Mikä on oudoin unesi minkä olet nähnyt, tai mitä on tapahtunut kun olet yrittänyt nukkua?
Itselleni tapahtui pari päivää sitten varmaan oudoimmat kokemukset mitä olen koskaan nähnyt. En aluksi saanut unta yöllä mutta sitten sain vissiin sitäkin paremmin unta kun näin jatkuvasti unta siitä kuinka minua lennätettiin unessa ympäri huonetta kalusteiden päältä kuin olisin joku riivattu. Välillä heräsin, enkä edes tiennyt enää olenko hereillä vai en. Suljin silmät sekunnin sadasosaksi ja olin samassa tilanteessa. Minulla esiintyy unityhmyyttä lähes aina kuten suurimmalla osalla ihmisistä, eli en tiedä olenko unessa vai en vaikka tapahtuu todella outoja tapahtumia. Olen kuitenkin joskus opetellut helpon tavan testata olenko unessa vai en, esimerkiksi koittamalla hengittää nenä suljettuna. Kyllähän se toimi taas, mutta en ole koskaan ollut samanlaisessa tilanteessa että heräänkin yhtäkkiä aika valppaana mutta sitten nukahdan taas heti omituiseen painajaiseen.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti samasta vastaavasta kokemuksesta tällä foorumilla, unihalvaus-aiheisessa ketjussa. Kokemus on ilmeisesti tyypillinen.
Uppia
Puhutaanko tuolla unihalvaus-ketjussa näistä enemmänkin?
Nuku ainakin kyljellään.
https://kotiliesi.fi/terveys/kammottavia-hallusinaatioita-tukehtumisen-…
Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa. Eksyttäviä oppeja tarjotaan ilman estettä jo lapsille, noituutta ja muuta joka on vahingoksi kaikenikäisille. Jos näkisi, kenelle oikeasti ovensa on avaamassa... Mutta myös Jeesus seisoo sydämen oven takana ja kolkuttaa.
Googlaa selkounet.
Sulla on jo selkeästi alkeet hallussa kun pohdit onkohan tämä unta vai ei. Voit siitä ottaa unesi hallintaan ja kehittää sitä haluamaasi suuntaan.
Joku kirjoitti samasta vastaavasta kokemuksesta tällä foorumilla, unihalvaus-aiheisessa ketjussa. Kokemus on ilmeisesti tyypillinen.