Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tympeetä kohtelua..

19.12.2006 |

Moikkeliskoikkelis vaan kailkille! oon täällä pyöriny lueskelemassa muitten odottavien äitien kuulumisia ja nyt sain oikein ihtekki kirjoteltua..

Meille on tulossa huhtikuussa esikoinen ja tässä sitä vaan odotellaan joulua ja ihmetellään masun kasvua :)

Maanantaina käytiin ultrassa ja tuleva isukkikin ehti ekaa kertaa mukaanja näki nykerön ekaa kertaa..ihana juttu ja yhisti meitä entisestään(nyt iltasin silittelee mahaa ja juttelee) :)

Muilla kerroilla kun oon käyny ultrassa yksin, niin lääkäri on vaan mumissut itekseen koko ajan ja loppussa vilauttanu näytöltä että " siellä se nyt on" ja kertonu suunnilleen ympäripyöreästi miten asiat on( viimeks istukka oli liian alhaalla ja napanuoraa ei löytyny).. tuonki sain tarkemmin tietää ku aloin soittelemaan neuvolaan!Eikä multa oo kysytty millonkaan haluaisinko tietää sukupuolta.

Nyt sit ku päästiin miehen kans yhteisymmärrykseen,niin kysäsin lääkäriltä että millon sen sais tietää kumpi sieltä on tulossa( poikatunne ollu koko raskauden ajan mut muutamana yönä oon nähny tytöstä unia) kysymyksen kuultua lääkäri oli tosi tympiä! huokaili ja mumisi vaan itekseen ja v*mäisesti naurahellen toisti mun kysymystä!! Meille jäi molemmille tosi paha mieli ja tuli aivan semmonen olo että " anteeks ku kysyttiin" .. :(

Kovasti oon ultraa aina odotellu, mut nyt melkein tuntu että onneks pääsi pois!

Inhottavasta kohtelusta huolimatta oltiin yhtä uutista rikkaampia, pieni tytöntyllerö kasvaa masussa :' )

Noh, mut tässä nyt oli tarpeeks höpöhöpö juttuja tälle illalle, nyt suihkuun ja sit soffalle kirjan kimppuun!

Aivan ihanaa joulun odotusta kaikille!!!

-jutta & nykerö rv:24+1

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mun mielestä ultraajan kuulukkaan kysyä haluaako sukupuolta tietää. Eikä käsittääkseni ainkaan täällä Helsingissä edes monessa paikassa kerrota vaikka kysyisi. Voihan olla että teidänkin paikassa on kielletty vastaamasta (kuten tietääkseni esim. kättärillä on) ja sitten tuli kiusallinen tilanne kun ei tiennyt mitä vastata. Tietty ystävällinen vastaus ei ole keneltälkään pois, mutta voihan se olla vaan huono päivä.

Koittakaan keskittyä pikku ihmeeseenne ja olla välittämättä ikävistä kommenteista.

Tipy+ipana 1v3kk+papuliini rv 32+4

Vierailija
2/2 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..mullehan kaikki on ihan uutta ja kun moni on kyselly et kumpi on tulossa ja neuvolassa tuli kerran puhetta asiasta,niin käsitin kyllä että sitä voi kysyä.. mut ehkä vaan otin liikaa itteeni :) Mut hyvä tietää tuoki, ei kyllä kieltämättä oo tullu mieleen että ne ei sais sitä kertoa.

kiitti kumminki :)

-jutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla