La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33394)
Vierailija kirjoitti:
Marian ja isä Samuelin suhde on kyllä erikoinen. Pappi toimii kuin Robin Hood. Pääsee asumaan kartanoon remontin ajaksi. Remontin tarve ei sitten ollutkaan niin suuri. Kerää rahaa ihan muualle. Käytös kartanossa onkin sitten omanlaistaan...
Synergiaetuja.
April, dumma sillar kan du lura vart du vill.
On tosi ruma hattu Cruzin päässä siinä kappeli kohtauksessa. Sama hattu nähty ennenkin, mutta ei noin läheltä. Ompelija vaan pikana tekaissut jonkinlaisen lätyn. 😁 Pilasi hyvät tarvikkeet ja pilasi myös yleensä tyylikkään rouvan asukokonaisuuden.
Tosi hyvä kohtaus tämän viikon kakkosjakson alkupuolella, jossa Manu sanoo asiat suoraan Alonsolle.
Margarita osaa yllättää; toisaalta avarakatseinen, toisaalta vanhoillinen ja toisaalta oikeudenmukainen/oikeamielinen, toisaalta valmis toimimaan epäoikeudenmukaisesti/ei oikeamielisesti. Nähtiin taas suhtautumisessa Manuelin ja Janan suhteeseen.
On sillä Marcelolla olemista. Kaikki vain haukkuvat ja moittivat sisko mukaan lukien. Kukaan ei loppujen lopuksi kunnolla kerro, mitä hän tekee väärin. Ei tietysti näytetä, mitä kaikkea hänelle on kerrottu ja opetettu noin yleensä.
Veti höplästä ja löi ällikällä..🤭😁 huvittavia sanoja kääntäjä käyttänyt Janan toiminnasta suhteessaan Manueliin . Petra tietysti näki siinäkin pelkkää suunnitelmallisuutta rahojen ja arvonimen perään.
Lopillo ja Manolito, en ole muita nimiä kuullut että olisi muokattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Manuelin uusi rakas olla sarjan loppupuolella Vera ? Suloinen tyyppi hänkin, ja samaa yhteiskuntaluokkaa kuin Manu..
Jos Manuelille tulee uusi suhde hän on Maria, sitä on pedattu jo pitkän aikaa.
En millään osaa kuvitella heitä parina, vaikka olisihan se toisaalta melkoinen käänne.
Pedattu, miten? MInä en ole mitään huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adriano on omanarvontunteinen ja oman paikkansa tietävä ja jalat maassa oleva mies. Sinänsä arvomaailmaltaan aivan sopiva Catalinan kaveriksi.
Mä ottasin omakseni heti kättelyssä.
Minä taas en.
Enkä minä. Jotenkin mitäänsanomattoman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
On sillä Marcelolla olemista. Kaikki vain haukkuvat ja moittivat sisko mukaan lukien. Kukaan ei loppujen lopuksi kunnolla kerro, mitä hän tekee väärin. Ei tietysti näytetä, mitä kaikkea hänelle on kerrottu ja opetettu noin yleensä.
Sasse.
On mahtavasti kuvattu Äitien ja naisten todellinen luonne
Nyt paljastuu Alonson elämän johtoajatus; suvun perinteinen kunnia ennen kaikkea.
Ei Cruzin hatussa mitään vikaa ollut siellä kirkon ovella. Todella tyylikäs hän oli hattuine päivineen, kuinkas muuten. Katsoin kunnolla, kun olin lukenut arvostelun täältä etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Manuelin uusi rakas olla sarjan loppupuolella Vera ? Suloinen tyyppi hänkin, ja samaa yhteiskuntaluokkaa kuin Manu..
Jos Manuelille tulee uusi suhde hän on Maria, sitä on pedattu jo pitkän aikaa.
En millään osaa kuvitella heitä parina, vaikka olisihan se toisaalta melkoinen käänne.
Pedattu, miten? MInä en ole mitään huomannut.
Mitä mieltä ovat Espanjan tahtiin katsovat?
Miehekkäässä rinnassasi sykkii juoruakan sydän, sanoo Cruz Lorenzolle. Niin totta. Ihme kyttä ja kyylä Lujanin asioissa ja olevinaan ammattisotilas.. hame puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse ei ole lääpällään yhteenkään äijään tässä sarjassa, joten ei tule ikävä, kun katselun lopettaa. Sitä se vanheneminen ja viisastuminen teettää.
Santos on söötti.
Samoja teemoja käyvät läpi Cerrilin herttuatar ( Veran äiti) ja Lope, niinkuin myös Cruz ja Jana .. ajat ovat muuttuneet, kun nykyään Espanjan kuningatar on Letizia, siviiliammatiltaan TV-toimittaja, eikä ole ole aatelinen.
Vierailija kirjoitti:
Alonso Cruzille: "Olet elämäni nainen."
Alonso parka. Jymäytetty rassukka.
Marian ja isä Samuelin suhde on kyllä erikoinen. Pappi toimii kuin Robin Hood. Pääsee asumaan kartanoon remontin ajaksi. Remontin tarve ei sitten ollutkaan niin suuri. Kerää rahaa ihan muualle. Käytös kartanossa onkin sitten omanlaistaan...