Miksi ihmeessa paivakodeissa ja kouluissa pitaa tarjota mustikkaruokia. Aina joku saa rinnuksilleen ja sitten on vanhemmat valittamassa.
Mustikat ovat ok ja terveellisiä, mutta kun ne ovat niitä vaikeita puhdistettavia vaatteista. Tiedän sen myös omalta kohdalta. t. lastenhoitaja
Kommentit (9)
Mustikka sopii monille allergikoillekin (ei tosin kaikille), minä olen allergisten lasten vanhempana ollut hyvin iloinen mustikkaruuista!
Meidän päiväkodissa lapset on ollut keräämässäkin mustikoita, pitäisikö tämäkin kieltää lapsilta, tai ainakin " saaliin" syöminen retken päätteeksi ?
jos lapsen vaatteissa on mustikkaa mutta onhan se terveellistä kuitenkin.
meillä käytetään paljon mustikkaa ja aina on tahrat lähteny normaalissa pesussa pois. myös kaakao,cocis ym. lähtee
ja taika aine tähän on tavallinen pyykinpesujauhe ariel color!
Pitäis olla tosi tyytyväinen, että lapset saa noinkin terveellisiä ruokia!
minä olen se, jolle vanhemmat ruikuttaa tahroista vaatteissa. Eikä ne aina lähde pois, valitettavasti. On olemassa paljon muitekin terveellisiä vaihtoehtoja, mutta näköjään liki kaikki muut kirjottajat ovat sitä mieltä että mustikka on niin terveellistä että se on ehdottomasti kuuluttava päikyn ruokalistaan. ap
Mutta kenties mustikat voisi tarjota kuivattuina, jos se on niin kauheaa, se tahraaminen? Tai käyttää ruokalappua?
Aatelkaa oikeasti miten vaikeeta nykysuomalaisten elämä olisi jos heitettäis yhtäkkiä keskellä AITOJA ongelmia!