jos mikä olisi juuri aputyttöjen hommia?
Ainakin Simonalla, ehkä myös Candelalla, on keittiökolttujen alla melkoiset fyllingit 😀 Kun katsoo heidän Instakuvia, kummatkin ovat huomattavasti hoikemmassa kuosissa.
Taitavat näytellä jonniin verran vanhempia....!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon, mikä oon ja käyn vaihtelusta, te siis iloitkaa vaihtelusta.
Petra ainakin käy vaihtelusta, paitsi että se ei läheskään aina ilahduta mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cruzin ja Petran Janan kiusaaminen alkaa olla jo vähän vaikeaa katsottavaa. Ja valitettavasti se vain lisääntyy, kiihtyy ja raaistuu seuraavien kuukausien aikana 😢
Aivan kuin käsikirjoittajat purkaisivat kaikki aggressionsa sarjasta lähtöilmoituksen antaneeseen Ana Garcesiin.
Samaa mietin, miksi Janalle tehtiin niin raskas loppuaika. Hän ja myöskin me katsojat olisimme ansainneet vähän iloisempia jaksoja ennen loppua.
Pahin isku on se kun edes Janan ja ,Manuelin lapsi ei saanut syntyä. On melkoisen pahantahtoinen kässäritiimi.😠
Loppuuko sarja siihen, ettei päähenkilöt saa toisiaan. Alkaa näyttää siltä, että ovatkin Alonson lapsia kaikki kolme.Eihän sisaren kanssa voi naimisiin mennä. Aika ikävä sarja, kun jotenkin toivoisi tämänkaltaiselta sarjalta onnellista loppua. Käyneekö niin, että koko kartano palaa maan tasalle. Candela unohtaa liedelle jotain syttyvää ja siinä se on.
En ole oikein mistään mieltä enää,mutta tuntuu nyt,että osaltani sarjan katsominen loppuu Janan kuolemaan. Koko ajan olen odottanut näkeväni onnellisen lopun. Sitä ei tule ja ehkä parempi näin,ei tarvitse enää käyttää aikaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
En ole oikein mistään mieltä enää,mutta tuntuu nyt,että osaltani sarjan katsominen loppuu Janan kuolemaan. Koko ajan olen odottanut näkeväni onnellisen lopun. Sitä ei tule ja ehkä parempi näin,ei tarvitse enää käyttää aikaa tähän.
Tällä hetkellä Espanjan ajassa La Promesan päähenkilöitä ovat Manuel ja Curro. Emmehän me oikeasti tiedä vielä, miten heille käy ja miten onnelliseen elämään he onnistuvat pääsemään. Olkaamme edelleen kuitenkin toiveikkaita
Espanjan TV sarjat alkaa kaikki noin että heti tapahtuu murha. Tai joku tragedia. Nuorten TV sarjat on näitä. Mutta Manolos ei olekaan juju vaan kuka murhasi Janan äidin. Sarja alkaa siitä. Murhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Espanjan ajassa La Promesan päähenkilöitä ovat Manuel ja Curro. Emmehän me oikeasti tiedä vielä, miten heille käy ja miten onnelliseen elämään he onnistuvat pääsemään. Olkaamme edelleen kuitenkin toiveikkaita
Minulle päähenkilö oli Jana ja kiinnostus loppui hänen kuolemaansa. Kaiken kaikkiaan sarjassa oli liikaa pahuutta ja kuolemia niin oli helppoa lopettaa katsominen Janan poistumiseen.
Veikkaan kuvausvälin voivan olevan viikkoja tai jopa kuukausia. Nyt näytetyt jaksot on kuvattu viime kesänä eli lomia on pidetty välillä.